Ik mag toch hopen dat je niet blij bent omdat hij op de muur een mooie wand tekening heeft gemaakt Wat goed om te lezen dat het beter gaat..
zo komt het wel over ja hahaha daar edde helemaal gelijk in keutel ligt in bed dus ga eens lekker aan de haak
Pff.. Dilema.. Heeft niets met haken te maken.. maar nu zei manlief gister ineens tegen me, dat hij zijn playstation 3 wilde verkopen!!! Voor de geboorte van dochterlief gekocht, en toen waren we godsvermogen kwijt, en nu krijgen we er denk ik bijna geen drol meer voor.. Help, wat moet ik doen.. toegeevn aan de verkoop of er een stokje voorsteken?
Waarom wilt ie m.verkopen dan? Wilt ie,er iets anders voor terug? t zou er bij mij n beetje van afhangen denk ik. Verkopen omdat het niey gebruikt wordt zeg ik prima, maar om er iets anders voor in de plaats te kopen zou ik niet zo 123 mee eens zijn.
MySe, ik ben voor je aan het zoeken op Ravelry. Misschien was het een betaald patroon waar je op klikte? Ik vond deze: Free Amigurumi Hello Kitty Pattern « RoboTrish En deze: Knittersdelight: Crocheted Hello Kitty BumbleBee Zo zijn er vast nog wel meer te vinden. Kun je hier iets mee? Gisteravond m'n dekentje af gemaakt. De pop ligt er nu al in te slapen. Jurk moest uit en ze ligt nu in pyjama onder het dekentje. Wil nu aan een bal beginnen van afrikaanse 5hoeken. Voor een kraamkadootje. Nog even wat leuke kleurtjes bij elkaar zoeken. Maar vandaag heb ik een druk programma en komt er denk ik niet veel van haken. En morgen ook heel de dag op pad. Ik heb een meeting met mede forummers. We schrijven hier nu al zo lang met elkaar en zien elkaar regelmatig. Onze kindjes zijn allemaal even oud. Erg leuk dus en ik heb er zin in. Het word ook prachtig weer!
Joyce, haha, dat moet je toch echt met je vriend uitzoeken. Als je hem toch niet meer gebruikt en ook het geld goed kan gebruiken zeg ik ook verkopen. Anders zou ik hem gewoon lekker houden.
@ingrid, de teckel is leuk! ik hou van roze @ dobbel, superspannend voor je! ik duim voor je.... @myse, wat leuk dat je zoontje weer tekent!, grapje, fijn dat het weer beter gaat, mijn jongste dochter moet straks prikjes halen, ben benieuwd hoe ze er op reageert, vorige keer was ze er wel ziek van... @ boney, leuk dat jurkje voor de bb, heb je dat uit een boek? die ollie is echt leuk, had dobbel die nou gemaakt?knap ziet er mooi gehaakt uit! ik ben bezig met mn cakejes, de tweede is wel iets groter geworden dan de eerste haha zal wel iets niet goed gedaan hebben... heb nu al 2 glazuurlaagjes klaar moet nu nog de cakejes doen..... het wordt wel druk hier, gezellig!
Lea, nee dat patroon voor dat jurkje komt niet uit een boek. Mijn moeder had met het opruimen van de zolder een patroon blad gevonden om kleertjes te haken en te breien voor een barbie. Staan leuke patronen op. Ik heb gewoon een patroon van dat jurkje genomen en hem groter gemaakt. De kleuren vind ik zelf echt niet mooi, maar ik had alle restjes op een hoop gegooid en toen mocht ze 2 kleuren kiezen voor de jurk. Ik ben nog niet helemaal tevreden over het patroon hoor. Zal hem nog wel eens maken en dan meeschrijven met het patroon.
Hoeveel toeren zijn dat per vierkantje? 5? Heb nu zelf al 4 vierkantjes klaar, maar dat zijn 4 toeren, anders maak ik nog een toer er aan vast.
@ Ingrid: wat een super leuke tekkel! Ook leuk in het roze! @ Dobbel: Wat ontzettend spannend zeg! En inderdaad snel! Bij welk ziekenhuis is het? Hier gaan ze zo snel niet helaas @ Myse: wat een leuk idee een bruidstaart haken. Heb je er al een patroon van? @ Joyce: leuke woordspeling in een haakclub, er een stokje voor steken Waarom wil hij hem kwijt dan? @ Boney: Die 5hoeken lijken mij ook erg leuk, en bal is ook een leuk idee (heb het opgeslagen ) Jij maakt echt super leuke dingen! Ik ga vandaag niet veel haken denk ik. Moet eerst aan het werk, en vanavond komt een vriendin langs. Maar zij heeft net leren haken van mij dus misschien dat ze wel zin heeft om wat te maken
Dank je Boney Zo even kleren wassen, morgen een bruiloft. Dan nog even haken en straks eten bij schoonouders en zie ik mijn schoonbroer weer na 2 jaar ( of is het alweer 3) tijd gaat te snel voorbij.
Ik wilde deze gebruiken, maar zie nu dat het een 6hoek is. Kan ik daar ook een bal van maken? Hmmm, eerst maar eens even knippen en plakken met papier. Deze is ook leuk! Heidi Bears: African Flower Hexagon Crochet Tutorial Dit is een 6hoek. Erg leuk! Bekijk bijlage 142728 Deze heb ik dus NIET zelf gemaakt. Foto komt van Ravelry Volgens mij word een bal van 5hoeken alleen maar kleiner, maar kan het allebei. Dus ook met 6hoek? HELP! Ik ben niet zo wiskundig aangelegd...
wat een geweldig leuk idee van die bal zeg! Misschien dat ik dat ook wel ga maken.... Maar echt wiskundig ben ik ook niet, dus ik hou me aanbevolen voor de berekening... Ik hoop dat het erg mooi weer wordt en dat ik lekker buiten kan haken, ik kan erg beschut zitten, dus wie weet........
Hoi Boney, en de anderen, Wij hebben zelf al 6 ivf pogingen gehad, in 6 jaar tijd, voor die 6 jaar hebben we het 3 jaar zelf geprobeert, vergeefs, helaas mijn man heeft als kind de bof gehad, en is vrijwel onvruchtbaar, is er een levende cel dan zwemt ie niet. 99 porcent onmogelijk om samen zwanger te worden, naar 6 keer ivf was ik het zat en wou ik niet meer, ik slikte pillen, en spuite heel veel, meer als gemiddeld. en lang. mijn lijf kon er niet meer tegen. toen zijn we gestopt. er was 1 optie donorzaad, manlief wou het eerst niet, niet tot alles geprobeert was. ik heb toen gezegt mocht je er ooit aan toe zijn dan hoor ik dat, ik zal er zelf niet over beginnen. en zo naar anderhalf jaar dat we gestopt waren, kwam hij dus dat ie klaar was voor donorzaad, hij had alles al uitgezocht zelfs. dus balletje ging snel rollen. via medicentrum in barendrecht hebben we donorzaad verkregen, onbekende donor, het was een centrum met zaad volgens de nieuwe regels, maar ook nog met zaad van ervoor, dat mocht toen nog wel gebruikt worden. en daar hebben we toen voor gekozen, mitch er een mach was die bij mijn man in de buurt kwam. en dat kwam zo hebben we daar gelijk voor 6 behandelingen rietjes gehaalt. we hebben nu nog voor 3 behandelingen liggen. daarom kan het nu zo snel. we zitten overgens in hardewijk, dat was het enige ziekenhuis wat mee wou werken en in de buurt was. zwolle heeft een eigen spermabank, (wachttijd 3 jaar) via amsterdag kon het ook, wachttijd anderhalf jaar, en een verschrikkelijk verbinding, was echt niet handig. nou goed, we hebben altijd gezegt als mijncontract verlengt wordt gaan we er weer voor, ik heb niet veel eitjes, en pco syndroom dus wil er geen jaren over heen laten gaan. nou beetje warrig misschien maar ons verhaal in het kort. mach die ze gemaakt hebben is zo goed, dat mensen heel vaak zeggen, goh wat lijkt hij op de vader. wij lachen dan en denken super. maar ik ben nu wel weer op van de zenuwen, had dat niet gedacht. zo en nul ligt de kleine lekker te slapen, heb alles bijgelezen, via revelry heb ik gisteren leuke hello kittys gezien, meschien daar even kijken. straks eens lekker naar buiten met de kleine, tis prachtig weer. hoeveel hexagons zou je nodig hebben voor zo`n bal, vind het wel gaaf
Nou ja, hij wilde het geld bewaren en dan later zien wat er mee te gaan doen.. Oke, we hebben genoeg spelcomputers, maar hij wilde die ook graag hebben.. hij is meer playstation en ik meer nintendo..Dus ik heb ook nog een WII voor vaderdag gekocht vorig jaar maar goed, na de verhuizing staat de Playstation nog ingepakt en de WII is geinstaleerd.. Ik zei, we bewaren de playstation maar gewoon tot meisje oud genoeg is..
Goedemorgen.. @ Vlinderbloem, Elly - hyves.nl Hier heb ik het patroon van de teckel vandaan.. @ Dobbel.. Hier kennen we ook de pijn en het verdriet van het niet zwanger worden. Onze zoon is met recht een wonder, want tegen alle verwachtingen en uitslagen in toch spontaan zwanger. Maar ook hier wordt voor jullie geduimd. (tussen het haken door) Nou, hier ook even OT hoor.. Vind eigenlijk dat dat ook moet kunnen. Vanmorgen bij de HA geweest. Voelde maandagavond ineens een knobbeltje onder mijn linkerborst, net onder de borstplooi zeg maar. Het deed flink zeer. Maar omdat hij in een paar dagen tijd van een erwtje naar een flinke knikker was gegroeit, en onwijs pijn doet, vanmorgen toch maar even laten kijken. Gelukkig niks ernstigs, alleen oneen ontstoken talgkliertje ofzoiets.. Heb pijnstilling gehad, en ik moet de ene dag met een nate koele compres koelen, en de andere dag dus droog koelen. Woensdag moet ik terug. Het kan uit zichzelf wegtrekken, net als een puist zeg maar, en anders moet ie open gemaakt worden, maar dat laatste doen ze liever niet.. Hij mag in elk geval niet nog groter worden, of nog roder worden. Mag dan zelfs de HAP bellen als dat gebeurt.. Nou ja.. Kan in elk geval opgelucht mijn feestweekend in.. Ben morgen jarig, en ga morgenavond met vriendinnen naar een concert..