De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mooi man! Kan me voorstellen dat je hyper bent :D

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Thanks voor jullie complimenten!!!

@ Supernova, welkom hier!!! Ik ben ook erg benieuwd naar je eerdere haakwerken....

@ Nettie, dat is echt balen.... Heb je de moed al een beetje bij elkaar kunnen rapen om weer opnieuw te beginnen?

@ Myse, ik moet zeggen dat ik haken ook leuker vind dat breien. Bij breien moet je veel meer nadenken dan bij haken....
    Spannend hoor, je was nog iets aan het haken toch voor je neefje of nichtje?

Hier weer verder met mijn wokkelsjaal. Heb de 2etoer uitgehaald, en nu begonnen met creme kleur. En dan twijfel ik nog of ik de 3e toer glitterroze of glittergrijs zal maken. Wat denken jullie?
    De eerste toer is grijs en de tweede cremewit....

3. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Op verzoek hier wat van mijn knutselwerkjes ;) (hopelijk zijn de foto's niet belachelijk groot)

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog eentje dan...

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @supernova: Welkom! Ziet er goed uit zeg!!!

@meikie: je hebt mail! :D

@myse: Whaaaaaaaa idd! Spannnnnnnnnend! Voor t eerst, dat je tante word??? Let us know!!

Hier weer heel dapper pnieuw begonnen en heel rustig gebleven, niet echt passend bij mij maar waar een wil is...:p
    Nu heb ik inmiddels het patroo 1 keer gevolgd... dat wil dan zeggen dat ik volgens mij inmiddels bij toer 5 ben, 2de rij met nieuwe kleur, nu komen er steeds 2 toeren met 1 kleur, wit/kleur/wit/kleur.... en nu maar hopen dat ik genoeg wol heb... kleur ben ik niet zo bang voor, wit wel... maar goed we zullen zien.

Zal zo even een foto plaatsen van de kleuren, en hoe ver ik inmiddels ben (hij word in de breedte iets meer dan 75cm, dus zo lang zijn mn toeren... 1 toer is dus een "hele toer" om te haken..... hahahahaha...)

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Bij deze! De 2de kleur is op foto niet goed te zien, maar is een hele lichte (baby)lichtgroene kleur (JADE heet het)

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @myse: Bij deze het patroon van mijn sjaal, Ziet er beetje gek uit miss, maar bij gebrek aan scanner (nog steeds) heb ik er foto's van gemaakt en in een collage geplakt. Nog een keer extra gekeken maar er mist geen zin dus moet lukken! Is echt supersimpel voor n beginner ook... (moet je wel de steken bij naam kennen)

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Oei, word wel erg klein he? Als je er niet uitkomt, pb me dan even je mailadres dan stuur ik je m gewoon toe ;)
    Geldt ook voor alle andere dames die 'm willen gebruiken ;)

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo!
    Mag ik me aan jullie clubje toevoegen?

Ik was vaak aan het breien, maar heb ontdekt dat haken veel praktischer en eigenlijk ook leuker is met een paar kids om me heen!

Op het moment ben ik bezig met een leuk bollero'tje voor mijn dochter.
    Ik heb net 20 uiltjes gehaakt als traktatie voor mijn zoontje op de psz.

Ik volg dit topic al een tijdje, het lijkt me leuk om nu ook mee te delen met patroontjes en foto's etc.

Groetjes!

10. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Nettie super bedankt!!!! T is duidelijk zo :) nu nog tijd en ik ben gelukkig!

Joyce hoe is t met jou?

Supernova, dat ziet er leuk uit!!! Lekker fleurig! Die laatste zijn leuk!

Thirza ook welkom!!!

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank jullie wel! :D

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @thirza02: welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen en haken! Wil je je creaties ook laten zien? Wij zijn hier altijd erg benieuwd..:p

@myse: Super! Tja en dat patroon kan ik je geven. helaas is tijd geven iets lastiger he?! LOL:p

Zo.. wij hebben de kindjes weer op bed, huisje redelijk op orde (morgen weer n dag ;)) dus ik kan onderuit op de bank, lekker verder met mn dekentje! Lekker even toeren maken zodat ik al lekker ver ben na vandaag! Ziet er nu al zó mooi en zacht uit... voelt ook echt zacht... kan haast niet wachten tot ie af is ;)

Fijne avond!

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Bedankt voor het welkom :).

Dit waren de traktaties voor de psz... Ze zijn helaas niet allemaal heel mooi gelukt, maar Aaron was heel blij met het resultaat. Ik had er nog een doosje rozijntjes aangehangen.

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Verder heb ik geen foto's van mijn creaties, maar er zullen vast snel meer volgen!

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Geweldig!!! Maar wat een werk zeg!!! Respect hoor!! Waar haak je nu? Of had je dat al gezegt.... Ben n beetje een zeef af en toe (weet je dat ook gelijk weer;))

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Waar ik haak? Gewoon thuis op de bank ;).

Ik zal even een linkje zoeken van wat ik nu aan het haken ben...

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
  18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    heej meiden,
    mag ik me bij jullie toevoegen? Ben in december begonnen met haken. Heb nu mn eerste ledikantdekentje af. Komt goed uit, want ben inmiddels weer zwanger na een mk in december. :)

ben de laatste tijd niet al te fit, maar hoop dat ik snel weer fit genoeg ben en weer zin krijg om te gaan haken!

Bij deze mn dekentje:

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Nettie, bedankt voor je mailtje!!!
    Leuke kleurtjes heb je uitgezocht, ben benieuwd naar het eind resultaat!!!

@ Thirza, jij ook welkom! Wat ene leuke uiltjes!!! Heb je daar ook een patroontje van?

@ Supernova, leuk zeg wat je allemaal gemaakt hebt!

@ Sitalita, jij ook welkom, hoe ver ben je nu? Nog gefeliciteerd!!!
    Leuk dekentje hoor, nog meer dingen op de planning staan om te haken?

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Meikie, als t goed is ben ik nu 6w4d. :)
    In de planning staat sowieso nog een dekentje, wil er 1 voor in de kinderwagenbak hebben. Voor de rest zien we wel. ;)

Deel Deze Pagina