Puistjes slecht teken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happygirl86, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij zitten nu in ronde 3 en sinds ik gestopt ben met de pil krijg ik weer last van puistjes. Nu is mijn vraag kan je ook last hebben van puistjes als je zwanger bent. Of weet ik dan al zeker dat ik ongetseld ga worden?

2. Seth

Seth Niet meer actief

hier puistjes hoor bij begin van de zwangerschappen...

Bij eerste niet trouwens.....

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Dat is goed om te horen. Dan geef ik de moed nog niet op ;)

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik had er echt mega veel in de eerste weken.
    Leek net een puber...(toen had ik trouwens geen last van puistjes..)

5. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ook ik heb er nu veel last van,had er altijd maar eentje,de laatste jaren niet meer,en nu opeens 4 achter elkaar:(
    maar ja,ik kan je dus niet vertellen of het door een zwangerschap komt,kan het over 3 dagen zeggen haha.
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook wel gehad.
    Maar weet dat he lichaam je ook voor de gek houd

groetjes

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ook ik heb last van puistjes!
    Normaal krijg ik ze pas vlak voordat ik ongesteld word, maar nu heb ik er meer en al veel vroeger... Ik weet dat ik pas over een week ongesteld moet worden (hou mijn temp bij, dus weet wanneer mijn eisprong was). Ik hoop ook dat het komt door extra hormonen ivm een zwangerschap :D

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Ik heb ze ook echt nooit niet in mijn pubertijd en niet als ik ongesteld moet worden en zaterdag had ik er opeens 6 en flinke ook zijn nu gelukkig bijna weer weg. Dus ben benieuwd:)

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb ze als ik niet aan de pil ben, voornamelijk rond mijn ongi. En ik had ze ook de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap, daarna had ik een stralende huid.
    Nu, 2 dagen na nod, nog geen puistje te bekennen, en geen ongi, en geen positieve test... grrrr.

Maar het kan bij jou dus alle kanten op!

9. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Puistjes...zucht... Toen ik stopte met de pil werd het al erger, maar toen ik zwanger werd... Ik zit helemaal onder! Mijn gezicht gelukkig niet, maar mijn schouders en rug zijn net een maanlandschap! De verloskundige zegt dat dit puur hormonaal is en dat het na de zwangerschap weer weg trekt. Ik had ze tijdens puberteit ook heel erg (daarom ging ik aan de pil) en vk zei dat het dan vaak terug komt.

10. MamaNienke

MamaNienke Niet meer actief

De ene wel de andere zwangerschap niet....

Dus het kan 2 kanten op.. :)

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ok, dan wachten we maar even af, ik heb er heel weinig maar alleen op het moment dat ik ongesteld moet worden en ik heb er nu veel meer last van en ik wordt over 2 weken pas ongesteld als alles goed is, dus het zal afwachten zijn.

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hier ook een klein beetje last van puistjes, vorige zwangerschap ook een paar weken

13. Cyn1983

Cyn1983 Lid

25 jan 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al een week last van veel puistjes, hopelijk is dit een goed teken. We wachten af.

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ja ik hoop zeker dat dit een goed teken is :D en dat hoop ik ook voor jullie allemaal natuurlijk!

Deel Deze Pagina