Gefeliciteerd dames met jullie dochters. Is het je meegevallen IngeG? Katemans, succes aankomende dagen!
Gelukkig ben ik niet echt ingeleid! Alleen de vliezen gebroken en daar heb ik geen moment tegenop gezien! Vervelend was alleen dat ik op de operatiekamer eindigde en heel veel bloed ben verloren. Maar het gaat de goede kant op nu! Heb een turbo bevalling gehad, onder mijn eigen verloskundige. Dus ik ben helemaal happy!!!
Hier ook inmiddels bevallen van dochter Charlize. Wat bij de vorige bevallingen fout ging, ging deze keer goed! zit nu (voor het eerst) helemaal op een roze wolk!
Gefeliciteerd Katemans!! Een hele mooie naam ook! IngeG, gelukkig is het alleen bij het breken van je vliezen gebleven! Balen dat je zoveel bloed hebt verloren, maar je komt er vast snel bovenop! Geniet van jullie meisjes!
Katemans: Gefeliciteerd! Fijn dat je helemaal op de roze wolk zit! Hier gaat het ook steeds beter. BV isgoed op gang, dochterlief drinkt steeds vaker, beter en langer aan de borst. Onze kleine meid woog gister ook weer 4700 gr (woendag ook). Alleen nu gewogen met een andere weegschaal, daarom vandaag weer gewogen met dezelfde weegschaal als gister en WOOHOO 60 gr aangekomen! Als ze elke dag 60 gr aankomt is ze over 3 dgn 30gr over haar geb. gewicht. Dan is ze 15 dgn oud! Verder plast ze ontzettend goed en is de urine bijna kleurloos en poepen doet ze ook als de beste. De KV zei ook: kijk niet alleen naar gewicht, maar ook naar je kind. Ze is allert, plast en poept goed en is tevreden...dus niks om ons druk over te maken. Zwaardere baby's vallen vaak wat meer af en komen weer wat langzamer aan zei ze ook. Dus de wolk wordt hier ook steeds rozer
inge mijn zoontje woog 4320 bij de geboorte. Nou was hij niet zo veel afgevallen maar het duurde hier ook ruim 2 weken voor hij weer op zijn geboortegewicht zat. Nou maakte het cb zich daar licht druk om maar ik heb me er nooit druk om gemaakt. Die getalletjes zeggen me maar weinig en ik wist zeker dat mijn borstvoeding wel goed was.
Inge, fijn dat het steeds beter gaat en de wolk steeds rozer wordt.... ben benieuwd of je meisje het gaat redden binnen 2 weken.... geeft je ook meer zelfvertrouwen mbt de borstvoeding dat die lekker loopt! geniet van je meisje!! Hier vandaag al voor het eerst een klein stukje met ons poppetje gewandeld!! heerlijk, vooral met zo'n lekker weer!
@Katemans: Fijn he, dat wandelen? Ons dametje is ookal lekker veel mee geweest. Naar opa's en oma's, wandelen, naar onze moedermelkdonor... Ze is alleen heel snel overprikkeld. Dat is wel jammer. Toen we naar mijn ouders en schoonouders waren geweest was ze door de opa's en oma's en mijn broertje vast gehouden. Die nacht was een hel! Zo overprikkeld en in de stress....echt zielig