Ik denk, dat doe ik even, maar snap er geen drol van. Ik kom er ook echt niet uit. Aan het einde van tour 4 loop ik vast. Heb het idee dat ik in het begin 1 losseboog tekort had of zo. Ik kwam iig echt niet uit. Maar ga het nog eens proberen. Doe er dan gewoon een losseboog bij. En anders zal ik het eens vragen op het haakforum. Hij trekt idd helemaal krom.
Inmiddels heel wat keren uithalen en opnieuw proberen verder, maar het lukt me echt niet Ik heb op het haakforum de vraag gesteld of ze me willen helpen. Ik laat het weten.
@Meikie, Wat een heerlijk ventje Ik heb Ollie afgemaakt, zal vanmiddag even een foto maken. Hij heeft alleen geen petje gekregen, dat wilde mijn dochter niet haha. Nu ben ik bezig met een vliegtuig uit het boekje babykado'tjes haken, hij is al best ver. Daar zal ik ook even een foto'tje van maken vanmiddag. Ik heb ook nog 2 hele leuke bolletjes wol van mijn moeder gekregen, ik denk dat ik eens ga proberen een bolero voor mijn oudste te maken. Of een poncho, das ook altijd zo schattig!
Haaai iedereen! Ik kom me ook weer eens melden, laptop hield er vorige week ineens mee op! Nou ja, ineens is het ook niet, hahahaha.. Maar dat ie niet meer aan wilde wel.. PC was nog steeds weg voor reparatie, ook zo leuk op dat moment, was even behelpen maar na rondkijken voor nieuwe laptop hebben we toch maar niet een nieuwe gekocht en besloten we (als impulsieve kopers) er goed over na te denken.. En wat dachtje? Vrijdag lag de brief om de pc op te halen op de mat! Na 2 weken konden we hem weer ophalen Thank god.. Manlief wilde dus anders zaterdag echt een nieuwe laptop kopen.. Pfff!! hhahaa.. Anyway, ik ben er weer.. Haak nog lekker aan de sjaal en m'n bloemkussen.. Vanaf nu MOET ik echt theorie gaan leren, ik ken al 3 examens goed afronden dus nog een paar te gaan En dan aanvragen.. Ik heb nog maar tot eind maart en moet dan geloof ik ook nog m'n examen al hebben gedaan. 1 voordeel, ik kan al rijden Dus als ik niet veel hier ben, ik ben er wel maar ook weer niet!!
Echo was goed. alleen nog veeeeel minder ver dan gedavht? iemand n idee hoe dat kan ipv 6.5 een week.korter! hoog hcg gehalte? ben er niet gerust op
Dat kan door een late eisprong komen, of door een late innesteling! Dit gebeurt echt veel vaker! niet te veel zorgen maken, als het goed was, dan is het goed! ik moet zo, ik ga over 10 minuten weg van mijn werk. even onder de douche, eten en om half 2 echo. ik ben zo ontzettend zenuwachtig dat ik alles loop onder te kotsen. Erg prettig op je werk! Ik krijg ook niks door mijn handen vanochtend. Ik heb welgeteld 1 telefoontje gepleegd. pff... Ik kan wel huilen zo eng vind ik het! (wat een mietje he!)
Danip ik had hetzelfde hoor. Doodeng! zegt die vent ook nog en.je hebt een posutieve rest gwhad? Heel veel succes! mn duimen draaien!
Spannend zometeen!! En je bent geen mietje, je bent een topper!!! Als je dat maar weet.. Dus huilen mag.. Oh en spugen op het werk, ik ken het.. Hahaha, ik werkte tijdens zwangerschap in supermarkt, vlees/kaas/brood.. Ik heb er ook wat afgespuugd niets om te schamen.. hoort er bij
Dikke duim! Wat goed, altijd spannend.. En een week minder ver, niet druk om maken, alles is goed met baby toch?
Dames, mag ik even gebruik maken van jullie creatieve geest? Het zit zo, op mn meisje haar school gaat veeeeel veranderen, leidsters gaan weg (2) en 1 is haar lieveling, maar die gaat thank god pas ergens in januari weg.. Ik ben nu dus een afscheidskado voor beide aan het bedenken.. Maar ik kom er niet uit.. Zo moeilijk! Wat moet ik geven/maken? De lievelings krijgt zoiezo een foto van mn meisje met een verhaaltje, tenminste als ik er wat uit krijg.. Als ik er aan denk kan ik wel huilen Verschrikkelijk allemaal.. En omdat ik dus een afscheids/herinnerings iets wil geven, wil ik jullie vragen mee te denken.. Hebben jullie een idee'tje?
Ik heb bij afscheid van mijn dochter, een uiltje gehaakt en daar sleutelhanger van gemaakt, en een tekening van mijn dochter er bij gedaan, het werd enorm gewaardeerd! myse: dat valt dan een beetje tegen voor je, maar ik zou ook zeggen late eisprong of zo....... de echo zelf was wel goed? Danip succes! vanavond hier eerste werkdag spannend! ben een beetje nerveus, maar kots de boel niet onder zoals sommigen hiier
Danip, heel veel succes. En ik voel de spanning gewoon met je mee. Ik kon ook wel janken op die dag zelf. In de wachtkamer scheet ik zowat in m'n broek. Huilen mag, heb ik ook gedaan. En spugen hoort er ook bij helaas. Ook daar weet ik alles van en dus kom je gewoon lekker je hart lucht hier. Myse, ik zou me niet te ongerust maken. Je hebt wel een kloppent hartje gezien? Ik ging met 7 weken voor de 1e echo en toen zeiden ze tegen mij dat het voor de 9/10 weken gewoon heel moeilijk meten is. Bij mij heeft ze meerdere metingen uitgevoerd en die waren allemaal verschillend. Vandaar dat ik met 12 weken toen ook nog de termijn echo had. Dan pas kunnen ze het goed meten. Als het vruchtje mooi op z'n plaats zit in de baarmoeder en het zag er verder allemaal goed uit zou ik me niet zoveel zorgen maken. Moeilijk, ik weet het. WAnneer heb je de volgende echo? Joyce, ik krijg vandaag als het goed is het boekje 'gelukspoppetjes haken' binnen. Tessa neemt in febr. afscheid van de psz en dan wil ik voor alle kindjes een poppetje haken en dan met een dropveter of zo eraan. Voor de juffen maak ik ook een sleutelhanger met een poppetje, maar wil er dan zo'n fotosleutelhanger bij aan doen met een foto van Tessa erin. Of iets dergelijks. Ik wil even het boekje bekijken. Maar zoiets zal het hier wel worden. Altijd lastig afscheid nemen. Zal voor Tessa ook niet makkelijk zijn. En er is 1 juf die is ook erg gek op Tessa. Die zou het liefst willen dat ze bleef. Maar goed, ook dat hoort bij het leven en moet ze dus leren. En ze heeft erg veel zin om naar de basisschool te gaan.
Is er nog iemand die naar het patroon van Nettie wil kijken en misschien tijd heeft om proef te haken? Ik heb op het haakforum een topic geopend. 'patroonhulp'. Ik ben daar ook boney. Tot nu toe krijg ik niet veel reactie. En ik durf zelf niet nog een keer opnieuw te beginnen. Bang dat het in de bomen beland... Maar ik kan ook niet uitstaan dat ik er zelf niet uitkom.
Lea, veel succes! Je werkt alleen in jou woonplaats? Loop je nog mee met iemand? Leuk hoor thuiszorg. Geniet elke keer weer van m'n werk. Zeker door de afwisseling en de mensen die je leert kennen. En in situaties thuis komt bij mensen waar ik vaak bij op m'n hoofd moet krabben. Ik hou er van.
Myse wat vreemd zeg, was er al wel een kloppend hartje ? Dani het is ook zo ongelovelijk spannend. Ik dacht bioj de eerste echo " stel je voor dat ik het nou niet goed heb gezien op de test en hiij was negatief, ik had nl maar 1 test gedaan ik durfde niet meer omdat ik bang was dat het ineens niet zo zou zijn. Lea heel veel succes vanavond !
dank jullie wel! Ik loop idd mee met iemand, in principe staan er 2 dagen voor. Dus ben benieuwd.......... zal wel weer ff wennen zijn denk ik... Boney, ik wil het van de week wel proberen, maar denk dat ik er vandaag niet aan toe kom....ik kijk wel even en laat het hier wel weten als het lukt, of niet lukt haha.....
Dit wordt het bij mij, trekt niet niet scheef bij mij ( lijkt op de foto misschien zo, maar het is een mooi rechthoekje........