Hallo, Ik ben nu 17 weken zwanger en heb vanavond een geslachtsbepaling... Bij haar kan het vanaf 14 week maar dat leek me aardig vroeg... Wie van jullie hebben nog meer rond deze tijd een geslachtsbepaling laten doen??? en was het ook juist?? Ben namelijk zooo nieuwsgierig en kan niet langer wachten... hoop dat het kindje er ook "goed" voor ligt hihi... Mijn man zei al waarom wacht je niet tot de 20 weken echo??? nou ja... dat duurt nog 3 hele weken!! een eeuwigheid!!! (flauwekul natuurlijk hihi) wil het graag weten.... Alle reacties en ervaringen zijn welkom.. alicia
Kan prima volgens mij hoor!! Eerder ook al vaak. Maar mag ik vragen waar je gaat? Ik wil ook graag vroeg (liefst met 16 weken) maar ik kan er niet veel vinden die nog een beetje betaalbaar zijn (wil niet teveel betalen, dan wacht ik liever tot de 20 weken echo..) én een vroege geslachtsbepaling doen.. Jij in ieder geval heeel veel plezier vanavond!!
hoi hoi, bij de eerste hebben we het met 16+5 gedaan (een 3d-echo), en nu met de tweede heb ik het ook weer volgende week (met 17 weken precies) het was overduidelijk de vorige keer, dus ga ervan uit dat het nu ook weer goed te zien zal zijn! veel plezier vanavond!!
Hallo, bedankt voor de reacties... Ik ga naar groningen first-look zij doe het vanaf 14 weken...alleen geslachtbepaling kost daar 30 euro... maar heb het er graag voor over... alicia
Ik ga het ook volgende week doen met 16 weken. Bij baby's world in Den Haag. Laat je weten hoe de echo was! Lijkt me leuk om te weten.... Ben ook erg benieuwd of de baby meewerkt enzo en hoe ze dat dan doen als de baby anders ligt dan eigelijk zou moeten voor een geslachtsbepaling... Veel plezier vanavond!!
Ik ga vrijdag dan ben ik precies 16 weken en kost het maar 25 euro.. ik ken hier ook iemand die het vanaf 14w doet en kost 135 eur0... die 2 weken wachten voor 110 euro lukte me ook nog wel Heel veel plezier vanavond!! Ik vind het ook heel spannend vrijdag! heb je een voorgevoel? ik denk een jongen omdat bij mijn man allemaal jongens zijn geboren, hij alleen maar neven heeft en we vanaf het begin al hij zeggen... maar ja we weten het natuurlijk niet zeker, wat zegt een gevoel nou Succes en geniet ervan vanavond!
ze hebben tegen mij gezegd mocht de beeb er niet goed voorliggen dat ik dan gratis terug mag komen... maar hoop echt dat het vanavond gaat lukken... Ik laat het zeker weten...
Mijn voorgevoel was vanaf het begin een jongen... maar iedereen in mijn omgeving zegt meisje haha... nou ja ik heb al een jongen en een meisje dus maakt me weinig uit...
ik heb toevallig gisteren m'n echo gehad! (16 weken en 6 dagen) en ze zei dat het een meisje was! (iedereen denkt een jongen) Ik ben nu alleen zo bang dat het dan straks toch een jongen is! (niet dat het uitmaakt, maar ik ga me nu wel instellen op een meisje) Kan niet wachten met leuke kleertjes shoppen! Veel succes vanavond!
Met 16 weken is het goed te zien en is het ook vrij zeker... Net zo zeker als dat ze het met 20 weken zien en later... Echte keien van echoscopisten zien het ook al vanaf ongeveer 12 en halve tot 13 weken... Maar dan wordt er niet naar het geslacht gekeken maar naar een botje... En dan ligt het aan de stand van dat botje... De echoscopist die ik heb gehad doet dit vaker en heeft het bijna altijd goed... Bij mij had ie het ook goed... En de gyn nam blindelings aan dat het ook een jongentje zou worden dan... Dus het kan wel...
Dat heb ik dus ook.. kan nie wachten om te shoppen voor leuke kleertjes...heb wel al wat kleertjes maar dat is allemaal neutraal... maar de meeste winkels is het toch of voor een jongen of voor een meisje echt veel neutraals vind je niet meer... alicia