Mijn dochter krijgt van oma een nieuw bed voor haar verjaardag, alleen mogen we deze wel zelf uitzoeken.. maar laat dat nou net het moeilijke zijn. We zoeken een 1 persoonsbed voor haar maar niet zo'n standaard simpel dingetje zeg maar. Wie heeft er leuke ideeen? Als ik google kom ik uit op bedden van 800,- of meer.. nou dat is echt teveel van het goede voor een verjaardags's cadeau!
Een bed van steigerhout, of zo n leuk brocante bed.... wellicht anders marktplaats, verfje er over heen, en dan wel een nieuw matras. Of een ontwerp bedenken en dat laten maken...
Ik vind dit een erg leuk meisjesbed HEMNES Bedbank met 3 lades - IKEA of deze MELDAL Frame bedbank - IKEA
Ik opzich ook wel maar in hoeverre klopt die beschrijving? "Bank, 1-persoonsbed, 2-persoonsbed en opberger in één" Bank en 1-persoonsbed kan ik inderdaad bedenken maar een 2-persoonsbed?
Sofabed Sofie Ledikant Bretagne Misschien dat je dochter zoiets leuk vind? Eventueel ook nog leuk... Bedbank 90x200cm creme ROSE bij JYSK.
Je kan in de lade eronder een matras leggen zodat je een 2 pers bed hebt. Lijkt mij ideaal als je kindje ziek oid is. Kan je er heel makkelijk naast gaan liggen.
Eva heeft dit bed, het is erg makkelijk, veel opbergruimte en een 2 persoons bed van te maken. Kan Lisa of een vriendinnetje een keer gezellig logeren