De hele dag nog niks gevoeld..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BoBam, 5 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik heb echt de hele dag nog geen schopje of beweging
    gevoeld van de kleine, verder nog niet echt bij nagedacht.
    Maar nu worden me vriend en ik toch een beetje ongerust.
    Heb al van alles geprobeerd door zelf wat tegen me buik aan te duwen
    en muziekding bij me buik gehouden waar ook altijd op gereageerd wordt.
    Maar nou helemaal niks, soms kan me vriend met zijn oor gewoon het hartje horen maar hij hoort nu ook niks.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Soms als je er niet mee bezig bent, ontgaan de bewegingen van het kindje je. Dat heb ik ook weleens. Maar je moet het volgens mij wel elke dag een keer voelen. Ik zou toch even de verloskundige bellen voor de zekerheid en voor je eigen geruststelling. Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar neem gewoon het zekere voor het onzekere!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Misschien dat als je zo in bed gaat liggen dat de kleine dan opeens wakker wordt? Was hier namelijk meestal het geval na een rustige dag in me buik.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bel voor de zekerheid gewoon de vk. Daar zijn ze voor hoor. En anders blijf je maar met die onzekerheid zitten.

5. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ik zou idd even de verloskundige bellen. Beter een keer te veel dan te weinig! Succes.

X Esther

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hoi,

Zou ook even vk bellen ms mag je wel even voor ctg naar het ziekenhuis of komt de vk.
    Maar zou zeker bellen

7. BoBam

BoBam Niet meer actief

we zijn alweer rustig gelukkig,
    we stonden op het punt om te gaan bellen,
    maar ik zei nou dan gaan we nog 1 keer even rustig op bed liggen en me vriend zat met zijn oor op me buik te luisteren en toen hij net zei dat hij het hartje hoorde toen begon het direct alweer te schopppen! Wat een opluchting! Me neus zit er vol van!
    Hij ligt volgens mij gewoon nu nog lager heb best wel wat pijn onderin.
    Jullie in ieder geval bedankt voor julie reacties! Wij kunnen nu in ieder geval rustig slapen, had dit nog niet eerder gehad, hoop dat hij zich ook niet weer zo lang zal stil houden want meestal voel ik hem de hele dag door wel.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Gelukkig maar meid

9. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Fijn! Even liggen is inderdaad vaak het middel. Maar uh.. een volgende keer niet te lang twijfelen... gewoon de vlos bellen!

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Fijn dat je de kleine weer voelde!

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    gelukkig maar

wat kun je je dan benauwd voelen he? :confused:

12. BoBam

BoBam Niet meer actief

ja echt wel! pff tis nou ook wel wat rustig in me buik maar hij laat zich in ider geval wel soms even voelen, terwijl ik het normaal de hele dag door wel voelde.

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Gelukkig dat je je kleintje toch voelde !
    Had afgelopen week hetzelfde alleen ben ik uit eindelijk na het zh doorgestuurd.
    Alles was gelukkig goed , kleine lag alleen raar (?)

14. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    had het vorige week ook, waren naar glasgow geweest en in de trein ernaar toe voor het laatst, en toen 24 uur niks! dus ik ook naar midwife, maar die was vrij, en dokter stuurde me naar ziekenhuis, maar die is 1.5 uur bij ons vandaan! maar toen we thuis kwamen begon ze ook vrijwel meteen weer te trappen, achteraf volgens midwife was mevrouw aan het slapen toen wij babykleertjes in glasgow aan het kopen waren, en thuisgekomen was ik zo moe dat ik waarschijnlijk door haar getrap heen ben geslapen. (voor het eerst!)
    dus met al dat gestress en naar de dokter, weer flink veel gelopen: ik ging thuis op de bank zitten, ze begint te trappen en is heel de dag in aan het halen geweest :) wat een opluchting!

15. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Klinkt echt super lief, jullie twee!
    Ik moest er echt om lachen ;)

Ik hoop dat mijn vriend tegen die tijd ook met zijn oor het hartje kan luisteren. Gelukkig alles goed gekomen.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Volgende keer gewoon de verloskundige direct bellen hoor!
    Ik was gisteren bij de verloskundige en die vroeg hoe vaak ik de baby nu voel, ik zei voel het op zich wel maar niet meer van die heftige bewegingen meer alleen als de kleine anders gaat liggen en af en toe nog een schop. Tuurlijk krijgen ze minder ruimte maar je moet ze we blijven voelen.
    Mijn verloskundige zij als je je zorgen maakt direct bellen!

Deel Deze Pagina