de hele dag misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sdeterink, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Heel herkenbaar helaas! :(

Ik wordt misselijk van de geur mijn hondje (heb m net gewassen maar helpt helaas niet), van de lichaamsgeur van mn man (vind ik normaal heerlijk), van allerlei soorten eten, echt van alles.

En ik doe mee met Moeders voor moeder, maar ik sta echt kokhalzend alles in die flessen te gieten. Ik heb zelfs het idee dat mijn hele gang naar pis stinkt door die dingen. Hopen maar dat het niet erger wordt, want dan ben ik bang dat ik moet gaan afbellen...Ze zien me aankomen denk ik, maar goed. Je moet wat!

Vanochtend ben ik naar de dokter geweest voor iets tegen de misselijkheid, moet nu 2x per dag een pilletje slikken. Ik hoop zo dat het helpt! Net heb ik de eerste ingenomen, het wordt al wel iets minder maar over is het nog lang niet!

Het valt me wel een beetje tegen om eerlijk te zijn...Herkennen jullie dat?

2. sdeterink

sdeterink Actief lid

4 apr 2008
    136
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Amaryllis.
    Ik hoop dat het gauw beter gaat met je. Misschien hebben de medicijnen even tijd nodig om te gaan werken.
    Ik herken wat je schrijft over de geur van de opvangpotten van mvm. Dat komt door het conserveringsmiddel wat erin zit. Ik had dat de vorige zwangerschap erger dan nu. Even volhouden. Het werd bij mij na de eerste 3 maanden minder. Misschien bij jou ook.
    Gr. Suus

3. weegschaal27

9 jan 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan er heleaas ook over mee praten de hele dag misselijk (wel blij dat ik het er nog niet uit gooi) maar weet af en toe echt niet wat ik moet eten. Vind heel veel dingen stinken en heb er geen trek in!
    Ben wel gister met VSM tegen misselijkheid begonnen te slikken,wie weet gaat het helpen.
    hopen dat het goed gaat deze weken met het kleine guppie!Dat is het belangrijkste!Sterkte dames!

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier begint de misselijkheid echt wat af te nemen gelukkig. Nog wel kokhalsvlagen en erg gevoelig voor geurtjes, maar toch een stuk minder misselijk dan 3 a 4 weken geleden! Dat geeft hoop dames!

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier ook de hele dag misselijk... Gelukkig nog geen enkele keer de wc omhelsd, maar de hele dag een maag die backflips doet..

Tis hier een beetje het zondagmiddag-katergevoel.. Zaterdags veel gezopen en dingen door elkaar, zondag de hele dag beroerd.. Maar dan zonder de koppijn, en zonder de alcohol, en niet beperkt tot alleen zondag :p

Ach ja, zal wel weer over gaan, tis voor mij een duidelijk teken dat er echt iets gaande is daarbinnen.

6. liesje84

liesje84 Lid

27 jan 2010
    61
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik ben ook erg miselijk geweest. Zo erg, dat ik een weekje in het ziekenhuis heb gelegen omdat ik uitgedroogd was. Nu gaat het stukken beter. Voordat ik opsta eet ik 2 droge biscuitjes, nog ff blijven liggen. Dan ontbijt ik 2 crackers met kipfilet en een beker melk. En verder continue kleine beetjes blijven eten, het een cracker, of biscuit, ontbijtkoek enz en genoeg blijven drinken. Allemaal veel succes!

7. leiff

leiff Actief lid

17 jan 2010
    119
    0
    16
    HIer ook de gehele dag misselijk.. Terwijl ik dat niet heb gehad bij me vorige zwangerschap.. pff. wou dat het misselijke gauw voor bij is..

8. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    hier ook heel de dag misselijk kan niets binnen houden en ben er erg duizelig bij heb ik bij de eerste niet gehad

9. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    Vanaf afgelopen donderdag ben ik geheel de dag supermisselijk. Nu sinds gister is het wel wat minder gelukkig. Zodra ik wakker word wel al gelijk misselijk, eten gaat moeizaam maar gaat er in. Verder de dag komt het met vlagen terug, ene keer wat erger als de andere keer.

10. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag op mijn NOD dag, hele week a al aanvallen van mmisselijkheid. Nog geen ongi tekenen gelukkig. Vandaag meer misselijk en darmen gaan nu ook mee doen.
    Herkent een van jullie dat of is het enkel misselijkheid bij jullie. Zal maandag eens testen. gisteren waas test negatief

11. eefje83

eefje83 Lid

20 dec 2008
    60
    0
    0
    heel herkenbaar, ben nu in mijn 6e week en de laatste 3 dagen ben ik zowat de hele dag misselijk. Heb wel een grote eetlust gekregen, want mijn maag voelt constant leeg aan, wat ervoor zorgt dat ik me dan het meest misselijk voel en als ik dan wat heb gegeten zakt het.
    Ook een beetje grieperig gevoel en erg moe de hele dag door.

12. moller

moller Nieuw lid

27 feb 2010
    2
    0
    0
    Medewerker Milieu
    Nabij Eindhoven
    Ik ben ook een van die gelukkige die misselijk is. Maar nu las ik in mijn boekje ZWanger aftellen tot de bevalling dat ze snoepjes hebben tegen misselijkheid. B-Natal en Preggie pops. Deze dingen zijn best prijzig maar ik vraag me af of een van jullie die kent en of ooit geprobeerd heeft.

Ik vind het namelijk een beetje jammer om die te kopen en dat het helemaal niks doet.

Liefs

Deel Deze Pagina