Ik ben nu begonnen met grijs en de laatste toer wil ik grijsglitter gebruiken. Dat is dezelfde wol als Nettie heeft gebruikt voor de col van haar dochtertje, maar dan in het grijs Ben erg benieuwd hoe hij is als die af is Welke kleuren had jij ook al weer gebruikt?
Grrrr, ben ik halverwegen de 2e toer van mijn wokkelsjaal, is mijn wol op..... Heb ik deze kleur toch niet meer liggen.....:x Ik hoop dat ze hem nog hebben bij zeeman, maar anders ben ik bang dat ik deze toer uit moet gaan halen en dan een andere kleur op moet zetten... Nou ja, nu eerst maar begonnen met zo'n sjaal die nettie had gemaakt, even kijken of dat wat word.... @ Boney, lang niet gezien. Hoe is het met je? Jij schiet ook al op met je zwangerschap....
Pffff, volgens mij laat mijn creatieve haakbrein mij even in de steek.... Ik snap die draai niet van die möbius-sjaalkraag.... Nettie hoe heb jij die foto's van A en B in de praktijk gebracht???
Hoi allemaal.. Hoe is het met de zwangeren? En de rest? Ben momenteel niet aan het haken maar wilde toch even langs waaien
Pfieuw... ik zat al te denken, hoe ga ik dat uitleggen... ik weet namelijk zelf niet goed meer hoe ik het deed... ik deed het gewoon haha Ben benieuwd hoe de jouwe word!!! Mijn meisje is nog steeds volkomen gelukkig met háár sjaal! Ze is zelf hoogst verontwaardigd dat juf m niet zo goed kan omdoen als mamma... haha het moet precies zo en niet anders volgens haar... zij vind het fijn dat ie ook over haar schouders past, zal wel lekker warm zijn Hier alles prima, begonnen met zo'n tutpopje die ik hier laatst ook voorbij zag komen (weet zo gauw even niet meer van wie ). Granny gaat tnt prima, maar das ook het makkelijste T is een proef want wil deze ook graag gaan haken bij mn babaydeken waar ik binnenkort aan hoop te kunnen beginnen. Een dekentje plus popje in bijpassende kleuren voor mijn kleine nieuwe neefje of nichtje... lijkt mij geweldig! Nu nog in de praktijk brengen haha zolang de wol nog niet binnen is kan ik weinig natuurlijk... haha
Hahaha, heb ik jou toch maar mooi een hoop hersengekraak bespaard.... Hahaha Dat tutlapje was inderdaad erg leuk, ben benieuwd wat jij er van maakt... Welke wol gebruik jij en waar haal je dit vandaan? Je haakwerkjes zien er altijd zo strak uit...
Ben begonnen met nova van wibra, maar dat splijt wel erg veel.... wel goed om mee te oefenen in het begin en ik vind t nog steeds wel leuke kleurtjes. De sjaal van mn meisje haakte ik van zeeman wol, mijn eigen sjaal gedaan met action wol....... Ben nu bezig met phildar (aloë) voor dat tutpopje, maar moet zeggen dat dat wel écht fantastisch haakt hoor... jammer dat ik er gewoon niet het geld voor heb om die telkens aan te schaffen... Nu wel gedaan voor t dekentje v/d baby van mn zus en zwager, maar dat is wel ff slikken hoor, dat bedrag... maar t mag wat kosten voor die kleine heb ik wel wat over! En mn zusje is kapster en heeft ons ook vaak eens geknipt voor nop.... maar ook zonder dat had ik het wel gedaan, babydekentjes verdienen goede wol! Bedankt voor je compliment! Vind dat vaak juist van anderen, dat het er zo strak uit ziet enz.... vind het leuk om te horen dat mijn werk er ook zo uitziet!
@ Nettie: jou werk zit er zeker altijd goed uit! . Ik heb idd ook altijd de wol van Phildar. Ik haal zo'n bolletje voor 2 euro...
Zo dan! Dat is wel duur idd... Via internet? Ik weet dat ze via internet duurder zijn als waar ik ze koop...De goedkoopste die ik via internet heb gevonden waren 2,10...
Haaknaalden en potloden « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog :: Tipje voor mensen met dunne haaknaalden, ik gebruik het nu en vind het ideaal!!! Voor echte dunnen haaknaalden gewoon 1tje doorknippen en de andere erover heen schuiven.... werkt erg fijn! @patries: Tja, moest wel via internet, ik zie geen mogelijkheid (lees: tijd) om m ergens anders te halen... tis allemaal te ver weg helaas.....
Ik haak met softtouch haaknaalden van Clover, die zijn ergonomisch gevormd, die haken nog prettiger dan die dunnetjes.
Ja okay... maar ik heb niet zo heel veel te besteden... haaknaalden kocht ik voor 0.50 p.s. bij wibra... (komt ook omdat ik niet wist of t haken wel echt wat voor me was... ik ben iemand die dan iets begint en er dan toch weer mee stopt... met haken niet dus in de toekomst zal ik toch gaan kijken naar écht fijne haaknaalden, vraag ik ze voor mn b-day ofzo ) @patries: bij action