Lust geen brood meer.......?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shahrazed, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik op mn brood moet doen. Echt zoveel wat ik niet meer lust. Alle vis en krabsalades heb ik geschrapt. Alleen de lucht al wordt ik misselijk van. Zelfde met appelstroop, eiersalade, pindakaas, sandwich-spread, brie, camambert etc.
    Nu ben ik al niet zo'n enorme brood eter. Maar muesli krijg ik er momenteel ook niet meer in. Daar lunch ik normaal mee.

Dus nu blijft alleen nog kaas, smeerkaas of worst over. Zo langzamerhand kan ik geen boterham meer zien.

Hebben jullie ideeën om nog een beetje te variëren, of iets anders wat als lunch kan?

2. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend hé die misselijkheid. Ik kreeg ook geen gewoon brood weg. Stokbrood en zachte puntjes gingen wat beter. Probeer anders eens een tosti, stokbrood met (kruiden)boter. Een lekkere salade met dressing naar keuze en gerookte kip met stokbrood als lunch. Een hardgekookt eitje op een zacht broodje. Misschien smaakt een omelet je wel? Vissticks, kaaskroketten of een soepje. In het ergste geval kun je nog crackers met jam, kaas of boter eten. Of helemaal droog haha. Veel succes meid.

3. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jam is inderdaad wel een goed idee. Ik eet sinds kort ook weer hagelslag......
    Eieren lustte ik ook niet meer. Maar heb laatst een omeletje gegeten en dat ging goed. Dus meer eieren dan maar inderdaad. :p

Soepje is ook een goed idee. En ik zat zelfs te denken om dan maar aan de Brinta te gaan........;)

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier smaakte alleen boterham met hagelslag, gebakken ei of broodje van de subway :D

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Koude Brinta drinkontbijt naturel ging bij mij ook goed en vult lekker!

6. Within

Within Niet meer actief

Ik heb de eerste weken helemaal geen brood gegeten... Crackers, yoghurt, croissants, alles wat los en vast zat eigenlijk :p Nu begint het weer te komen..

7. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik eet zachte puntjes met banaan en hagelslag...
    voor de rest liga's, sultana e.d. een flinke maaltijd zit er niet meer in dus kleine porties en dan maar wat meer porties op een dag (5 ipv 3 bijv ontbijt,lunch,avondeten en 2maal tussen door)
    De rest lekker misselijk zijn... Hoe vervelend dat ook is, je weet tenminste wel dat er iets in je buik gebeurd ;)

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hier gaat er alleen s'middags een boterham met banaan en fijne suiker (voor wat energie te krijgen ) in en s'avonds een heel klein beetje warm eten!
    alles waardat melk inzit komt er na 30min terug uit!
    en ik heb zo'n trek in een groot glas koude melk mmmmmmmm!

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik vond het brood beter te hebben als ik het erg knapperig roosterde, een gewone boterham moest ik echt niet aan denken. Heb eigenlijk alleen kaas en kipfilet gegeten met rauwkost, alle zoetwaren moest ik ook helemaal niet aan denken.

Pitabroodje met gewone kaas 5 minuten in de oven, dan een lekker knapperig broodje gesmolten kaas. En verder crackers met smeerkaas of rauwkorst salade.

Ik vond het eten telkens wel een opgave, zo misselijk en eigenlijk nergens zin in ;)...

Gelukkig kwam de eetlust na de 14 weken weer terug en nu kan ik weer gewoon bijna alles met smaak eten, ondanks dat de misselijkheid nog niet over is.

10. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja hier ook.
    Ik kon ook alleen maar geroosterd brood ( en luxere broodjes zoals croissants ) naar binnen krijgen.
    En dan geroosterd brood met simpele boterhamworst met wat augurk..

Deel Deze Pagina