De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Dat was ik, leuk boek is het he!!!
    Ik had meer een algemene vraag over hoe ik die tekens moet lezen....;)

2. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    O echt joyce? jeetje! k weet niet wat er aan de hand is maar een dikke knuffel en k stuur wat jouw kant op

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Joyce knuffel !

Ik heb bijna de basis af van mijn eerste sneeuwpop nog 2 dus.
    De eerste is ongeveer 70 cm hoog.
    Ben nog wel ff zoet.

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Staat links op de eerste bladzijde meteen allemaal steken uitleg. Ik denk dat je wel de basis moet weten maar dat je dan al een heel eind komt. Heb er vluchtig door heen gebladerd, wat een leuke dingen :D ik ben er weg van. Tas ga ik maken voor m'n dochter, sloffen voor mezelf en kapstok voor de gang.. Ooit! Hahahaha.. Maar wat een geweldig boek, ik krijg 'm pas zondag van de sint..

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dankje wel MySe & MvJ
    Ik denk dat het wel weer goed komt, maar het is even door bikkelen.. T is soms nou eenmaal niet roze-geur-en-maneschijn. Maar we zijn gezond en daar gaat het om toch?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Joyce dat is wel heel belangrijk maar om het allemaal een beetje leuk te houden moet het niet te vaak tegen zitten hoor.

7. danip

danip Niet meer actief

Joyce, ook van mij een knuffel. Ik weet ook niet wat er aan de hand is, maar het is inderdaad niet altijd rozegeur en maneschijn.. Ik hoop dat wat er dan ook is snel beter zal gaan!

Net moeders voor moeders hier op visite gehad. Was van te voren helemaal bang dat die test dan ineens negatief zou zijn. Maar hij was lekker knal :D

Oh en ik kom nog terug op de meeting. Zo snel mogelijk.

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik ben supermoe!
    Ik heb namelijk een enorm kort nachtje gehad...
    Ben met J.oshua bezig geweest tot 01.45 uur. Eerst had hij een nachtmerrie en daarna werd hij weer huilend wakker van de buikpijn. Heb hem even bij me neergelegd, maar ook dit hielp niet, uiteindelijk weer in z'n eigen bedje gelegd rond 01.45 uur en toen is hij eindelijk weer in slaap gevallen.
    Maar om 4 uur ging de wekker weer en om 5 uur moest ik eruit. Om 6.15 uur zaten we op de fiets naar m'n ouders toe, om met m'n moeder naar Beverwijk te gaan.

Mijn maagbandje is helemaal leeggehaald en nu is het op naar de 112 kilo... Al vind ik 't niet leuk... Moet nu dus zo'n 8 kilo aankomen, om voor de Gastric Bypass in aanmerking te komen (verzekeringtechnisch). Ze zagen zelf ook heel goed in dat het op deze manier niet verder gaat, maar om 't dan even een "extra" zetje te geven en omdat m'n bandje sowieso 2 maanden helemaal leeg moet zijn, voor ik dan überhaupt geopereerd mag gaan worden, is hij nu alvast leeggehaald.
    Morgen de huisarts bellen voor weer een verwijzing naar de radiologie voor nogmaals een slikfoto en daarna kan ik weer bellen en vragen voor formulie bloedonderzoek, of in iedergeval wat er onderzocht moet worden.
    Als dit allemaal gedaan is, krijg ik een afspraak voor een dinsdagmiddag en dan ook meteen met de chirurg. Die is dan nog gewoon in België, dus dan heb ik een afspraak via de computer hahahaha.

Hierna zal de operatie aangevraagd gaan worden en daarna de operatie plaatsvinden.

Dit is mijn 1e project :D...

1e PROJECT

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ja joh, helemaal over heen gekeken.....:)
    Hoe bedoel je suf..... Bedankt voor je heldere kijk op dit boek hahaha :p

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    MvJoshua heeftig hoor , heel veel succes !

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    MVjoshua, sterkte met alles, pff best heftig zeg, en jammer dat het zo streng bekeken wordt, dat je eerst 8 kilo moet aankome om in aanmerking te kopen, zonde hoor
    Heeft het met een bepaald BMI te ma,
    ken ofzo??

hier was sven wer vroeg wakker zoals al daaaaagen, pfff gisteren kwart over 5 nu 6 uur, en meneer eeet zooooooo slecht best frusty. maar goed doe net of het me niet deert, hij drinkt meer als genoeg dus zal wel weer komen.

vanmiddag heeft sven sinterklaasfeest. ben benieuwd hoe dat gaat, en ja opa is op het haar naar af, dat plak ik er op als sven zo op bed ligt, dus die kan vanmiddag meee.

nou meiden fijne dag alvast vandaag.
    en hoop niet te misselijk enz.

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    even showen,

13. lea

lea Fanatiek lid

DOBBEL!!, wat een leukerd zeg!! wat een leuke opa, ik vind m echt gaaf!:D

14. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Supergaaf!!!!!!

15. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Wauw Dobbel, wat een stoere opa!!!
    Heb je die voor een speciale gelegenheid gemaakt?

@ Danip, duidelijker kan die test niet worden toch :D
    Hoe voel je je?

@ MySe, een relatie met de toiletpot.... Dat is niet fijn, sterkte en ikhoop voor je dat je je snel beter gaat voelen ;)

@ Moedervanjoshua, heftig hoor. Sterkte en hopen dat je snel geholpen kan worden :)

@ Joyce, ik ken je verhaal niet maar toch sterkte in je moeilijke tijden. Ik hoop dat het snel beter zal worden :)

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wat gaaf dobbel !

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    MvJ
    Jah dat is ook wel zo, maar goed we hebben ook nog een meisje rond lopen die er niet te veel van mee moet krijgen, en ik was echt (merk ik nu zelf) er te veel mee bezig, nu ik er anders mee omga gaat het ook wat soepeler allemaal..

Danip
    Ik zelf ook ;) Laten we hopen begin volgend jaar of misschien zelfs nog wel dit laatste maandje..
    Wauw, mooie knaller zie ik daar!
    Ik ben zo blij voor jullie..

Meikie
    Ik zag ze meteen staan aan zijkant :D Ik dacht daarom ook meteen even vragen wie het was.. je moet het natuurlijk ook maar net zien staan, staat echt in 'vergeet' hoekje vind ik!
    Jij ook bedankt! Het komt wel weer goed, we moeten even uit datgat klimmen

Dobbel
    Ik las jou verhaaltje en dacht opa? Hahaha, wat gaaf!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Joyce dat is waar, die kleintjes nemen meer op dan wij denken.

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja onbewust dan ook vooral he.. Ze zijn heel gevoelig voor hoe wij ons voelen..

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ja pcies zo 1 heb ik er hier rond lopen, die voelt net iets meer als de rest.

Deel Deze Pagina