Hoi dames, Zeg, ik vraag me af he, ik heb nog helemaal geen donkere lijn van mn navel tot aan beneden, normaal komt dit al rond de 20 weken maar ik heb hier nu nog helemaal geen last van en ik ben volgende week 30 weken zwanger. Nog meer dames die helemaal niet zo'n lijn hebben? Of ben ik weer de enige Ook heb ik nu net 2 dagen last van echt felle en pijnlijke steken tussen mn bekken, bij de 28 weken pretecho lag de beeb al met het hoofdje in mn bekken, kan het zijn dat ie al aan het indalen is?
Hier ook geen streep te bekennen vind ik opzich stiekem wel jammer hihi echt zo'n typisch zwanger dingetje... Af en toe denk ik heel licht een streep te zien, maar nee toch nog niet echt... heb wel veel meer haar op mn buik!
Ik heb ook geen streep.. hoeft ook niet iedereen te krijgen volgens mij. Dus je bent niet de enige hihi Die steken weet ik niet, indalen zou miss al wel kunnen, maar klinkt mij meer als bekkenpijn in de oren?
Neuh, bekkenpijn is het niet, kan nog normaal alles doen en het is alleen savonds in bed als ik eruit ga en na 5 minuten weg.
Ik heb ook geen streep hoor, en ik ben al bijna 37 weken, dus zal wel niet meer komen ook niet. Vind het ergens wel jammer idd, zoals anderen ook al zeggen. Maar daar tegenover staat dat ik ook nog geen striae heb, dus dat blijft mij misschien ook wel bespaard .
IOk had bij mijn eerste zwangerschap met 10 weken al een streep over mijn hele buik. Nu ben ik bijna 17 weken en nog geen streep te zien. HEb net mn man nog even laten checken. Zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap anders is.
Ik heb ook geen streep gehad bij de eerste en nu ook weer niet. Tja vind het niet heel erg... Net als die striemen ( hoe het dat nou straine?) Dat vind ik helemaal niet erg eigenlijk.... Ligt aan per persoon.
Ik had bij de zwangerschap van mijn dochters ook helemaal geen streep. Bij de 2 jongens wel(toeval?) Streep zit er trouwens nog
Ik heb sinds week 32 een hele lichte streep van m'n navel naar boven tot aan m'n borst...... weer es wat anders
Ik ben nog steeds streeploos en heb ook niet meer haargroei dan normaal. Daarvoor ben ik 'gezegend' met een onderbuik vol striemen...
Ja! hier ook een streep, een hele duidelijke, had hem al vanaf 16 weken maar de laatste maand is ie echt heel erg duidelijk! Het schijnt zelfs zo te zijn, dat je kindje die streep ook op z'n ruggetje kan hebben, gaat ook vanzelf weer weg!
Ik heb die streep nu een weekje, hij loop tot me navel.. waarschijnlijk verder in me zwangerschap zal ti wel tot me borsst komen en donkerder..