De hel is losgebarsten hier!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier al flinke buien regen en onweer gehad
    Nu hebben we bui nummer tig alweer
    Wel lekker afgekoeld onder tussen dus hopelijk een koele nacht
     
  2. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Hier in venlo niets aan het handje , het is nog heerlijk buiten :D
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    volgens buienradar zou de dikste bui ons schampen, nou NOT! haha het onweert er flink op los hier, de hond zit stijf tegen mij aan op de bank ;)
     
  4. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier hebben we de volle laag gekregen en die kleine meid slaapt overal doorheen.
     
  5. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier vallen net de eerste druppels..Heb het raam maar iets open gezet dan kan dr ff frisse lucht in.........

    Hier is in de buurt van Arnhem!
     
  6. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    De hel is hier net losgebarsten, en ik moet zeggen, ben er doodsbenauwd voor, maar zag net iets heel moois,

    de wolk kwam aanrollen, een rolwolk dus, echt in 2 minuten was het hier pik en pikdonker, maar het mooie nu is, de wolk is blijven hangen op zee, dus de ene kant is licht en de andere kant is gewoon zwart, echt heel mooi om te zien zeg...

    Alleen het slaat hier om 5 minuten in op de flat lijkt het, een beetje eng hoor...
     
  7. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja hier ook, ging echt heel snel,
     
  8. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ah klopt, ja wij wonen hemelsbreed niet heel ver van elkaar, hahaha
     
  9. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ergste is nu voorbij gelukkig
     
  10. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    wij hebben de bui aan zien komen van de noordzee af :confused: :confused: .... Moest naar de school van mijn dochter om het rapport op te halen en meteen kennis te maken met de nieuwe juf! toen zei ik nog tegen me man tjeempie lijkt wel kerstavond :confused: :confused: ...rond 19.00 barste het los, wind, regen, onweer en een hooooooop regen.
    Overal stond het blank in noordwijk, was wel te zien aan de foto's op www.112bollenstreek.nl
    Zelfs de school hield het niet droog, via de kleuterswc's en putjes in de gangen kwam het water naar binnen stromen, en de lucht was echtr bahhhhhh, ruim 20 vaders gingen de strijd aan met het water, aangezien de brandweer niet kwam ivm met drukte in geheel Noordwijk

    was enorm blij toen de bui over was :D

    xxx Maria
     
  11. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    We hebben in Borne alleen wat regen gehad vannacht. Rond 22.00 uur werd het wel donker en begon het flink te waaien maar er is geen druppel gevallen. Vannacht heeft het even geregend maar ook niet veel. Het is gelukkig wel afgekoeld en nu zo'n 20c buiten. Heerlijk!
     
  12. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hier was het vergelijkbaar met het verhaal van Maria79! Het leek wel nacht! Donkergroene wolken rolden zo over ons heen. De schuur stond onder water en de gootsteen maakte veel lawaai, maar redde het gelukkig net! Wat een natuurgeweld! Geweldig!
     
  13. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik woon in renswoude (vlakbij veenendaal) en bij ons is het redelijk droog gebleven. heb wel om 8uur de was binnen gehaald want het werd zo donker. mn schoonzus woont aan de andere kant van het dorp en die had geen tv en wj hadden later ook storing, maar verder is het hier meegevallen, totdat ik wilde gaan slapen. volgens mij zat er hagel tussen. kon niet slapen van alle rare geluiden. de regen die tegen het zonnescherm tikte en tegen de bak van mn rolluik. ben benieuwd wat het weer vanavond doet.
    liefs doris
     
  14. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    hier is het al 2 dagen heerlijk droog, o nee vanmiddag zijn er 3 druppels per vierkante meter gevallen haha. nee echt heerlijk hierzo. het wordt nu wel wat koeler buiten maar de lucht is nog helemaal blauw met hier en daar een mooie witte wolk maar vewacht nog geen regen nu
     

Deel Deze Pagina