Normaal moet ik op 5 januari terug naar de kliniek voor 'het' beslissende bloedwerk, maar ik word helemaal gek van de kriebels. Nog 3 VOLLE dagen wachten. *%&*#!*&# Ondertussen had ik allemaal rare kwaaltjes die nu beginnen te verdwijnen..PANIEK Ik had een mega opgezwollen onderbuik, kreeg constant een gebrek aan zuurstof waardoor het leek of mijn oortjes onder water zaten, volledig geconstipeerd, krampen, pijnlijke borsten en supergevoelige tepels. Ik ben ook sinds de IVF behandeling begonnen is, bijna 6 kilo vermagerd, snap echt niet hoe, elke dag ga ik op de weegschaal staan en is er 100 of 200 gram af. Ik vind dat echt vreemd terwijl iedereen bijkomt van alle spuitjes en pilletjes. Zou ik nu testen of niet testen, ben bang van een vals positief resultaat, blijheid en daarna teleurstelling....what to dooooo
Hoi Yasmine... wat een spanning voor je zeg! Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! 9 dagen na de tp is nog wel vrij vroeg, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik durf zelf niet meer te testen, omdat ik die negatieve testen zo zat ben en liever wacht (eigenlijk niet, maar je begrijpt wat ik bedoel) tot ik uit mezelf ongesteld word... MAAR...als je zwanger blijkt te zijn, dan zou het toch geweldig zijn om het al snel te weten...Als je geen vals positieve test wil zou ik KV 2 voor 5 halen...Is hij positief kun je voorzichtig blij zijn en je echt testdatum afwachten... Ik duim voor je! Liefs Loesie
Hey Yasmine, Killing he die weken? Er is alleen nog zo weinig van te zeggen, door de pregnyl en andere medicijnen voel je je zwanger, maar het zegt niks!!! Pffff niet leuk. Ik duim voor je dat je zwanger bent, zou echt super zijn voor jullie. en nog drie dagen wachten is moeilijk I know...misschien alvast een testje doen? Maar misschien ben je teleurgesteld terwijl het niet terecht is, of blij terwijl het nog zo vroeg is....ach ik leef met je mee. @Loesie, volgens mij woont TS in het midden Oosten en daar hebben ze geen kruidvat Sterkte Yasmine!
Haha, ja inderdaad in het Midden-Oosten, geen kruidvat hier..lol Op dit moment voel ik echt NIKS, ik wou dat ik tenminste iets voelde, een soort van "ik ben zwanger" gevoel...mijn lichaam werkt niet goed mee vind ik...where is the mental connection with my uterus? Ik las net ergens dat na 10 dagen de pregnyl uitgewerkt is, maar ik heb nog wel cyclogest bolletjes en neem oraal ook nog progyluton (oestrogenen). Zoveel hormoontjes in mijn lijf om een zwangerschap te ondersteunen en toch voel ik nothing at all....
Ach yasmine, echt dat zegt niks. Je kan hardstikke zwanger zijn. De laatste keer voelde ik echt vanalles, voelde me 100% zwanger maar was het niet (ook van al die Hormomen) dus het zegt echt helemaal niks. Als je de spanning niet meer aankan, zou ik morgenochtend een thuistestje doen, maar met grote reserve, want er hoeft nog niks te verschijnen terwijl je wel zwanger kan zijn....ik kan je zo moeilijk adviseren, maar volg je gevoel en aanvaard de consequenties? sterkte hoor!
Hihi...nou ja...misschien een idee om een kv te gaan beginnen daar...voor alle in spanning zittende vrouwen die graag een betrouwbare test willen!!!Wordt vast een goudmijntje! Ik snap je onzekerheid zoooooooo goed! Ik heb de 1ste keer echt het gevoel gehad dat ik zwanger was en toen was het ook niet zo. Toen werd ik wat gereserveerder en durfde niks meer te denken! Als ik jou was zou ik ook gewoon een testje wagen hoor...niet meteen in paniek raken als hij negatief is, maar dan rustig afwachten...maar dan kan je je in ieder geval indekken dat het misschien niet gelukt is... Ik vond dat tussen hoop en vrees-gevoel van de ene kant heel fijn en van de andere kant was ik altijd blij waar ik aan toe was. Dat gaf ook een soort van rust! Mijn duimen zijn al blauw! Liefs
Na 10 dagen is inderdaad de pregnyl uitgewerkt, dus als je dat alleen voor je punctie hebt gebruikt is dat in elk geval uit je bloed... Ik testte een week na de terugplaatsing voor het eerst positief, maar dat was wel met testen die jij daar waarschijnlijk niet kunt krijgen.. Je klachten: heel vervelend maar ze kunnen allemaal door de hormonen komen, dus daar kun je echt geen pijl op trekken... De eerste 2 pogingen was ik ervan overtuigd zwanger te zijn, maar helaas. Ook na de cryo pogingen had ik dat idee. Dit keer juist haast niet... En voila.... Klopt het dat het morgen 2 weken na je punctie is? Want dat zou je zogenaamde NOD zijn en kun je er een gewoon testje tegenaan gooien... Ik hoop van harte voor je dat-ie positief is!!
@ Maria: Ik denk inderdaad dat ik morgen dat testje ga doen, stiekem want mijn man zou het niet goedkeuren, hij wil dat mijn gemoedstoestand "positief" blijft. Voor zover dat mogelijk is...de eerste 9 dagen ging de tijd nog snel maar vandaag tikt de klok ZOOO langzaam...wens je veel geluk met je punctie op 6 januari...Hij is nu al aan het zeuren dat ik weeral op het forum zit te surfen ipv te relaxen. @Loesie: Een kruidvatje zou hier wel goed werken ja, haha...als ik zo rondhoor bij de dames die proberen, zou ik eigenlijk een handel in zwangerschapstesten en pre-seed moeten beginnen...de enige zwangerschapstesten die ze hier hebben zijn Clearblue. Zijn die van kv beter? @Meicke:Thanks, babe. Morgen is dag 10 na de punctie en aangezien ik de pregnyl 36 uur daarvoor heb moeten prikken zou het dus al uit mijn bloed moeten zijn. Toch? Gefeliciteerd met je succesvolle IVF, hopelijk kan ik ook snel zo een fotootje plaatsen.
OKAY, ik ben dus heel stout geweest. Ik had nog een digitale Clear Bleu test van vorige cyclus en heb getest (20u). Het resultaat was pregnant. Nu zit ik me natuurlijk suf te surfen op de mogelijkheid van een vals positief resultaat. Volgens de meeste literatuur zou op de 14e dag na de Pregnyl prik het kunstmatige HCG uit je bloed moeten zijn. Ik heb mijn prik gekregen op zaterdag 19 december (20u30) , vandaag is 2 januari, dat is dus juistgeteld 14 dagen. Wat denken jullie ervan?? Moet ik blij zijn of nog niet...
Oooooh wat spannend zeg! Ik zou het ook niet durven zeggen. Ben blij dit is een cryo tp dus mijn pregnyl is vandaag al uitgewerkt ( 5000 eenheden) Dus het kan dan niet vals zijn. Ik hoop het zo meid, met Allah's wil zal het zo zijn! Liefs Elif
Oh Yasmine hoe spannend!!!!! Ik duim heel hard dat het niet meer de pregnyl is! Hopelijk kan iemand je hier uit je lijden verlossen! Ik duim!!!
Oooooooooooh, Yasmine!!!! Wat spannend! Nu gaan de dagen vast heel wat sneller dan als er had gestaan NOT PREGNANT! toch?!?! Heb je het je man al verteld?!?! Goed idee, een handeltje beginnen daar!!! Geen idee of die KV testen beter zijn hoor, maar je hoort daar zo vaak goede verhalen over...heb zelf ook alleen nog maar CB digitaal gebruikt (tijdens ICSI-pogingen...) en die gaven altijd NIET ZWANGER aan en het was altijd zo! Dus zal deze positieve test bij jou vast echt betekenen dat je zwanger bent! En misschien...omdat het zo snel positief is....zijn ze alle2 blijven zitten?!?!?!?!? Ik ga duimen dat de dagen voorbij vliegen en de test positief blijft! Liefs Loesie
En ter info, ik heb 10.000 IE op 15 november geprikt, en op 26 november negatief getest, en op 27 november positief Dus na 10 dagen is het er echt uit en 5000 IE is er nog sneller uit!! Dus daar is het echt niet meer van!!
God, wat een positieve reacties..zal ik dan toch een heel mooi nieuwjaarskado hebben gekregen? Ik durf het wel niet tegen mijn man zeggen want hij volgt altijd al wat de dokter voorschrijft op de letter, dus als de dokter zegt geen "home pregnancy test" en wachten tot de bloedtest van 5 oktober, dan is dat wat we doen en dan gaan we niet improviseren...mijn mannetje de regelneef, lol Mijn humeur is toch ineens een heel pak beter. Morgen ga ik toch nogmaals testen, koop ineens een pak van 5, haha....liefst een met streepjes dan kan ik kijken of het streepje donkerder word.
Ik zeg alvast "voorzichtig" gefeliciteerd volgens mij is het na 14 dagen uit je lichaam de pregnyl, althans dat was bij mij toen wel. Ik duim mega voor je.
Ik heb de dokter gebeld vanmorgen en hij zei dat in principe na een week de pregnyl al uit mijn bloed zou moeten zijn. Morgenvroeg ga ik langs voor de bloedtest! Spannend. Heb nu al 3 uur mega kriebels in mijn buik alsof ik een exaam van statistiek moet afleggen morgenvroeg. Ik ga toch stiekem nog wat clearblues kopen, bezigheidstherapie van vandaag. Mijn man snap echt niet waar ik me toch mee bezig hou, wat zijn nou 24 luttele uurtjes....voor mij HEEL VEEL...ik hou jullie op de hoogte! xxxxx
Yasmine!!!! Wat gaaf, ben zo blij voor je, ok het is nog vroeg, maar dit is echt positief! geniet er maar van hoor! Groetjes