Nou, inderdaad.... Maar ik kan weer haken, dus ben weer blij Net de 2e toer van de wokkelsjaal afgerond. Nu op naar de 3e en laatste toer!!!
Hey meiden, Lekker bezig met mn dekentje maar maak even een uitstapje naar iets snels tussendoor. Oma van man is zaterdag jarig en we geven haar vaak een overlevingspakketje (ze heeft maar weinig te besteden en kan dat goed gebruiken, daarbij ook nog klein huisje dus toch geen plek voor prul en je weet vaak ook niet wat je voor iemand moet kopen die verder alles al heeft toch?) ik doe dat dan vaak in een leuk mandje of doosje, maar dit jaar koos ik voor een onderbord (vierkant, bij action gekocht ) Vind het dan leuk om er iets moois van te maken en dus vaak ingepakt in doorzichtig folie met een leuk lint... en díé haak ik nu dus even... word erg leuk al zeg ik het zelf... (hoop voor t weekend nog een foto te plaatsen van mn dekentje )
Even foto'tje van de sjaal.. Ik krijg ineens hele andere ideeën dan de idee'en die ik had.. Dus.. T is wat als je opeens weer 'legaal' mag haken
Leuke dingen meiden!!!! Sjaal wordt leuk zo joyce Pfff ben opperdepop van de zenuwen. Mn schoonzusje en zwager zijn nu op de ok!! Ben zo benieuwd
*doingdoingdoing*... daar stuiterd Myse.... Spannend!!!! Ik vrees dat er een F5-middagje aankomt??? Ik ken ze niet eens en ben al haast zenuwachtig.... Suc6 met wachten!!!!
Oooohhh, spannend!!!! Zoals Nettie al zegt, dit word een F5 middagje @ Joyce, ziet er erg leuk uit zeg @ Nettie, leuk idee zeg voor je oma. Ben benieuwd naar het eind resultaat!!! Ik heb gisteren wol gekocht voor het dekentje dat ik voor mijn nichtje wil gaan haken. Zal binnenkort wel een foto posten, het is zulke gave wol....!!! Hoe is het met jou dekentje Nettie?
Ben nu aan het afhechten, dus foto volgt zo meteen!! Mijn dekentje staat heel eventjes stil, maar ga ik vanvond mee verder is de bedoeling... en dan maak ik dan ook een foto, heb nu alle kleuren 2 keer gehad... lijkt niet op te schieten maar komt goed... denk ik... hoop ik....
negen weekjes tot uitgerekende datum... maar heb tussendoor genoeg te doen, gaan hun ook nog dag helpen want ze gaan binnenkort eerst nog even verhuizen...... (hoogzwanger... pfff moet er niet aan denken maar okay) dus het gaat er wel om spannen of het op tijd gaat lukken... als de kleine te vroeg komt sowieo niet ben ik bang....
Dit is m geworden!!! Nu nog in het kado verwerken, maar eerst knutselen met de meiden, voor oma... ik wil ze een vlinder laten maken van een closetrolletje... ff kijken of dat leuk word... Eindresultaat zal ik hier nog wel even komen showen als het me lukt...
Aaa ze is er!! Al eerder maar moest naar t cb! R.oos Sara anne!! 3549 gr en ze is zooo mooi!! We kunnen zondag pas kijken. Wonen hier 1,5 u rijden van ons. K stuiter nog steeds! Ben zo trots gewoon voor t eerst tante!! N meisje om te verwennen hihi
Dank jullie!!!! Ben bezig met de details van betty de kip ze noemde dr buikbaby altijd chickie haha. Dus die wil ik als extraatje geven. Nettie komt goed meis!! Dat redt je wel!! Hoeveel cm moet je nog? En war n leuk idee van dat pakketje!!!!