Meikie, ik kan de tekening niet zo goed zien maar snap wel hoe ze het bedoelen. Ik geloof dat de eerste een rondje moet worden met 8 losse. Daarna kan ik het niet meer zien en ik weet niet wat alle tekens zijn. Maar de buitenkant is makkelijk. Dat zijn 3 stokjes, 3 losse, 3 stokjes, 1 losse, drie stokjes, 1 losse etc, tot je weer bij de hoek ben en daar zitten na de stokjes, 3 losse. Het is niet makkelijk om uit te leggen zo, heb ik al door. Hahaha. Hier staat trouwens ook het een en ander over tekeningen lezen, even naar beneden scrollen: 50 gratis haakpatronen haken leren haaksteken haaktips haak lessen haakles patronen hoe gehaakte steek maken Spannend Danip en Myse, zal aan jullie denken de 12e. En Danip wat zijn je kleertjes leuk. Lief he zo klein?!! Ik heb zoons eerste pakjes bewaard en af en toe moet ik even kijken hoe klein hij was. Hij werd al zo snel een grote beer. Ik ga over 17 nachtjes op vakantie en ben best een beetje nerveus. Ik moet zo'n dag reizen alleen met zoon van 1,5. Geen idee hoe hij het gaat doen. Daar ben ik dus het zenuwachtigst om, maar heb er ook veel zin in. Danip, ik zal je pben.
Danip, ik heb je ge-pb't Ik ben goed verwend op m'n verjaardag. Geld gehad om m'n wol voorraad aan te vullen. En 2 haakboekjes. Bloemen haken van Christel en mini hondjes haken. Die laatste stond niet op m'n verlanglijstje, maar hij is toch wel erg leuk. Thanks voor de felcitaties. We hebben een (te) druk weekend achter de rug. Maar wel erg gezellig. Nu net kom ik beneden. Net uit bad en kind in bed. Ik moet nog even wat mailtjes verwerken en dan ga ik naar bed. Heb volgens mij oorontsteking. Morgen maar even de HA laten kijken. Als kind veel gehad en was even vergeten hoe pijn het doet! AUW. Geloof dat ik liever weeen heb. Heb al de max dosering pcm op vandaag. Mag echt niet meer nu. Even aanzien dus hoe het vannacht gaat.
betrapt ik ben wel niet zo goed als jullie ik ben momenteel bezig met een placematje om uit te proberen ik heb ook al 3 granny squares gemaakt maar om de een of andere reden worden ze niet exact even groot morgen maar een dikkere haaknaald halen want nu gebruik ik een 3 maar die is eigenlijk net iets te klein
Welkom! En zo goed als wij? Dat word je vanzelf wel, gewoon blijven oefenen. Nu wil ik trouwens niet zeggen dat ik zo goed ben hoor Mijn granny's zijn ook niet even groot. Soms haak ik losser en de andere keer wat strakker en dan krijg je dat. Ik heb ook nog niet dat ik dezelfde strakte haak altijd. En een grotere haaknaald is zo'n gek idee nog niet, je kan het altijd proberen. Haakse!
Goedemorgen meiden!!! Wat een lekker weertje buiten he? Zo meteen even lekker met de kleine en de hond ene stuk wandelen @ Jsvlinder, bedankt voor je tips. Goede site, die zal ik er zeker bij houden als ik aan de slag ga @ Zuurtje, hahaha gesnapt!!! Ik ben hier ook nog nieuw hoor en kan ook nog niet zo goed haken, maar er is hier altijd wel iemand die je uit de brand kan helpen. En tijdens de meeting die waarschijnlijk georganiseerd gaat worden zullen we ook nog veel kunnen leren van de gevordende haaksters!!! @ Boney, het kwartje valt nu pas. Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je bent lekker verwent Oorpijn is inderdaaderg pijnlijk, ik hoop dat je snel van de pijn af bent @ Danip, er was iemand (weet alleen even niet meer wie) die in flevoland woont en haar huis ter beschikking stelde voor de meeting. Mogelijk is dat een beetje centraal gelegen? Ik ga hier nog even rommelen en dan zo de kleine uit bed vissen. Kom strakjes wel weer neuzen
Dar was ik, meestal liggen we vrij centraal maar weet dus neit waar iedereen vandaan moet komen, wellicht anders gewoon in het topic zetten waar je vandaan moet komen, zo kunnen we tot een beetje centraal plekje komen, Hier een lekkere werkdag gehad, ben nu bezig met opa haken van delicius croshet, man wat een werk is dat zeg. heb gewoon pijn in mijn arm van het haken. Deel graag mijn kennis die ik opgedaan heb ondertussen, net als meerdere meiden hier denk ik, Hier een drama weekend achter de rug naja drama, zaterdag op zondag de kleine die niet wou slapen, verschrikkelijk huilen enz, meneer was gewoon klaar wakker en heeft uiteindelijk gewoon een uur gespeeld benenden, daarna weer op bed (was toen 3 uur snachts) en meneer was alweer wakker om 10 over half 7, gisteren dus lekker brak, vandaag gelukkig weer wat beter, sven was ook weer mega vrolijk gelukkig. manlief vroeg vandaag hoe het zit met het contract, nou daar komen ze op terug zijden ze, nouja zij manlief ik wil toch eigeljk wel heel graag weten of ik al moet beginnen met zoeken naar een andere baan of niet, hoop het natuurlijk niet, toen werdt er wel gezegt dat het wel goed kwam dat dat neit nodig was, dus we gaan er maar van uit dat ie dus een contract gaan krijgen, en dat is super goed nieuws, hij werkt hier nu bijna 9 maand via een detacheringsburo, heeft al een dure cursus gehad en heeft het supr naar zijn zin, dus we zijn daar wel al heel blij om, want anders zou het per 31 december afgelopen zijn hier. scheelt me weer een hoop stress voor nu. sorry even beetje ego berichtje msschien, morgen ga ik weer rustig bijlezen overal, sven gaat naar het KDV ik ga thuis poetsen, de hondenlucht wegpoetsen, na het inslapen van onze hond anderhalve week terug. wil ik graag nu de boel eens echt weer aan kant hebben.
goedemorgen hier gisteren op pad geweest en heb enkele haaknaalden gekocht als ook zpaghetti benieuwd hoe dat gaat meevallen naar de meeting zal ik niet komen, woon in België en met 3 kids is dit niet te doen en ook het openbaar vervoer is rampzalig( moet dan een hele dag heen en terug reizen en dat is me net iets teveel) maar ik wens jullie alle plezier
Hey! Ik heb wat pb's ontvangen van jullie, en ik zal vanavond even kijken wat nou echt centraal ligt. Ik denk dat Dobbel inderdaad wel redelijk in het midden woont. Ik zit zelf te denken om het begin februari te doen? @ Dobbel: Goed nieuws van je man's contract zeg! Ik hoop dat hij snel 100% zekerheid heeft! Hoe gaat het eigenlijk verder met je? @ Zuurtje: Ben benieuwd Wel foto's posten hier hoor! Ik heb gisteren weer wat haakboeken uit de bieb gehaald, diertjes haken en babyspullen (haha natuurlijk!) haken.
leuk babykleertjes haken moet ik misschien ook maar eens doen eens kijken voor een boekje volgende week
maar eerst staan er 10 placematjes op het programma en een etuitje waar ik mijn haaknaalden in kan doen
Hey dames! k ben er nog maar heeeeel erg misselijk en moe. k heb n innige relatie met de wcpot haha. als k me wat beter voel kom k even.kletsen. ben indertussen bezig met n kerststal.. te gek gewoon!! maar decsteken dansen voot mn ogen..
MySe sterkte hoop dat je de wcpot snel weer kan verlaten, vriendschap met de wc is niet niet het beste wat je kan bedenken he, balen dat je zo miiselijkbent hoor, Danip, leuke boekjes geleend dus, babycadotjes haken heb je die, leuk boek is dat he, heb hem ook heb er tot nu toe alleen de ooievaar uit gemaakt. maar je hebt weer lekker veel te haken he, genoeg inspiratie in iedergeval. februarie is mij prima, hier is het verder goed, straks 10 minuten gesprek op het KDV over sven haha, tis net of die al naar school gaat, ben benieuwd. nog een maandje dan gaat sven naar de peutergroep, het gaat zo snel allemaal. nou ik ga snel verder met opa druk met het vest mar pff wat een werk zeg, maar ga hem wel afkrijgen vanavond dan post ik een foto want vind hem wel super cool worden.
Ben benueuwd zuurtje! ik krikg altijd kramp van zpagetti! dobbel wat n goed nieuws trouwens! dit topic is vol.positiviteit! k hoop dat het zich in t nieuwe jaar voortzet! ik heb t lijfje van maria af. masr vond m zoals hij origineel is niet leuk. dus is ben nu n manteltje aan t haken. o ik ben doorgeslagen. ik brei mn kerstballen whahahs februari ben ik voor!!! en mn vriendin heeft n kloppend hartje fezien! te gek ben zo blij dst ze na 3 jr eindelijk zwanger is!
Wie had het Granny Square's haken boek? Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen, en ik geloof dat diege er een vraag over had.. Nu ik niet weet wie het is, wil ik dat natuurlijk wel graag weten