Hier ook alles goed! Ik ben momenteel niet echt zo creatief meer bezig. We zijn alle dingen in en om ons huis die nog moesten gebeuren aan het doen. (wil zo graag een huis dat af is voor de baby er is ) Dus druk aan het verven (nou ja mijn man dan) kamers veranderen, benhangen enz. En dan ben ik ook wel redelijk uitgeput, dus ik heb al weken niet meer gehaakt. Jullie nog mooie creaties?
Hier ook alles goed hoo, maar druk druk druk.... Jordy gisteren zijn eerste prikjes gehad.... Ach wat was hij zielig, hij is nu nog een beetje uit zijn doen ervan.... Geen verhoging meer, maar op een of andere manier niet lekker.... Ook heeft hij nog steeds last van obstipatie, heeft zondag wel voor het eerst echt zelf gepoept, maar verder niet meer.... Hoe is het eigenlijk met de zwangere dames onder ons?
Ik ben ook veel aan het haken. Begonnen met een granny deken en haak er zo'n 3 per dag. Schiet dus wel lekker op. Vrijdag op vakantie en dan gaat de haaktas uiteraard mee.
mooi die sjaal! wow ziet er heerlijk uit, enne handig zulke hulpjes Ik zag ook nog een leuke nijn! Welkom lieselot! Hier momenteel bezig met een kraamcadeautjezal snel een fotootje showen, het is bijna klaar.
Inmiddels is hij ook afgewerkt... dus die draadjes zijn weggewerkt. Gister maakte ik een sjaaltje voor barbies van de meiden en mn grote meid wilde eigenlijk zelf ook wel 1... Het patroon is echt voor een barbie en nu dus aan mij de uitdaging... ga ik dat ook voor elkaar krijgen voor een 6-jarig meisje.... Het begin is er al! Alvast opgezet (om te passen )zodat ik vanavond miss nog even mee bezig kan. Foto's van de barbiesjaal (ik maakte er 2) en een foto van de wol voor de sjaal van dochter... Weet niet of t te zien is, maar de bovenste bol heeft n glitter... wil ik het randje mee gaan haken... Wish me luck...
@lea: Thanx! En ja heel handig die hulpjes.. en ze vinden het vreselijk leuk om te doen, 2 vliegen in 1 klap @danip: Thanx! En dat werk valt wel mee hoor, is een lekker "dom"-doorhaak-project, zo noem ik dat graag... Als je eenmaal het patroon doorhebt dan doe je t haast met 2 vingers in je neus... (Ware het niet dat je die nodig hebt bij t haken ) Kleur is idd erg mooi, en het is gewoon van action... I like it!
Wauw, wat een heerlijke sjaal! Super. Ook het patroon is erg mooi. Wij zitten op terschelling en ben druk aan het haken. Heb laptop mee en zal straks even foto maken. Ik kan via mob. geen foto's plaatsen. Weet niet waarom, maar lukt me niet.
Hier een foto. Heb net even geteld en gemeten. Voor een goed formaat ledikant deken moet ik 9x13 vierkantjes maken Heb er nu 21 volgens mij. Het is nog ongeveer 70 dagen tot m'n uitgerekende datum. Mijn streven is dus elke dag 2 te maken. Alle draadjes werk ik gelijk weg. Ik heb 4 kleuren per lapje en dus 8 draadeindjes Daar word je niet vrolijk van als je dat aan het eind moet doen. 127x8... Maar vind het resultaat nu al leuk. Word vrolijk van al die kleurtjes en het schiet lekker op. Bekijk bijlage 216969
Mooi Boney, word ie dan voor wieg of ledikant? Oh ik las het al hahahhaa.. Ik wil er eentje maken voor m'n vriendin haar baby ze is in mei uitgerekend..
Mooi Boney, dat ziet er echt super uit! En verstandig dat je die draadjes meteen afhecht..... een rotklusje is dat.. Hier het tutlapje, babydingetje, hoe jet het noemen wil.. Op de foto lijkt het net een varken, maar het is bedoeld als muis
@boney Superleuk zeg!!! Benieuwd hoe ie is als ie helemaal klaar is! Suc6 ermee! @lea Supergaaf!!!! Staat hoog op mijn lijstje om te maken voor mn zwangere zusje (baby komt als alles goed mag gana in april) Thanx voor al jullie reacties op mn sjaal, hij is lekker warm joh!!! En koste uiteindelijk 2,50 ong. Per bol 1. Heb 2,5 bol gebruikt... Zo leuk!!! hahaha Ben al een eind opgeschoten met mn möbiussjaal voor mn grote meid! Bij deze een foto, en bij gebrek aan mn meisje die nu lekker slaapt was het de eer aan onze grote ijsbeer om te showen
Hallo dames, Aangezien ik met mijn naaimachine niet op de bank kan hangen, wil ik ook graag leren haken! Nu kan m'n moeder het supergoed en wil ze het me wel leren, maar.. ik ben te ongeduldig, wil alles meteen "zelluf doen". Hebben jullie een tip voor een leuk boek(je) waarin het haken uitgelegd wordt met vooral foto's en niet alleen maar tekst? Dank alvast! (en sorry, ik ben ook te ongeduldig om 166 pagina's door te spitten voor boekentips, hihi..)
Lilalief dit vind ik een handig boek bol.com | 300 haaktips & technieken, Jan Eaton | Nederlandse boeken