@ MvJ: dankjewel meid. Komt wel goed hoor. Als ik klaar ben zal ik een foto maken en hier plaatsen . @ Dobbel: dankjewel. Ja 't is allemaal verzekeringstechnisch, hoe krom ook :s...Heeft idd met een bepaald BMI te maken... Deze moet boven de 40 zijn... Jeetje dat is vroeg zeg... Hoe is 't sinterklaasfeest gegaan? Jeetje wat enorm mooi zeg! @ Meikie: ja dat hoop ik ook. Maar ik voorzie niet dat ik heel snel geholpen ga worden, aangezien ik eerst nog wat dingen moet doen en het ook nog aangevraagd moet worden bij de verzekering... @ Hier: Pffffffff, wat een dag... Onze kleine man is een verrekt slim mannetje. Hij had het in z´n hoofd gehaald om zijn bed naar de commode te schuiven, via z´n bed op de commode te klimmen en hier allerlei dingen uit te halen. Toen ik ging kijken, lag de hele vloer (bijna) bezaaid met bodylotion, haarlotion én mentholpoeder. Dit staat op de plank, boven de commode! Toen ik wat wilde pakken, gleed ik uit over de (bijna niet zichtbare) haarlotion, waardoor ik met m'n zij boven op de speelgoedkist (die ook nog eens anders stond als anders) viel. Gevolg: gekneusde ribben, blauw en dik been, last van m'n bekken, rug en schouder en een kapotte enkel... Omdat de kosmos dit waarschijnlijk nog niet genoeg vond , werd ik onderweg naar m'n werk ook nog half aangereden door een automobilist. Ik reed op de weg, naast de auto, die vervolgens uit het niets ineens naar rechts ging en de achterkant van m'n fiets raakte. Ik kon mezelf nog net overeind houden, waardoor ik gelukkig door kon fietsen naar m'n werk. Dus dat ging lekker...
@ mamavanjoshua, jeetje wat heb jij een dag achter de rug zeg... Gaat het nu weer wat? @dobbel, wat een gave opa!! Ben je daar lang mee bezig geweest? @joyce, sterkte meid, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. @danip, wat een mooie test van moeders voor moeders. Ik ken het gevoel, ik was toen ook ineens bang dat de test negatief zou zijn haha Hier is het druk, druk druk... Vandaar dat ik ook niet echt heb meegekletst de laatse tijd (wel meegelezen hoor ). Afgelopen week heb ik 49 uur gewerkt en deze week moet ik 40 uur... pfff. Toch heb ik nog een klein beetje tijd gevonden om te haken. Ik ben begonnen met Ollie uit het boekje "dierenvriendjes haken". Het lijfje is af en nu ben ik begonnen aan zijn hoofdje.
Danip, wat een pracht test! En wat goed dat je meedoet. Ook zo'n mooie armband gekregen? Toen ik klaar was kreeg ik na een paar weken via de post nog een tas opgestuurd omdat ik bijna de max. tijd had meegedaan. Ik moet ook zeggen dat ik erg m'n best deed om alle plasjes te verzamelen. Nu werk ik weinig en alleen maar 's avonds en ik had per week alle 8 flessen vol. Worden ze bij je opgehaald of moet je ze weg brengen? Ik moest ze weg brengen. In een container achter een uitvaartcentrum Joyce, sterkte meid. Je kan wel een knuffel gebruiken... Mamavjoshua, wat een dag zeg. Haken is een goede afleiding. Hier net bij de HA geweest. Ik ben nu al 2.5 week echt flink verkouden en het word echt niet minder. Alleen maar erger lijkt het wel. Ook last van m'n oor enzo. Ben echt nog nooit voor een verkoudheid naar de dokter geweest, maar nu had ik wel in de gaten dat dit niet over zou gaan. Heb een kuur gekregen en dus moet het nu minder worden. I hope so... Haken staat hier even op een laag pitje. Voor een paar dagen maar. De col ben ik nu mee op de helft. Dat gaat lekker snel, maar heb dus al een paar dagen niks gedaan.
Hallo allemaal. Geen haaknieuws van mijn kant hoor, behalve dat ik dan enorm enthousiast ben over het boek, mag van manlief alleen niet eerder daar wat uit maken dan dat m'n bloem kussen af is, en die is nog maar op de helft (zo'n 22cm) Maar wel even iets anders Gister hield juf me aan, maar ik moest test doen bij uitzendburo op computer. Ik maak daar schoon en ik heb gevraagt of ze niet wat voor me hebben en nu niet maar wie weet kwam dat wel, en mocht dus nu een test maken, dinsdag evalueren En juf hield me aan, omdat ze 2x een soort van 'rapportje' maken, echt leuk! En die mocht ik dus even in zien, ik heb meteen gevraagt mee te mogen om 'm ook aan manlief te laten zien en de opa & oma's en dat mocht Iedereen (op m'n moeder na) is helemaal trots.. Kan gewoon niet beter ingevuld dan dat het is, ik kreeg nog van juf te horen dat ze later vast en zeker naar gymnasium gaat Zo dat was mijn verhaaltje, ik kan er weer even tegen aan Doet me goed ook jullie lieve berichtjes, bedankt!
Beterschap Boney, rustig aan doen maar! mvj, succes met jullie nieuwe huis, moet er veel gedaan worden? mamavanjoshua, hoe gaat het vandaag? waat een waardeloze dag wat je omschreef, hopelijk vandaag geen gekke dingen! Joyce, Ik kan me voorstellen dat je glimt van trots demi, Ollie is erg lief! Danip, hoe gaat ie? Al de dagen aan het tellen tot de week weer om is? ( deed ik heel erg in het begin van de zw)
Zo dat is wel heel fijn! Nou ik kan je vertellen 2 jaar geleden kochten wij een huis, dat hebben we van onder tot boven gestript.. Dat bleef dus niet bij behangen alleen.. hahaha!
Haaai! Gister nog even wezen haken aan de Sjaal voor m'n meisje, en hij is al 82CM! Hij is nu echt totaal niet meer iets van wat ik in 't hoofd had, maar goed ik moet een beetje improviseren omdat de roze op was, dus nu komt er een hele bol blauw en dan weer 2 bollen roze en een randje blauw.. Pfff, lijkt geen einde aan te komen.. Hahhaa!
@joyce: wat wil je doen, je meisje er helemaal in wikkelen??? Hahahahahahaha... Nee ff serieus: ben echt benieuwd hoe ie is als ie af is!!! @iedereen Ik kom totaal niet toe aan meelezen, meeschrijven en ook niet aan haken helaas... Zo'n drukke week, met mega veel afspraken, veel werken, vergaderingen enzenz. vd 7 avonden ben ik er maar 1 thuis geweest... ben blij als vanavond erop zit want dan heb ik een heel aantal avonden weer voor "mezelf" al zal dat ook tegenvallen want volgende week word ons grote meisje 6!! Dus dat word taarten maken, kadootjes inpakken (alsof ik dat nog niet genoeg heb gedaan.... pfff haha, niet heel handig een jarig kindje vlak na sinterklaas...) en organiseren van kinderfeestje enzenzenz... Zaterdagavond hoop ik weer te gaan haken, met beentjes omhoog op de bank Dan hebben we nog niks gepland én pakjesmiddag hebben we dan al gehad (lekker op zaterdagmiddag, kunnen de kids nog fijn even spelen met hun nieuwe speelgoed!) Ik hoop snel weer te gaan reageren op iedereen, lekker mee te kletsen, nu dus nog even snel aan de slag! Alvast een fijn weekend voor iedereen!!
Goed bezig Joyce. Lekker zo'n lange sjaal. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Die was nog wel langer en niet zo heel breed. Die kan met gemak 3x om haar nek. Lekker warm. Nettie, druk druk druk zeg. lekker genieten nu van je vrije avonden. Mijn cowl is af. Gisteravond. Zal wel even een foto maken binnenkort
Hey meiden, hier ben ik dan ook weer even. Tussen de bedrijven door ben ik nog druk aan het granny's haken. Ik ken die van Mickey inmiddels uit mijn hoofd en die gaat erg goed Ben nu bezig om er een sjaal van te maken voor het dochtertje van een vriendin, maar voreg me af hoe lang deze moet worden. Toevallig ben jij er ook mee bezig Joyce.... Hoe lang is een normale sjaal voor kids? @ Mvj, gefeliciteerd met je nieuwe huisje, lekker hoor!!! Hier 6 jaar geleden ook het volledige huis gestript en opgeknapt. Vond het erg leuk om te doen, maar wel erg vermoeiend.... @ Boney, ben je al een beetje aan het opknappen? Ik ben ook al een paar dagen snot verkouden en Jordy helaas ook. Dat is echt zo zielig als je doe voornamelijk 'snachts hoort snotteren en hoesten... Ben erg benieuwd naar je cowl.... @ Nettie, druk druk druk dus.... Klinkt wel als allemaal leuke dingen om druk mee te zijn Hier vandaag lekker rustig aan doen, zometeen komt er een vriendinnetje en vanmiddag mijn schoonzusje die sinds kort zwanger is. Ook na jaren lang proberen en een aantal miskramen. Ben dus zo blij voor ze.... Oja, Jordy is vandaag gewoon al weer 1 maand!!!
Aaaah meikie t gaat hard he!! mvj gefeliciteerd met je huisje!! geniet ervan! verbouwen... nee dank je.de laatste zit nog vers in mn geheugen. nettie rustig aan he! mamavan.... jij ook rustig aan. gaat het inmiddels al iets beter? joyce ben ook heeeeeel benieuwd!! heb t boek ook maar besteld haha. ben begonnen aan n dekentje voor mn schoomzusje. die is 29 februari uitgerekend dus moet nu echt beginnen haha. verder zweef k op n wolkje hoor!! vanmiddag Finn n.prik. ben benieuwd hoe groot en zwaar hij is. o ja hij heeft ook n indicatie voor redressiehelmtherapie gehad. fysio mocht niet baten.
@ MvJoshua: Jeetje wat vervelend dat je eerst aan zou moeten komen! Dat is toch eigenlijk wel heel erg! Enne die wokkelsjaal ziet er erg leuk uit! Ben benieuwd naar het resultaat. Oh en lees net van je ongeluk dag! Nou lekker allemaal zeg! Dat zijn echt van die zeldzame dagen waarin ik alle woorden die ik geleerd heb nooit te zeggen er allemaal in een keer uit floep. @ Dobbel! Wowwie!! Die is echt super leuk zeg! Ik vind het echt 1 van de leukste amis die ik ooit heb gezien! Komt er ook nog een oma? @ Meikie: Nee, deze is wel echt duidelijk J Helemaal blij mee, want ik was een beetje bezorgd dat die mvm test negatief zou zijn. Maar dit is niet te missen! En wat gaat dat snel, Jordy 1 maand! @ Joyce: Dan hoop ik voor je dat wat er aan de hand is klaar is deze maand Zonder zorgen 2012 in! En wat goed zeg dat rapportje! Leuk dat iedereen zo trots is! (behalve je moeder dan, wat raar trouwens! Waarom is ze niet trots? Beter kan toch niet?) @ Demi: Ollie is lief! Die wil ik ook nog eens gaan doen! @ Boney: Ja ik heb ook allemaal leuks gekregen. Een heel mooi boek van Marielle Croon (?) een ketting en een nachtlampje. J Maar het mooiste cadeau vond ik mijn knaltest! Ik moet ze ook zelf weg brengen. Hier bij een bejaardencentrum. Voel je je al wat beter door het kuurtje? @ Mvj: aah succes met klussen (?) en verhuizen J @ Lea: ik ben inderdaad de dagen aan het aftellen haha. Nu maandag over een week. Nog 11 dagen wachten. En de tijd lijkt wel stil te staan zeg! @ Nettie: alvast gefeliciteerd met je grote meid! Inderdaad erg fijn om nog een pakjesfeest te hebben na sinterklaas! Nog meer cadeaus zoeken en inpakken! Nou probeer ook nog wat te genieten van je vrije avonden he! @ Myse: Hoe gaat het met je? Ben je nog zo misselijk? @ Sas26: hoe gaat het met jou? Je bent al zo lang niet online geweest hier, ik hoop dat alles goed is! Ik ga een mobiel haken met allemaal vogeltjes. Dus als iemand nog wat patronen heeft van allemaal superlieve vogeltjes, dan hou ik me aanbevolen. Het dekentje haak ik wat tussendoor. Is iedereen het eens met een haakmeeting in februari bij Dobbel? Wie ook uit het noorden komt kan eventueel wel met mij meerijden dan. En als er mensen zijn die het niet echt kunnen betalen om er voor te reizen, dan kunnen die misschien ook met iemand meerijden? Verder gaat het hier goed, ik voel me ook prima. Ik ben alleen moe, en ik heb cup z! maar verder heb ik echt nergens last van! Als dat nou zo blijft! J En mijn man is al begonnen alle kleine putjes in en om het huis klaar te maken (plinten verven, trapleuning vervangen, slaapkamerkast in elkaar zetten) Echt zo grappig, hij lijkt zelf wel zwanger. Hij is ook heel moe, en misselijk soms, heeft extra honger en heeft nesteldrang! Haha!
Ik kom ook weer eens kijken Haken is een beetje naar de achtergrond gegaan. Het is zo druk met Thijmens verjaardag en sinterklaas. Heb wel hele leuke kerstballen gezien die ik wil maken, heb ook bij de xenos kraaltjes en belletjes gekocht om er aan te maken. en ik ben bezig met een sjaal voor mijn broer (dat ding komt maar niet af!). Zag hier wel een paar leuke dingen voorbij komen
Danip Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen of ik heb het verkeerd neer gezet. Mn moeder had het toen ik typte nog niets gezien Natuurlijk is ze reuze trots! Ze herkende ook heel veel wat juf had geschreven, dat ze sociaal is en anderen er bij betrekt enz enz. dus viel allemaal mee Hahhaa, je vriend heeft last van zwangerschaps-hormonen.. hihi! Ik herken het wel van mijn man, hij was ook zo druk met van alles.. Fijn zo meelevend! Ik mocht overigens bijna niets meer doen, ook niet verkeerd Nettie Als ik de sjaal dubbel vouw stelt het dus nog niets voor, ik zal haar andere sjaal nog eens op meten, ze koos zelf voor de 'baby' versie van de collectie dus hij is zoiezo al korter dan die 'normale' hahaha Straks lekker genieten van je rust die er straks weer komt!
Ik heb een vraagje, misschien hebben jullie tips. Is overigens heel iets anders als haken hoor Wij hebben een hoekhuis, en nu voor in het hoekje waar het speelgoed stond van m'n meisje is de muur heeeeeel vochtig, achter de bank is het vochtig en dikke schimmel, kan je bijna niet tegen schoonmaken.. Niet echt gezond, dat ziet zelfs een leek! Ik ben de wanhoop nabij net als m'n man.. T is echt zo frustrerend dat die hele kant (stukje naast raam & muur waar bank staat) zo vochtig en schimmelig is.. Wat zou ik er tegen kunnen doen? we zitten te denken aan spouwmuur isolatie, maar kost een vermogen.. En we weten niet of de buitenmuur daar tegen kan, is echt zo mega slecht onderhouden (VvE) dat ik bijna baal dat we dit huis ooit hebben gekocht! Iemand een tip?
Elektrische vochtvreter neerzetten en je muur anti schimmel behandelen. dud schimmels doden en speciale vetf erover. iets anders weet ik.ook niet.