Ik keek daarstraks naar buiten en toen dacht ik, zon en blauwe lucht.. Lente!! Hoe grappig.. echt heel eluk!
Ooohhh MVJ, wat leuk!!! Daar krijg je echt een lente gevoel van Net een flinke wandeling gemaakt met de kleine en de hond (die kon daarna gelijk onder de douche hahaha). Heeeeerlijk buiten!!!! @ MySe, laat je nog wel even zien hoe alles is geworden? Wat maak je eigenlijk allemaal voor je nichtje? Een vriendin van mij krijgt over 2 weken een nieuw huis. Weten jullie iets leuks om te maken voor haar?
Jaaa maak straks n foto heb de kabel weer gevonden haha. Heb n dekentje en n kip Heerlijk was t he? Maar vind t nu erg grijs buiten
Het was zeker heerlijk, wel een beetje grijs maar gelukkig droog.... Ben ook wel blij dat het weer iets langer licht blijft
Toch nog maar even mn ketting langer gemaakt... kon m niet leuk om de boodschapjes heen krijgen dus maar even alle kleuren nog een keer... (dus gewoon dubbele van wat ie was...) Bij deze de foto's van mn extra grote ketting én t mandje (komt nog doorzichtig folie omheen met n lintje, om het af te maken ) met de knutsels van mn meiden (en mij )
@meikie: thanx! Vind m zelf ook erg geslaagd... net als mn grote dochter... die stond al te kwijlen bij me... hahaha, die vond het wel een hele, hele gave ketting! LOL
@mvj thanx! @meikie: yep geloof t wel... denk trouwens wel 2 want dan wil kleine zus ook zeer waarschijnlijk... Maar das geen straf hoor, leuk werkje! Lekker makkelijk en voor even tussendoor ideaal! Ik was telkens verbaast over dat ik alweer een kleur klaar had zeg maar, gaat lekker snel als je 't eenmaal doorhebt! Mocht je t patroon willen, laat me dan ff weten!
Leuk nettie ziet er super uit! En wie had die sjaal nou gemaakt? Ziet er heel mooi uit! gisteren naar de handwerkbeurs geweest. Me erg ingehouden wat kopen betreft, maar het was erg leuk. Nog een mooi stofje gekocht met kabouters er op en tafelzeil, daar ben ik nu kussentjes van aan het maken voor de kinderstoel, en kantjes en bandjes en kleine knoopjes. Geen haakgaren of wol of zo aangezien ik daar al heeeeel veel van heb
Ha meiden Ik wil me hier ook even melden,ik ben echt net begonnen met haken. Gisteren mijn eerste lapje gehaakt. Ik wil graag knuffels gaan haken. Super handig al die linkjes vooraan
@ Nettie, en heb je je slingers al af???? Patronen zijn altijd welkom hoor @ SuzieQ, welkom!!! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Voel je je goed?
Mn moeder zit met haar beentje omhoog, gebroken. En ze was aan het haken, maar dat kon ik natuurlijk veel beter,na bij haar afgekeken te hebben en moet zeggen dat het best 'ingewikkeld' is als je het voor het eerst doet.. Hier een foto, mn moeder zei beter als haares ahahaha.. Oke niet mijn kleurtje maar toch.. Hihi
Hoi Dames, Zaterdag is grote opa (de opa van mijn man) overleden, ik kom dus even niet meer reageren. Ik wilde graag even internetten maar nu zit ik hier en wil ik het eigenlijk toch ook weer niet. Dus ik meld me bij deze even tijdelijk afwezig!