bij ons tussen half 7 en kwart over 7 ook, zat gewoon al met de kaarsjes en de lampjes aan, zo donker was het geworden in den haag en stormen en bliksemen dat het deed
Hier den helder ook flinke onweer en regen en zag al op buienradar dat ik er voorlopig ook nog niet af ben hahahaha
hier een a 2 uurtjes geleden deed iemand opeens het licht uit zo donker werdt het en gieten gieten gieten. nu weer droog en nog een beetje grijs
Het gaat hier ook flink tekeer(Flevoland)niet meer normaal. flinke onweersbuien en een akelig zwarte lucht.
hele dag nog niks geweest en als het goed is komt er ook niks! Mannetje heeft ff op buienradar gekeken. Dus jullie krijgen alles dit keer!
knuf voor Pluys! WAUWIE wat een omslag ineens. Van licht en de was buitenhangend, naar zwart en een enorme regenbui, flitsen, gerommel, gedonder.. mooi hoor... kan ik vannacht vast wel lekker slapen..
hier in drenthe ook nog droog. en het ziet er ook nog niet naar uit dat er wat gaat komen. regen mag best maar geen onweer dat is wel zo eng.
Hier is de hel ook gearriveerd. Hele donkere lucht, harde wind, heel veel harde regen en onweer in de verte. Een spectaculair gezicht. Mn vriend heeft foto's gemaakt. Ben benieuwd hoe die eruit zien.
hier vlakbij zwolle is het gelukkig gebleven bij een onwijze regebui en wat geflits.. laat het zo maar blijven liefs wiesje
Hier is niets... Gewoon, droog en benauwd... Al 2 dagen geen druppel gezien... en onweer ook niet! O ja, ik woon in Zuid-limburg
buienradar geeft aan dat t hier moet regenen, maar nog nix te zien of voelen. wel heeft t een uur geleden heel hard gewaaid maar ook dat is weer over helaas....
Jeetje, ik zie op de buienradar echt een heftig groot gebied met regen en onweer... Wel ver vandaan van hier!
het heeft hier in Drenthe net een beetje gesputterd, het werd wel in 1 keer heel erg donker en veel wind, alsof er heel wat zou komen, maar tot nu toe nog niks