De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey, sorry hoor een beetje laat. Maar het zou heel fijn zijn als je even wil kijken. Maar ik ben zeker te laat....;)
    Het gaat om wol van de lijn shiny en dan donkergrijs...

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wow Myse die zijn gaaf !

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Oh, Myse! Erg leuk!

Ik moet van mezelf eerst het bolero'tje van Iris in elkaar naaien voordat ik iets anders mag gaan maken. Maar wat een *piep* werk zeg :). Laat mij maar gewoon haken!
    Foto's komen echt snel... Maar dat heb ik al vaker gezegd volgens mij :)

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    voor vandaag is het idd te laat

misschien kan ik morgen nog gaan en anders maandag

als ik hem vind koop ik hem dan ook of wacht ik dan?

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hi meiden,

Ik ben afgelopen jaar begonnen met breien en nu sinds kort ook het haken een beetje ontdekt. Ik vind beiden even leuk, maar wil toch ff mijn eerste haak-creatie showen. :)
    Heb 'm uit een boekje van Amigurumi & more. Ik had alleen geen neusje, dus tis een beetje een apart konijntje :p

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #1946 Meikie, 23 feb 2012
    Laatst bewerkt: 23 feb 2012
    Als je hem vind mag je hem wel kopen. Maak ik het geld naar je over :)
    Je bent een schat dat je even wil kijken voor me ;)

@ MySe, Joehoe eindelijk!!! Echt onwijs gaaf gemaakt!!! Waren ze wel blij mee zeker :)

@ MvS, leuk konijntje zeg, mis alleen wel het neusje hoor hahaha :D
    Welkom hier trouwens bij ons gezellige klubje!!!

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh ja, jij wel.... :p
    Dank je wel! Ik hoop hier nog veel te kunnen gaan showen. Heb mijn man nu beloofd een aapje voor 'm te maken, dus hopelijk over een weekje de volgende :) Ik zal zorgen dat ik 'm dan MET neus maak :cool:

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hahaha, tja iemand moet het eerlijk zeggen he....;) :p

Ben benieuwd naar het aapje.... Voor je man nog wel....;)

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Tja, hij was dinsdag jarig en ik had geen cadeau, dus mocht hij uitkiezen wat ik nu ga maken en als ie dan af is, krijgt hij hem (en dan geeft hij hem aan onze zoon, hahaha)

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
  11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meikie ik heb gekeken voor de wol
    ze hebben verschillende kleuren behalve de donkergrijze
    ze hebben hier wel wit, roze, lichtblauw, paars, bruin en zwart
    ze krijgen wel iedere week nieuwe wol binnen maar ze weten nooit welke kleuren

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Die kleuren had ik idd ook al gezien.... Toch bedankt voor het kijken!!!
    Ik denk dat ik vanaf de helft verder ga met roze, dan heb ik half grijs en half roze. Zal best grappig zijn denk je niet?

Hoe is het met iedereen? Het is zo stil hier....:)

13. lea

lea Fanatiek lid

hey, hier is het niet zo denderend, lig met zware griep op de bank, oudste dochter ook griep, en jongste keutelt er tussendoor.... het is echt overleven, en kom even nergens aan toe. bleh niks aan.....

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @meikie: hier ook nog even voor je gekeken maar ook hiergeen donkergrijs... verder alle kleuren van de regenboog (ietsje overdreven maar okay) maar die jij hebben willt is er dus helaas niet...

@lea: oei dat is lastig zeg! Beterschap, ik weet hoe het voelt.... flink belabberd... hoop dat jullie snel weer beter zijn!

Hier een rotvakantie. Mn grote meisje weer eens een weekje thuis en juist in die week begint het kleine meisje zich te ontpoppen als een waar monster.... Werkelijk, heb me doodgeschaamd in de winkels vanochtend.... eerst liep ze rond, maar luisterde niet en ik had al gezegt dat ze dna in de kar zou moeten, dus toen ik er zat van was wilde ik haar ook echt erin zetten... dat koste me een paar min.... mw verzette zich hevig zeg maar.... en heeft de rest van alle gangpaden gekrijst dat ze eruit wilde.... winkel erna ging aardig maar daar had ik haar sowieso al in de wagen gezet om hetzelfde probleem te voorkomen... en toen dus de zeeman.... werkelijk.... tussen de rekken (mocht niet van de winkeljuf en mij... winkeljuf zei er wat van, ik zei er wat van maar madam luisterde niet... daarna aan de haal met die draadmanden (?) op wieltjes... echt en niet bij me blijven he! Het ging echt zo goed een tijdlang, dus de buggy ligt niet meer standaard in de auto... nou dat moet dus maar wel weer want dit is werkelijk ongelovelijk...

Zo dat is er weer uit.... ff mn gal gespuwd... sorry voor t vermoeien met mn lange verhaal. Ga nu onderuit op de bank, even genieten van het feit dat het draakje ook in dr bed ligt...
    En vanmiddag en vanavond weer verder met mn deken! Alle kleuren zitten er nu 3 keer in!! Begin vandaag aan de 4de ronde! Gaat lekker!

15. lea

lea Fanatiek lid

Ik moet zeggen dat ik het helemaal voor me zie:), maar kan me voorstellen dat het geen leuke toestand was bij de winkels.......hopelijk is het geen voorbode van de rest van de vakantie...

Ik hou altijd in gedachten wat iemand me vertelde dat haar kind eens een pot augurken uit het winkelkarretje had gegooid, augurken overal verspreid op de vloer..........zolang dat nog niet gebeurd is haha.

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nettie
    Ligt denk ik aan de leeftijd.. Mijn brave meisje is ook sinds aantal weken zo!

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @lea: nou miss lag ik er ooit oo nog es om, vanmorgen kon ik er wel van janken... haha maar ja dat snapt iedere moeder wel geloof ik.
    Het maakte het er niet makkelijker op dat er nog een vrouw in de winkel was met haar dochter van een jaar of 8 ofzo en die deed echt overdreven gezellig, "Ja, schat pak dat maar even hoor" "lieverd weet je nog...." en dat is nog maar t begin.... vanaf het midden vd winkel tot bij de kassa (stond voor mij in de rij) ging dit zo door en ze hádden het toch gezellig.... ARGGGGGGGGG:x Echt dan moet ik mezelf heel erg inhouden (wdb miss maar een goede eigenschap dat ik het hart niet op de tong heb ;)) Wa gewoon haast overduidelijk dat ze express hard gelukkig was met haar grote dochter die netjes meeliep... oeh! grrr!

@joyce................. weken? ............... zei je nou echt WEKEN??????? Oh boy.... nee, echt waar... weken?

HEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPP!!!!!

:D:p;)

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Nettie, lief dat jij ook aan me gedacht hebt..... Helaas maar goed volgende keer meer geluk :D
    Wat moet jij je vreselijk gevoelt hebben vandaag in de winkel zeg... Moet eerlijk bekennen dat ik eerst wel even in de lach schoot, maar ik kan me voorstellen dat je je zo voelt....
    Je schiet lekker op met je dekentje!!!

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    ik ga morgen naar de stad, moet dan bij de zeeman in de buurt zijn, kan ik voor je kijken.. Welke is het en hoe heet het?

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Sorry Nettie, kan er echt niets aan doen. Ik houd me vast aan een fase, de ene keer lijkt het over en de volgende keer is het net weer een bom die ontploft.. en dan ben ik zo blij dat ik maar 1 kindje heb.. Hahaha! En ze zei nog wel tegen opa en oma dat ze graag een broertje en zusje wou.. Ik houd het nog maar op NOOIT meer.. hahaha!

Deel Deze Pagina