Ik heb een vliegtuig gemaakt, had een haakboekje gekregen van kerst-mama.. leuk geworden alleen niet echt perfect te noemen.. Hahahaha.. Nou ja, eerste keer, mag niet klagen!
Hallo dames, Ik lees hier meer dan dat ik post, maar ben er dus wel. En volop aan de haak. Een paar weken met mijn knie op de bank gemoeten ivm een kijkoperatie, had een scheurtje in mn meniscus, dus tijd zat gehad om te haken. Voor mijn dochter haar afscheid op de PSZ voor elk peutertje een gelukspoppetje gemaakt. Ze gaat met een paar weken naar de basisschool voor het eerst, vandaar het afscheid. Ook voor de juffen had ik een poppetje gehaakt. Voor een zwangere de baby die je op de foto ziet in het wit. En voor de andere 2 juffen een gelukspoppetje met cape en kroontje.
Aanvulling: bovenste rij was voor de jongens en de rij eronder voor de meisjes. Ik heb er een kaartje en een verpakt koekje aangemaakt en het was een groot succes.
Hallo dames, Wat een mooie dingen zie ik hier voorbij komen. Ik ben sinds kort aan het haken geslagen, maar ik vind het best moeilijk. Toch ben ik wel al een beetje trots want ik heb eindelijk door hoe ik losse, vaste en een tour moet maken haha. Ik ben via youtube nu aan het leren hoe ik een grannysquare moet maken...alleen....mijn vierkantje is geen vierkantje te noemen, want het trekt scheef..hoe kan dat? Het viel me al op dat het binnenste deel van mijn vierkant rond was terwijl die van degene op youtube al vierkant begon....
Hey dames, ik lees ook nog mee hoor!!! Haken kom ik momenteel even niet aan toe, Jordy houd mama lekker bezig en papa is ook nog lekker thuis. Volgende week moet hij weer beginnen dus dan word het weer stiller in huis Die gelukspoppetjes zien er super leuk uit!!! Komen die uit een boekje of heb je ergens een patroontje gevonden? @ Danip, hoe voel jij je momenteel? Gaat alles nog helemaal goed? @ En Myse, ook alles nog goed? Ben je inmiddels al gerust gesteld ten op zichte van die echo toen? Of heb ik wat gemist? @ Boney, ook lekker bezig dus Iedereen nog de beste wensen voor 2012!!!
Nouhou!!! Ik kreeg geen meldingen meer dacht t is erg rustig laat ik es posten Kom vnv ff langs Echo was goed! Kwamen weer op t normale uit haha. Tot vnv!!
Ow meiden... ik vergeet helemaal dat ik nog een foto wilde plaatsen van mijn wokkelsjaal ... Hier issie dan alsnog
Hey meiden, wat is het druk zeg met zo'n kleintje erbij..... Kom helemaal niet meer aan haken toe Heb wel dat boekje besteld van die geluktpoppetjes, die vond ik zo leuk Die sjaal is erg leuk, hoe heb je die gemaakt?
Leuke dingen weer hier! Ben ook weer druk bezig. Vandaag deze cowl afgemaakt. Voor m'n vriendin. Die is binnenkort jarig. Bekijk bijlage 213524 Afgelopen week ook katoen besteld om een deken te gaan haken voor het ledikantje. Een grote dus. Ik heb al een wiegdeken. Die had ik voor m'n zus gehaakt en die mag ik nu terug lenen. Vind het wel leuk om voor in het ledikantje dan ook 1 te maken. En die kan dan bijv. ook weer in de box. Over het boxkleed heen. Vandaag 1 vierkantje gemaakt. Wil steeds de 3 eerste toeren een andere kleur geven. Zal regelmatig wel foto's maken. Bekijk bijlage 213525
Voor de kerst had m'n schoonmoeder voor de kinderen een grabbelton gemaakt met allemaal kleine kadootjes er in. Ze vroeg of ik dan 5 poppetjes kon haken. Er staan er maar 4 op de foto. Waarom weet ik eigenlijk niet Gehaakt met restjes acryl. Bekijk bijlage 213530
Boney Leuk! Mn vriendinnetje verwacht in mei haar 2e kindje, ik wil er ook eentje voor in het ledikant haken.. Ik hoop dat ze het mooi vind.. Al is ze altijd wel enthousiast wat ik maak.. Maar goed, we zullen in mei zien.. En of ik er aan toe kom
Ik lees vaak mee in dit forum om inspiratie op te doen, nog nooit zelf mijn haaksels gedeeld, maar lijkt me toch wel gezellig om mee te kletsen. Vandaag een kraamcadeautje afgemaakt: een nijntje knuffel. http://s1102.photobucket.com/albums/g443/Lieselot79/foto.jpg
Hier is het goed ben alleen heel veel aan het haken ...heb vorige week mijn eerste granny square vierkantje gemaakt.