Nettie knuff meis, klinkt ook allemaal een beetje heel erg druk ! Lea Mijn diensten beginnen door de week om 17.30 of 18.00. Op woensdag werk ik 1 hele dag omdat de kids dan op het kdv zitten.
Werk blijft ook wel alleen dan komt er niets binnen... Dus werken zal wel moeten, andere dingen moeten ook, maar heb nu de verjaardag, en allemaal andere dingen... kom weinig aan mezelf toe, maar zodra ik kan dan neem ik ook echt tijd voor mezelf hoor! Heb ik keihard nodig! En tja, dan blijft er ook nog huishoudelijk werk, maar daar knijp ik wel een oogje bij dicht... dat vind ik dan totaal niet belangrijk (als kindjes en wij zelf maar verzorgd eruit zien en schoon en netjes en met volle buikjes rondlopen ) Maar ik heb idd in die 5 jaar geen oppas nodig gehad, altijd was man er om voor de kindjes te zorgen (leuk dat jij dat ook zo zegt! Want nee, mijn man is geen oppas, je wilt niet weten hoeveel mensen zeggen; "Dus je man past nu op?" "nee mijn man zorgt voor zijn kinderen!!... hij is geen oppas, dat ben ik toch ook niet?) Ik hoop dat het bespreekbaar is op je werk!! En dat je alsnog zo kan passen en meten dat jij ook alleen de avonduren hoeft! Suc6!
Wij hebben ook de zorgtaken gewoon verdeeld, mijn man draait zijn hand niet om voor een volle luier of kinderen in bad etc.... Ik vind dat ook niet meer dan normaal.. Nu is mijn man ook erg verzorgend aangelegd dus dat scheelt ook wel denk ik.. Maar dat hij oppast nee dat zal ik niet gauw zeggen, de kinderen zijn niet alleen van mij.... stukje emancipatie is er uit.......kan ik nu kijken of ik kan gaan breien
Lea, daar moet toch over te onderhandelen zijn? Ik werk van 18-23u (thuiszorg). Heel soms van 16.30-23, maar ik weet het lang genoeg van te voren, (vast rooster van 4 weken) en Peter komt dan eerder naar huis. Ik heb een min-max contract van 14-20u per week. Ik het weekend soms de ochtend van 7-10. Ik vind het ideaal zo. We hoeven Tessa niet weg te brengen. Ze kan dus gewoon lekker thuis blijven. En over dat oppassen. Dan vroegen ze aan me of Peter dan aan het oppassen was. En dan zei ik 'nee hoor, die is gewoon thuis' Ik heb zelf een keer een reactie terug gehad van 'ow, en wie past er dan op tessa?' Ik heb nog een leuke boekentip voor jullie. Er staan erg leuke dingen in. Hij is best duur, maar ik kreeg hem vandaag binnen via MP. Zal even een link zoeken. bol.com | Haken voor kleine boefjes, L. Guy | Nederlandse boeken Laatst ook via MP een heel ouderwets boekje gekocht. Met kastrandjes haken enzo. Leuk boekje ook. En maar voor 4 euro.
niet helemaal een bollero, maar wel leuk Ravelry: Red summer kimono vest (Dutch version) pattern by vicarno's mama Ben trouwens nu op ravelry aan het neuzen, staan wel wat bolero's op, maar het is niet helemaal mijn smaak. Kan natuurlijk wel zijn dat jij zoiets zoekt... weet niet of jij ook een account hebt op ravelry, is helemaal gratis
Tenks dames!! k heb was ravelry helemaal vergeten haha. t is lace wol dus wilde n lace patroontje. en ik ben gek van slouchy spul.. en aangezien n shrug makkelijk te maken is zag ik.. et voila!! dus bedankt! en als iemand me dan nog kan helpen voor n belted cape.. haha is dat niet gewoon 2 grote vierkanten met een riem erdoor? dan zoek ik gewoon n leuk motiefje. zoiets is wel leuk denk ik voor mn zwangerschap.
Hallo dames, hier bezig met een wokkelsjaal. Alleen momenteel niet heel veel tijd om te haken. Zal als hij af is even een foto uploaden.
Myse, Die lace wol is altijd heel mooi vind ik. Kun je ook prachtige omslagdoeken mee maken. Ik vond ook dit. zou ook mooi zijn met die lace wol. Vind ik leuk zoiets, maar ik heb nogal dikke billen en dan zal ik niet snel zoiets dragen. Ravelry: VINGA Belted Cape pattern by Kristin Omdahl
goedemorgen ik heb de sjaal van dochterlief gemeten en die is 120 cm die voor een volwassene is ongeveer 160 cm als jullie nog maten nodig hebben van een sjaal hoor ik het wel ik heb er namelijk van alle leeftijden in huis
Al een hele poos hoor. Al zeker 1 jaar. Hoe is het met jou? Zal snel nog eens langs komen op het andere forum.
Jaaaaa zoiets bedoelde ik! dat is dus eigeblijk gewoon n omslagdoek met n riem erom.. DANIP!!!!!! waar ben je? gaat alles nog goed! pamela welkom!
Ik ben hier!! Ik ben er wel hoor, ben alleen even niet zo veel aan het haken, lig savonds na mijn werk meer te slapen namelijk Hier inmiddels ook lekker misselijk! En moe! Maar alles gaat tot nu toe goed, tenminste voor zover ik weet. Maandag al weer de eerste echo! Zoo spannend! Ik lees trouwens wel gewoon mee hoor, maar heb niet altijd echt wat te melden, en heb het ook steeds zo druk! Ik reageer later weer even op jullie allemaal! Oh en ik heb geen patroon voor een bolero maar wel een paar leuken voor een omslagdoek. Iemand daar belang bij?