ik ben iemand die altijd wel zin heeft in eten, vooral in lekkere trek, het is voor mij echt een hele kunst om eens een dag niet te snoepen, ik heb echt van die onstilbare eetbuien soms. maar toen ik dus nog niet wist dat ik zwanger was, had ik die hele week al geen trek om te snoepen, ik at wel mijn boterham enzo, maar dat was het dan ook, nergens trek in. inmiddels weet ik nu sinds vorige week maandag dat ik zwanger ben, en heb nog steeds geen eetlust. ik ben zelfs al 4 kilo afgevallen in de afgelopen 4 weken. het is zo'n vreemd gevoel om gewoon helemaal niet eens te denken aan lekker eten. Ik eet wel zo gezond mogelijk, voor de baby. wie heeft dit nog meer?
ik ben al 6 weken misselijk en geef bijna iedere dag over. brood lust ik wel en yoghurt en fruit maar de afgelopen 6 weken heb ik misschien 5 keer een warme maaltijd op. denken aan lekker eten kan ik niet dan word ik al beroerd neem wel extra vitamine (vsm). kan ook maar kleine beetjes tegelijk eten want ik heb ook last van mijn maag. maar de kleine in mijn buik groeid gelukkig goed heb gisteren een echo gehad en was met de groei een dag verder.
ik denk dat veel vrouwen dit in het begin hebben hoor. ik kreeg ook nauwelijks wat naar binnen. het is daarom belangrijk zoiezo je vitamines te nemen als je te weinig eet.
Ik heb ook andere eetlust. Ik eet nu vaker kleine beetjes. Snoepen heb ik ook geen zin. Ook heb ik nu wel vaker een erg vol gevoel. Groetjes, jol
ik ben ook misselijk, voor 90% is dit smorgens en het gaat dan gelukkig snel over wanneer ik wat gegeten heb. Ik heb niet gebraakt (nog niet en dat wil ik graag zo houden ook) Wat bij mij dan ook kenmerkend is, als mn maag na een uur of vier "leeg" is, begin ik vaak weer een wee gevoel te krijgen/ misselijk te worden. Dan weet ik...............ETEN! Hihi wie heeft dat nog meer? groetjes Anita
Dat weeƫ gevoel herken ik heel erg! Zeker van mijn eerste zwangerschap, en begint nu ook weer te komen, lijkt wel eerder dan toen maar goed. Kleine beetjes eten hielp bij mij ook tegen de misselijkheid - Sultana, Evergreen, of wat fruit. Verder voel ik me vooral 's ochtends gammel op de maag maar ook dan helpt eten. Succes! Neeke
heel herkenbaar jolger en anietje, ik heb dat ook, sneller vol zitten, en steeds kleine beetjes eten anders word ik weer misselijk als ik te weinig gedurende de dag eet. Ik heb gelukkig ook nog niet gebraakt, hoop dat dat zo blijft!
jaa dat heb ik nou ook, gister had ik 2 bolletjes, en na een halve zat ik al vol..vond ik niet leuk want mijn favo worst zat er op
Hier nog 1 hoor. Niet misselijk ofzo...maar nergens zin in. Komt wel weer denk ik, ben er van overtuigd. Het scheelt een hoop kilo's Elmo
inmiddels begint savonds mijn trek weer wat terug te komen, vooral in mijn avondeten(hoe gezonder hoe lekkerder ik het vind tegenwoordig) heb ik dan veel trek, dus ik schep flink wat op, maar vervolgens krijg ik het bord niet leeg en heb dan gelijk lucht en boertjes haha, ook nooit gehad!