Ik wilde het vliegtuig haken, nou ja meer uit opdracht van dochter lief en hij zou dan voor ons neefje worden.. het resultaat voor m'n eerste ami mag er best zijn al zeg ik het zelf
Als je wil doen heeeel graag Het is de shiny en dan kleur donkergrijs..... Wat een leuk vliegtuig is dat geworden!!!
ik schrijf het meteen even op, anders vergeet ik het. Moet ik dan voor je meenemen, als het er wel is? ik kom namenlijk nooit bij zeeman.. en hoeveel heb je dan nodig? ook niet onbelangrijk
Mooi vliegtuig ...! Hier nog steeds geen foto's geplaatst sorry meiden, komt echt goed. Ben nu ziek en zaterdag gaan we op wintersport.
Viooltje??? Bloemetje? Waar heb je dat patroon van? @ all tenks! Ben ook wel trots op mn creaties! En Roosje slaapt als n roosje onder t dekentje Kan nu alleen nie zo veel, gister mn halve duim geamputeerd hahaha Nettie, wij hadden t hier ook, gelukkig niet zo heel lang. Maar t is zoooo verschrikkelijk! K vond toen opvoeden alles behalve leuk. Heb echt staan brullen haha vond t zo niet leuk om boos te doen En dat mens in de winkel! K zou haar n verschrikkelijk boze blik hebben gegeven hahaha. Leuk vliegtuigje!!! Ik ben nu vezig aan 2 dekens. 1 a la Finn en 1 van garnstudio. In totaal even 400 vierkantjes en grannys haken. Mijn god waar ben ik aan begonnen. Wil zo graag iets voor mezelf maken hahaha Weet iemand trouwens waar ik. Leuk parroon voor n badcape kan vinden? Danip!! Hoe is t eigenlijk met jou???
(stom zeg... hele verhalen getypt maar heb te weinig leestekens... ws omdat ik in je quote heb zitten schrijven... raaaaaaar!) (nu iig wel voldoende lijkt me )
@mammavanJoshua!!!!!!!!!! Ga je vandaag testen? Of wacht je nog... spannend!!! (tis dat meikie het zei anders had ik er zo overheen gelezen... erg he? ) Suc6!!! Duim voor jullie!!
Hahagha nettie nou dat zou ik heeel fijn vinden! Hihi O dat lijkt me zo vreselijk dat mensen zich ermee bemoeien!! Grrr En idd hoeveel stokjes?? Hihi ben benieuwd
(Nou idd! vreselijk die bemoeiallen! dat je dan ergens in een ander gangpad loopt omdat ze weigert mee te lopen en je dan hoort zeggen: ach die is haar mamma kwijt.... terwijl madam moord en brand staat te krijsen dat ze niet wil.... werklijk... hou je mond gewoon, ik voel me al opgelaten genoeg zonder dat commentaar... en that's all... heb mn hart weer gelucht gaan we nu weer verder kletsen over haken ) Als je het niet heel erg vind ga ik ze niet tellen...heb nu van elke kleur (dat zijn er 4 als je wit niet meetelt) 3 keer 2 toeren gehaakt maar van wit veel meer omdat er tussen elke kleur 2 toeren wit zit... heb dus écht geen flauw idee... een heleboel dat kan ik je wel vertellen, en er gaan er nog ongeveer net zoveel bijkomen denk ik... heb nog 7 weken..... HELP! (moet ook nog afgewerkt en randje eromheen.... daar zie ik het meest tegenop... hoewel... dat randje niet zo, dat afwerken wel... bleh!)
@ Meiki: nou nee hoor, want heb helaas een cyste en geen ei... dus NOD klopt niet meer... @ Viooltje: patroon/uitleg is idd bij blij met draadjes te zien... Ik kom alleen nog niet echt verder... Heb ipv dingen uitprinten sollicitaties de deur uit gedaan . En nog niet begonnen met haken :s
Flauw nettie!!! Dat je ze niet even wilt tellen Ah dank dan ga ik daar es kieken!!! Solliciteren ook belangrijk!
@ MySe: ja dat is zeer zeker belangrijk... ga zo toch maar ff m'n haakspul erbij pakken... Ben nog steeds aan 't wachten tot de moeder van m'n beste vriendin mijn haaknaalden etui gevoerd heeft... Heb 'm nog steeds niet terug :s...
Hey hallo allemaal, Oef, heb al een tijd niets meer van me laten hore. Weekje Spanje gehad en nog een hoop ander geregel en gedoe. Weinig aan haken toegekomen, behalve wat simpel werk (nog steeds bezig om mijn bolletjes zwart op te maken) Ik dacht vanavond 'laat ik me eens aan de amigurimi gaan wagen'. Nou, niet helemaal mijn ding, blijkt, maar ik geef het nog niet op! Ik bedacht me dat hier vast wel 1 iemand moet zijn die me op weg kan helpen. Ik wil gewoon heel simpel een bal vorm haken, maar ik ben niet zo goed met het lezen van patronen (ik gebruik meestal getekende patronen). Heeft iemand hier misschien nog een simpel en makkelijk patroon, wat ik misschien mag gebruiken? Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de lopende projectjes van iedereen. Foto's misschien? Las ik nou goed dat er iemand 100 granny squares haken op de agenda heeft staan? Oef, nou verstand op nul en gaan lijkt me
Pppfff hier een wakker mannetje vanaf 5.45 uur..... Wel erg vroeg hoor... Maargoed, nu is hij weer moe..... @ mamavanjosua, balen meid. Wat kan je daaraan doen?
Hallo dames, mag ik met jullie mee kletsen? Ik zal me even voorstellen: bewust alleenstaande mama van "Fee" (niet haar echte naam). ik haak en brei al sinds mijn kinderttijd, soms ook jij hem niet maar nu alweer een paar jaar fanatiek. ik heb meerdere granny's gehaakt, de laatste tijd echter wat kleinere projecten. hou niet zo van tellen, het moet een beetje gedachteloos kunnen gaan. Ik zal later vandaag wat foto's van maaksels plaatsen hier.