Hoi, Ik was vandaag naar een feest gegaan, en heb een paar uurtjes gezeten en dan weer even naar wc geweest, nadat ik terug was heb ik nog 2 uurtjes gezeten ik wilde naar huis gaan ik sta op en kijk op de plastic stoel midden in was beetje nat en je kon het duidelijk zien kan het de vruchtwater zijn? Of kan het zijn dat ik urine verlies maar thuis heb ik naar mijn onderbroek gekeken die was ook vochtig, en ruikt niet naar urine... Ik ben een beetje geschrokken durf niet meer ergens naar toe te gaan.
volgens mij is het gewoon zweet... als je een lange tijd lekker op je gat zit wordt het lekker warm natuurlijk ik zou me niet al te druk maken hoor ik heb er ook last van op zo een plastic klapstoeltje..wat ik dan altijd doe als ik opsta is eerst even over de stoel schuiven zodat hetweg is sorry
Tja... kan het vruchtwater zijn, kan ik zo niet zien... ik verloor (en nu ook) vorige zwangerschap ook veel vocht. het was toen zoveel, dat ik dus bij het slapen gewoon een natte plek in mn bed vond... kon het ook zo opvangen in een urinecontainer, heb het toen laten checken bij vk met provocatietest... liggen en op vuist blazen en keek vk of het nat werd van onderen.... hier bleek het dus toen om hele waterige afscheiding te gaan.... het was ook helder met vlokjes trouwens.. Vk vertelde toen dat het zich "inwendig" kan verzamelen en dan in een plasje naar buiten kan komen... urineverlies kan natuurlijk ook.... minder geconcentreerde urine ruikt niet altijd zo sterk.... Verlies hier momenteel ook vocht en soms urine..... dus tja.. ik zit deze maanden ook gewoon aan maandverband "vast.."... anders ben ik echt bang dat ik in mn broek pies.... hou het in de gaten en als je twijfelt.. even laten checken!!! Aanvulling: toen mn vliezen echt braken, was het roze.. en rook het echt heel zoet... (naar het duftyhuis, voor de dertigers onder ons..)