bijna uitgerekend en verkouden!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Allahinkulu, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben bijna uitgerekend..en ik zit hier met een ziek kindje thuis (koorts, hoesten, verkouden etc.) en ook ik begin echt verkouden te raken en heb last van mijn keel.
    Ik heb het vandaag bij de controle wel aangegeven en heb een medicijn gehad wat je mag gebruiken tijdens de zwangerschap.
    maar wat kan ik nog meer doen om zo snel mogelijk beter te worden?
    Ik prop me vol met sinaasappels (vitamine C) hihi en ik zal vanavond denk maar een uitje hier in de woonkamer leggen om mijn neus wat open te houden. maar verder zou ik echt niet weten wat te doen.

Ik zie het al voor me dat ik straks beval en niemand bij de baby in de buurt kan komen omdat we allemaal ziek zijn. Mijn dokter zei ook dat ik met een mondkapje dan zou moeten voeden enzo omdat de baby anders ook ziek wordt.

Tips?

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Bij mij helpen die korrels altijd goed.
    Ik weet de naam niet meer, tis een moeilijke en lange naam. Iets van Oscolli.....
    Weet je welke ik bedoel?

En verder natuurlijk goed uitrusten. Misschien kun je wat extra oppas regelen voor je kleintje zodat je wat meer rust hebt.

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ik woon in turkije dus die korrels die hebben ze hier niet (weet ook niet wat je bedoelt hihi)

Mijn man is wel thuis nu ook van het weekend..maar ik kan wel op haar letten ofzo heb het niet zwaar. Maar het is gewoon lastig dat ze net ziek is op dit moment.

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

TS..
    Lekker is dat....!

Ik begin hier al heel de avond te hoesten (kriebelhoest) als ik inadem... zat ook al te denken.. dat is fijn als het begint en ik kan niet eens fatsoenlijk ademen....

Wellicht heb je geluk en ben je opgekapt voordat je bevalling begint....

Beterschap... (en voor je kleine ook natuurlijk)

Deel Deze Pagina