De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ziet er leuk uit Nettie !

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Mooi hoor Nettie!!!

3. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Leuk nettie!! Leuke vintage kleurtjes!!

Ik heb deel 1 van mn dekentje af. Moet doorwerken want t kant best maandag worden haha.
    Nu even met naald en draad aan de slag!!
    Hij wordt zo lief!

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Nettie Mooi dekentje!! Ziet er lief ui!

Hier bezig met een bolero'tje voor dochter. Langs de kanten komen allemaal kleine vierkantjes met een bloemetje erin. Die heb ik nu af. Alleen nu moet ik ze aan elkaar naaien... Daar heb ik een hekel aan. Maar zal toch moeten :D. Vanavond even lekker voor gaan zitten!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wat een gave crea's zie ik voorbij komen !

6. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Crap!! Ze wordt morgen gehaald!!!!! Oe wat spannend!

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Spannend meid!

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nettie
    Wauw! Wat een ongelooflijk mooi dekentje gaat dat worden.. Ik hoopte al een foto te spotten ;)

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik ben druk in de weer met de achterkant van bloemkussen, ik had besloten deze toch maar te gaan haken, of had ik dat al verteld? Verder druk met schaatsen en het weekend met iets heeeeeel anders, dus dan gaat alles op stil, en focus ik me alleen daarop! Horen jullie later meer over :p

10. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Ben benieuwd joyce!!!! Ben gelukkig niet nieuwsgierig aangelegd hahaha

11. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ooohhhh, Nettie wat word die leuk!!!! Echt onwijs gaaf!!!

@ Myse, ooooeeee wat spannend!!! Laat je het even weten als het is gebeurd???

@ Joyce, ben erg benieuwd naar je kussen :D

Hier weer druk in de weer met m'n wokkelsjaal ;)

12. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Tuurlijk meikie! Succes met je sjaal haha. K ben benieuwd!

13. lea

lea Fanatiek lid

ooooh wat wordt er veel gekletst! Ik ga niet op iedereen reageren, want weet helemaal niet meer wat er allemaal is gezegd.

Ik heb leuke uilen langs zien komen, en een deken van nettie, super dames erg leuk om te zien.

Welkom nieuwe haaksters!

Ik heb vandaag mijn popje afgemaakt. Met een jawel! gehaakt jurkje aan......

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @myse: Wauw dat is idd spannend!!! Let us know!!! Hoop écht dat alles goed gaat!!! Suc6 met wachten!!

@lea: Wauw die is supergaaf zeg, hele popje zelf gemaakt????? Ontzettend knap!

@allen: Thanx allemaal voor de reacties op mn dekentje, ben er zelf ook erg gelukkig mee... toen de bollen binnen waren dacht ik nog dat de kleuren toch niet zo mooi ware als verwacht, nu ik ze er allemaal 1 keer in heb zitten ben ik weer helemaal om, vind m zelf ook super worden! Ga nu dus snel weer verder, ik wil m af hebben! Zo benieuwd hoe ie gaat worden!

@joyce: hier is de enige plek dat ik foto's plaats, op alle andere plekken op www kan zusje t ook zien... en dat is niet de bedoeling! Hoop echt dat ze verrast is straks... en dat ik niet teveel heb gezegt op verschillende plekken op t www ..... (mn grote zus had t nl wel geraden, nadat ik had gemeld dat er een fijn pakket binnen was en ik niet kon wachten eraan te beginnen...)

Fijne avond allemaal!

15. lea

lea Fanatiek lid

Myse, succes met het wachten!! Met een ander meeleven is net zo spannend als dat je er zelf voor staat. ( bijna dan hihi)
    Hopelijk kom je morgen blij nieuws brengen hier. Is je deken al klaar?

Thanks nettie zelf gemaakt idd, erg leuk om te doen, het is echt een lief popje geworden, Deze is voor mezelf....:cool: ook niet echt speelproof. Maar ik denk dat ik er nog wel een ga maken voor mijn dochter, dan met roze ws..;) Het lastigste was nog om het haar netjes op het hoofd te krijgen...pff wel een paar keer mislukt.

Maar met het mohair ging het prima. Oja daar heb ik dus ook het jurkje mee gehaakt, dat ging prima met mohair. het voelt lekker soepel. Zou ook goed kunnen voor een omslagdoek of zo. Alleen mag je dan geen fout maken, want uithalen gaat niet zo gemakkelijk!

16. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Wat een scheeeeetig popje!!! Zo lief! Kan ik bij jou geen bestelling plaatsen voor mn vriendin haha.

Ff gauw want moet verder met dat dekentje. Pfff
    Maar ze hadden de uitslagen verward! Alles was dus ok dus nu wordt t weer maandag of vrijdag! T vertrouwen in t ziekenhuis zakt bij iedereen wel haha
    Vind t zo sneu voor ze!! Ze krijgen de laatste weken niet cadeau!

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat popje.... wat leuk!!! Hoe heb je dat gemaakt? Van vilt?

Myse:Na een beetje mee gelezen te hebben begrijp ik dat je zus binnen niet al te lange tijd gaat bevallen? Spannend hoor! Je haakt een dekentje voor haar (voor de baby)? Mooi! Schiet het lekker op, woordt nu wel werken onder druk dan, of niet?

Vraagje: ik ben zelf helemaal gek op omslagdoeken/capes/grote shawls. En ik ben nog steeds op zoek naar een patroon voor een cape met capuchon. Misschien dat iemand hier er een weet? :)

18. lea

lea Fanatiek lid

@ supernova, misschien dat Raverly iets voor je heeft? er staan wel capes op met capuchon, maar weet niet of dat is wat je zoekt.

popje is van poppentricot gemaakt trouwens...

19. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Supernova, mn schoonzusje idd. Spannend allemaal hoor! Werken onder druk valt wel mee gelukkig. Bijna af, mn huishouden lijdt er alleen wat onder hahaha.

Cape met capuchon... Laat ff weten als je er 1 gevonden hebt. Ik zoek ook hahaha

Popje is echt lief lea!

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ha, dacht dat ik vanavond lekker kon gaan haken... word ik gebeld of ik kan werken... en dat gaat toch voor, had nog geen uren staan deze maand dus kan ze wel gebruiken.... Wel jammer hoor! Maar ook zin om te werken.
    Zal van het weekend nog even een foto plaatsen van hoe ver ik ben... word denk ik zondag pas, want zit verder helemaal volgeboekt... drukdrukdruk....
    Wel een goede smoes om dan nu maar te gaan zitten haken.... ga nu niet druk in huis bezig natuurlijk, want moet nog werken hahahahaha (oh ik ben zo goed in smoesjes bedenken als het gaat om mn huishouden... heb er zo'n ongelovelijke hekel aan...:$;):))

Cape met capuchon.... geen idee... volgens mij had karin aande haak wel een patroon voor een cowl met muts... misschien kun je die aanpassen door m langer te maken ofzo? Ik weet niet of dat te doen is hoor, maar dacht ik denk ff mee.... haha, zora ik er 1 gevonden heb zal ik plaatsen (maar verwacht niet teveel van mij, mag van mezelf niet gaan rondsnuffelen op haaksites... dekentje móét eerst... mag tussendoor niks doen van mezelf..... lol)

Deel Deze Pagina