Oh Yasmine, wat een spanning zeg! Maar als iedereen, inclusief dokter, zegt dat de pregnyl uit je lijf is dan moet je wel zwanger zijn! Voorzichtige proficiat en ik ga heel hard duimen voor je bloedname morgen! Enne, ik snap heel goed dat je nog wat testjes gaat inslaan !
yasmine! als de test zwanger zegt, dan heeft ie gelijk!! de dok kan later volgen met zijn gelijk! enne, pregnyl is echt allang weg! ieks! ik zeg gefeliciteerd lieverd!!! wat een mooi geschenk begin 2010
Beste dames, ik heb net mijn bloedwaarden teruggekregen van het lab en op dag 12 na terugplaatsing is mijn hcg 70. Volgens de dokter is dit fantastisch, hij gaf me zelfs een "high five", hij was zo blij als een voetballer die net een goal had gescoord. Binnen 3 weken moet ik terug voor een echo. Toch kan ik nog altijd niet blij zijn (schandalig, ik weet het) want ik ben nog altijd uberbezorgd dat ik een miskraam ga krijgen. De dokter zegt me dat ik nu gewoon moet genieten en pas als er een probleem is me moet zorgen maken. Ik vroeg em om elke 2 dagen een bloedtest te doen, maar dat vond hij een beetje dramatisch.
Een hele dikke proficiat Yasmine! En ga nu toch maar genieten hoor! Je wacht hier zolang op en nu is het er dus geniet ervan!!! Al snap ik wel dat je ook bezorgd bent hoor... Maar meid het is echt zo: je bent zwanger!
thanks dames, ik zal proberen om ervan te genieten...heb ook een banner aangemaakt en ik hoop dat ik hem deze keer 9 maand mag laten staan..
Hey lieve Klingel, tot nu toe gaat alles goed...ik ben voorbij de 5 weken en mijn hcg blijft stijgen. Gisteren was de waarde 2506 dus nu geen testjes meer tot de echo. Had net de dokter aan de lijn en die was eigenlijk niet meer zo zeker dat het geen tweeling was dus wie weet, het blijft in elk geval spannend. Heb even een mega scare gehad omdat ik rhesus negatief ben en yasmineman positief en omdat er een grote kans was dat ik al antilichamen in mijn bloed heb maar ik heb vanmorgen het definitieve resultaat gekregen en alles was supergoed. Yasmine heeft geen antilichaampjes en babietje(s) is veilig. Hoe gaat het nu met jou schat?