De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

lea Fanatiek lid

;) mmmm weet ik ook niet, maar ik heb ook goed naar de foto gekeken, en dat in combinatie met het patroon, ik heb het steeds vergeleken....

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kijk, zo is hij nu bij mij. Ik heb dus als laatste 4 noppenstokjes gedaan, 1 lossenboog overgeslagen en dan 1 vaste om de volgende lossenboog. Dan heb ik nu nog maar 1 lossenboog over. En dan staat er dat je een vaste moet doen in de keerlosse of zo. Maar jij hebt hierna ook nog noppenstokjes gemaakt. maar ik zou niet weten waar die bij mij dan in moeten. Waarschijnlijk doe ik iets in de 2 vorige touren goed fout.

Bekijk bijlage 206151

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb nu geen tijd meer, moet om half 5 werken. Ga nu koken en nog een knoop aan m'n broek zetten.
    Doei

4. danip

danip Niet meer actief

Hey!!

Hier even snel vanaf mijn werk een berichtje. Ik ben net terug, en alles was helemaal prima! Het was 9,2 mm en het hartje klopte als een sneltreintje. Zo bijzonder! Ik ben 1 dag terug gezet. Nou ja dat stelt dus niks voor. Ik dacht zelf 7,1 weken, maar het is dan 6 weken en 6 dagen, maar ik mocht 7 weken wel aanhouden. 2 januari krijg ik weer een echo. Jeetje wat bijzonder dit!

5. lea

lea Fanatiek lid

Ja de eerste rij met noppenstokjes lijkt wel goed, ( noppenstokjes, wat een woord) dus zeg maar, half boogje, dan heel boogje, halfboogje, maar daarboven heb je een nieuw boogje met noppenstokjes en dat trekt helemaal krom ....

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik denk toch dat we zeer binnenkort dan maar moeten daten lea. Ik kan hier erg slecht tegen :D ;)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeeeej! voor Danip! Wat een prachtig nieuws. Bijzonder hè. Dat zit dan in je buik... Zo'n wonder. En nu wat minder zenuwachtig?
    Geniet er lekker van.

Nu echt weg.

8. lea

lea Fanatiek lid

mooi danip! dat is dan weer een geruststelling, dat hij of zij maar lekker mag groeien!:D

boney, beetje lastig uit te leggen zo haha, we praten later verder, moet ook nog eten koken, en broekstrijken etc...... help ik heb nog maar een uur.:$

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    wat hebben jullie ineens lopen kletsen.... Wat zo'n patroon dan allemaal teweeg kan brengen he.... :D

@ Danip, wat een goed nieuws zeg. En het is inderdaad bijzonder als je ziet dat er dan echt een klein mensje in je buik groeit. Bij mij liepen de tranen over mijn wangen ;)
    Nu alleen nog maar genieten!!!

@ MySe, jij ook al zulk goed nieuws!!! Ik snap je twijfel wel hoor, maar als er iets niet goed zou zijn zouden ze dat ook wel aangeven. Heb je al contact gehad met de vk of gyn? Misschien kun je bij hun je twijfel/onzekerheid aangeven en krijg je een extra echo? :)
    Probeer wel te genieten hoor!!!

Hier nu eerst bezig met de sjaal waar ik vorig jaar aan was begonnen af te maken (breien), en dan weer een volgend project starten, denk denk denk :p

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Oei wat heb ik nou weer veroorzaakt... Sorry dames, jullie helemaal in de war en nou moeten jullie door mij weer daten... vreselijk :D

Ik ga er ook wel weer mee bezig maar nu eerst met n iets eenvoudiger patroon, die lukt me wel! Zal snel es fotootjes plaatsen nu geen tijd... het loopt me over... heb nergens tijd voor... bleh...

Suc6 ladies, en maak je niet al te druk he? Tis maar een patroon :D

@MySe Knuf meis! Houd moed, het moet gewoon goedkomen. Hoe ik je "angst" ook begrijp! Maar ik duim heel hard mee dat t gewoon helemaal goed gaat daarbinnen bij je!

@danip Hoe bijzonder moet dat voor jou zijn, dat kijkje in je buik... Zo lang op gewacht en eindelijk is t zover!!! Hoop echt dat alles verder goed blijft gaan en dat je heerlijk kan/mag genieten van dit wonder!

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    boney lea welk patroon haken jullie, ziet er heel leuk uit, en wat moet het worden/ heb 3 paginas terug gelezen voor nu,
    ben moe en zit niet lekker in mijn vel, blegh maar af en toe lees ik wel bij hoor, al reageer ik wat minder momenteel.
    moet al eeuwen een nieuwe tas hebben die van mij gaat aan alle kanten kapot, is ook al echt oud. dus ga nu een tas voor mezelf haken. ga ik in januarie mee beginnen.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dobbel, het is een patroon van de foto's die nettie heeft geplaatst. Maar ik kom er niet uit. Het komt uit een oud libelle boekje.

Voor de liefhebber ;)
    Bijlage 206348

Hierbij nog de echo foto's.
    Jammer dat ik hem er niet scherper op krijg. In het echt is hij zo mooi duidelijk.
    Bijlage 206349

Bijlage 206350

Bijlage 206351

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  14. lea

lea Fanatiek lid

Wat mooi boney!!!:D Ik smelt helemaal bij het zien van de echo!

leuke cowl ook...:)

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @boney: Prachtig!!!!! *smelt*

(en die cowl is ook mooi trouwens!!!!!)

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dobbel
    Dikke knuffel voor jou!!

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier gister maar weer gewoon aan de sjaal gehaakt.. Ik kan toch niet zo veel want heb veel pijn in m'n been en rug, vandaag huisarts geweest en heb overbelaste spieren waardoor pees bekneld is en misschien zelfs wel een beginnende.. Ik zeg het maar niet, ik ga d'r van uit dat ik het gewoon niet heb ;) Pijnstilling gekregen en we gaan er voor dat het gaat helpen. Zometeen de eerste nemen, en dan maar zien. Vanmorgen niet kunnen werken dus ik ga vanmiddag, maar wat een geregel om dan de oppas weer rond te krijgen..

Danip
    Wat fijn meid, bijzonder he?

18. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Danip wat goed!!!! bijzonder he meid! zweef lekker verder :)

dames dank jullie wel! k vond t alleen zo raar haha. dacht nl dat ik de 11e n ei had gevoeld en de 17e dacht ik ongesteld te worden. maar was de innesteling ws.
    maar geen idee hoe t nou zit. volgens Ton de vk is het voor 7 wekeb of goed of fout. dus idd waar maak ik me zorgen om. had n mooie volle maan. hihi mooi rond dooier zakje.
    En als t mis zou gaan dan zou het er niet zo uitzien. vroeger kon je ze niet hebben zei hij.

dobbel dikke knuffel voor jou meis!

joyce ook voor jou lieverd!

boney wat een plaatje!!! Bij hoeveel weken is die gemaakt?
    heb er van finn geen. maar mijn verloskundigen schieten graag plaatjes dus heb er wel 20 van finn haha.
    je cowl kan ik niet zien via tel :(

ik was gister ziek.. ziek! Linda blair was er niks bij. teller stond oo 14.. hum..
    sem gaat as maandag voor het laatst naar t kdv en ziecer tegenop :(
    wil nog n traktatie haken maar weet niet wat.
    iemand een patroontje van een molen toevallig? hij staat om zn molentic daar bekend.

19. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Heb nog even naar het nettie patroon.gekeken..
    bij.mij trekt ie ook niet krom. k vind t wel een onoverzichtelik patroontje.

wilde nog n leuk.patroon voor n cowl. nou heb ik die haha

Duik er gauw in nu.

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Mijn nieuwste project! Met patroon die wél lukt ;):D

Deel Deze Pagina