De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Lea
    Hier in Januari ook weer heel erg letten op de boodschappen hoor.. Ging al steeds vanaf de zomervakantie niet goed meer, en als ik er niet op let manlief doet het ook niet.. Dus eerst straks maar eens opmaken wat we allemaal hebben liggen en dan zien we wel weer eens verder ;)

2. lea

lea Fanatiek lid

Geen haaksel, maar toch nog iets gemaakt: ( een roodkapje-cape voor mijn dochter, voor de verkleedkleren. Helemaal omkeerbaar, dus dan een rood met witte nijlpaarden cape ;))

3. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    lea wat een poepie!! hoe bevakt je baan?

verder wens ik iedereen een knallend uiteinde en dat 2012 maar veel mooie dingen mag brengen!
    liefs van ons

4. lea

lea Fanatiek lid

Myse, bevalt goed tot zover goed, wel aanpezen zo in het begin, je moet er echt even inkomen. Maar als ik gewend ben, zal het wel goedkomen. wel heerlijk om mijn eigen geld weer te verdienen....:)

Hoe is jou echo gegaan myse??

5. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Wat een leuke cape!! Zoiets zou mijn dochter ook helemaal fantastisch vinden.

Ik heb gisteren een muisje gehaakt, ik zal vanmiddag nog even een foto maken. Hij heeft meteen bij mijn dochter in bed geslapen :)

6. danip

danip Niet meer actief

Hey! Ik ben er ook nog hoor, ben nu een weekje met man en mijn ouders in Duitsland. Mijn opa woont hier, en we gaan oud en nieuw bij hem uitzitten. We zitten in een heel leuk huisje aan de rijn! :D

Myse hoe is het met je? Gaat alles weer wat beter en heb je een echo gehad?

Ik krijg maandagochtend weer een echo.

Iedereen een gelukkig 2012!! En een fijne jaarwisseling!

Oh en wat een mooie cape!!!

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Bij deze wil ik hier ook iedereen een gezond, liefdevol en creatief nieuwjaar wensen!!!
    En voor de zwangeren onder ons, op naar een jaar vol nieuwe ervaringen en veranderingen!!!

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Happy new year meiden!

@ Danip, welkom in het geboortejaar van jullie kindje!

groetjes, sas

9. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar mensen.

Ik breek even in. Ik wil graag een dekentje voor het ledikantje gaan haken. Niet te moeilijk. Iets met vierkantjes of zo. Heeft iemand een patroon? Of in elk geval hoeveel haakwol ik dan ongeveer nodig heb?

Groetjes

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Misschien vind je een leuk patroon op ravelry.com daar staat van alles op van heel makkelijk tot heeeeel moeilijk.

11. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Bedankt ga ik even kijken

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb een vraagje...
    Ik vroeg me af wat beter is... een maasnaald of een stopnaald. Ik ga morgen een van de 2 halen, omdat m'n wokkelsjaal bijna af is.

Ik vroeg me daarbij ook af, wat het verschil nou eigenlijk is...
    Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen...

13. lea

lea Fanatiek lid

ik weet het verschil eigenlijk niet, ik heb in de winkel gewoon gevraagd naar een stopnaald, en ik kon toen kiezen uitverschillende diktes.. werkt prima..

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik gebruik altijd een hele dikke stompe naald....maar weet niet hoe die heten :D

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    ik heb een stopnaald. Volgens mij zijn het dezelfde naalden maar dan een andere benaming? Ik zeg maar wat ;)

16. danip

danip Niet meer actief

Dat denk ik ook! Ik gebruik ook een stopnaald, maar volgens mij is het hetzelfde?

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Volgens mij wel maar bij mij was het een duitse verpakking ...was net niet duidelijk haha

18. danip

danip Niet meer actief

Das ist ein stopfnadel :D (heb in mijn vakantie genoeg ouderwetse echt duitse lelijke wolwinkels gezien hihi!)

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hahah dan heb ik niet goed de verpakking gebestudeerd hah
    lelijke wolwinkels ....dan denk ik aan oude bruine wol.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!
    Ik wens jullie allemaal een heel mooi en gelukkig 2012.

Danip, hoe was je echo?

Ik heb inmiddels wat gelukspoppetjes af. heb vandaag ook de wol binnen gekregen voor een dekentje. Gewoon 1 met simpele granny's. Voor op het ledikantje. Met vrolijke kleurtjes.

Verder niet veel te melden.

Deel Deze Pagina