De hele avond al huilen....:-((

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fem, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    nee, is zeker niet niks. Gelukkig zijn ze het na een tijdje wel weer vergeten, maar het heeft echt wel inpact op zo'n kindje.

Maar vanavond gaat het goed. Hij ging om 8 uur naar bed en sliep direct. Terwijl de brandweer oefening bij ons achter het huis hadden en best wat herrie hadden, heb ik hem niet meer gehoord. Gelukkig...nou hopen dat het vannacht ook goed gaat, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Morgen mogen de hechtplijsters van zijn lip.Spannend, gaan we eindelijk zien hoe het er nu uitziet.

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh, zeker spannend morgen!

Bij Sharon gaat het nu ook best goed, ik denk echt dat het een sprongetje is geweest (alhoewel het wel vroeg zou zijn, maargoed), ze doet ineens allemaal nieuwe dingetjes, dus wie weet...?

Ik hoop dat je een rustige nacht tegemoet gaat hoor! :)

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    @Fem: Ze hebben het eerste sprongetje al bij 5 weken... dan een bij 8 weken, 12 weken, 19 weken en verder weet ik het even niet uit mijn hoofd.. :) Soms hebben ze er best wel even last van. Er zit nu bij Jelle een sprongetje aan te komen en ik kan het goed merken aan zijn slapen en eten...

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bedankt voor je antwoord Bluesky. Nu is het zo dat Sharon zo'n rutig baby'tje is, ongelooflijk. Met de eerste twee sprongetjes hebben we er amper wat van gemerk, ze huilde wel wat meer, maar niet overdreven veel, ze werd een paar keer 's nachts wakker, maar meer niet... Het is zo moeilijk om aan te geven wanneer ze een sprongetje heeft.

Ik heb wel het boek van 'Oei ik groei' gekocht een paar maanden geleden en ik herken wel dingetjes die ze nu ineens kan in het sprongetje van 12 weken!

@Laura; ik ben benieuwd hoe het met Milan gaat!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    De sprong van 5 en die van 8 weken gingen bij Siem ook bijna ongemerkt voorbij. Maar de 12 weken hebben we geweten hoor. De meeste sprongen beginnen overigens eerder hoor. Ze kunnen wel een maand duren, met een beetje pech.

De 12 weken sprong begon bij Siem zoals bij Sharon. En op het hoogtepunt (13 weken) heeft hij dagen aan een stuk gehangen en gezeurd.

Het feit dat ze goed eet en slaapt zeggen niet zoveel als ze in een sprongetje zitten. En het kan zijn, dat ze van de ´stress´ ook slechter poepen.

Ik denk dus dat het idd een sprongetje is, maar als ze de 12 weken nog niet voorbij is, dan kan het best wel weer even terugkomen hoor.

Succes!

Deel Deze Pagina