Speeltje boven het bedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjaam, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,
    Even een vraag.
    Hebben jullie een leuk speeltje of mobiel boven het bedje hangen.
    Sommige mensen zeggen dat als ze op bezoek komen "heb je niks boven het bed hangen???"
    Maar ik ben van mening dat ze in bed hoort te slapen en niet spelen. OF ben ik nu te streng?

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Bij Merel hadden we een grote lachende zon boven haar bed hangen, maar bij Anouschka niks. Merel had het "nodig" en Anouschka niet. Als je kindje gewoon goed slaapt zonder iets.....dan is dat toch prima! Laat ze maar lekker kletsen, in de box kunnen ze spelen en in bed hoeft dat toch niet....

3. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik had in het begin wel een mobieltje erboven hangen, maar ik wilde niet dat ze zou wennen aan het in slaap vallen tijdens een liedje (heb hem ook bijna nooit aangehad) en heb toen het speeltje gewoon maar weggehaald. Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben het zeker met je eens!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Had ik bij mijn dochtertje ook niet hoor.
    Nu hangt er zo'n Woezel of Pip (ik weet het verschil niet eens, heb hem gekregen) met zo'n trektouwtje en dan komt er muziek uit. Af en toe gebruik ik die, maar had ik hem niet gekregen, dan had er waarschijnlijk niets gehangen.
    Mijn dochtertje is ondanks dat net een hamster geworden. Die legt haar hele bed vol speelgoed en knuffels en valt zo in slaap :D. Maar ze vallen allebei uit zichzelf wel snel in slaap.

5. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    ik heb ook zo'n trektouwtje woezel of pip (de gele) en die laat ik dan een keer spelen als ik hem wakker in bedje leg. Daar kijkt hij dan naar. Ik geloof dat zelfs afgeraden wordt een mobiel of zo op te hangen omdat een bed idd is om te slapen.

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Het wordt idd afgeraden om iets boven het bed te hangen!

7. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Wij hebben een projectiemobiel. Daar kan hij dan 5 minuutjes naar kijken en dan gaat hij vanzelf uit. Als hij dan wakker wordt is er niks meer te zien. Hij heeft het nodig om in slaap te vallen, maar ik vind ook dat een bedje gemaakt is om in te slapen en niet om in te spelen (voor kinderen dan he ;))
    Dit is de ideale oplossing.

Groetjes Marieke

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier ook niets boven het bedje, alleen boven de box. Bed is om te slapen en moet naar mijn idee zo rustig mogelijk zijn.

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wij hebben een schaapje daar hangen, met zo'n trektouwtje voor muziek. Als hij naar bed gaat doen we 1x 'het schaap' aan en daarna niet meer. Hij kan er zelf ook helemaal niet bij. Dus spelen met 'het schaap' zit er niet in.
    Voor de rest geen speelgoed in bed. Hij vermaakt zich momenteel met z'n speen + doekje als ie wakker wordt.

10. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Wij hadden een mobiel hangen maar die heb ik weggehaald. Ons zoontje is erg prikkelbaar en dit leid dan af. Het is een plek om te slapen en niet spelen. In de box heb ik 'm wel hangen.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hadden er een houten mobiel hangen. voor de rest geen speelgoed in bed. Hij heeft er al 4 knuffels, vind ik genoeg.

Deel Deze Pagina