Is da Wolluk bej Kuuk? Ik kom hier ok maar efkes meejdoen, as gullie da goed viendt (doen we in het dialect ook aan d-t/dt?). Zit helemaol nie in d'n hoek van Oosterhout, hele aandere kaant...
Jaja, weet ik, maar je blijft toch vaak in dezelfde topics hangen, als ik voor mezelf spreek tenminste..
Tis hier werrum, maar we mugge nie klage, wa? Ons mènneke mag mèrrege vur de 11 mnd. prikjes, woohooo.... (NOT!)
Ah sneu zijn die prikken he.. Wij hoeven 23 aug pas weer maar dan voor de 7.5 mnd controle naar het cb De tijd gaat veel te snel
@Caruli, zo hey Ziva alweer een half jaar geweest...wat gaat dat snel. Hoe is het met Mitchel? Heb je al uitslagen gehad van het ziekenhuis? Was een lekker weertje vandaag ja. Heerlijk! Hier ook alles goed. Jens doet het super en slaapt 's nachts lekker door. Het is een heerlijk mannetje.
Hoi meiden Kabouter: hoe was het bezoek aan het cb? Heeft hij nog last gehad van de prikjes? Jewe: hoe gaat het met jou en je mannen? Zie in je onderschrift dat Jens goed groeit! Hier vorige week weer naar het cb geweest. Ziva is netjes volgens haar lijntje gegroeid. Is nu: 7250gram en 68.5cm Nu met 9 mnd weer terug.
Helemaol goedgekeurd uiteraard, met alles net iets boven gemiddelde Prikjes wel wat meer last van gehad volgens mij, heb ook vrij lang die prikplekken kunnen voelen nog op de beentjes.
Ah das mooi. Ja naar zijn die prikken. Hier waren de kids alleen ziek van de 14mnd prik.. Ben straks benieuwd bij Ziva.
@caruli, ziva groeit ook goed zie ik. Hoe gaat het met de andere kids? @kabouter, die prikjes zijn nooit leuk. jens is er gelukkig ook niet ziek van geweest.