Ik ben met 34 weken bevallen, met 26 weken lag ik al aan de weeenremmers, een oorzaak weten ze niet, het was geen infectie etc. Je schijnt meer kans te hebben dat de tweede ook te vroeg komt als je al eerder te vroeg bent bevallen, maar het hoeft niet.. Ik ben nieuwsgierig wat nu ongeveer de statistieken zijn, (op dit forum dan..) 8) dus..wie is er te vroeg geboren, en hoe ging het met je tweede , derde, vierde kindje ? ect... En met hoeveel weken ben je bevallen?
Mijn eerste kind kwam met 40+0 , de 2de met 29 weken, de 3e met 34 weken, de 4de met 36+5 weken en van deze heb ik het alweer gered tot 34+5 vandaag. Het bouwt zich wel op gelukkig maar in principe is het dus wel zo dat het risico dan groter is, bij mij is oevrigens ook nooit een oorzaak gevonden
zo 29 weken is ook vroeg zeg.. allemaal wel goed gekomen? ja vindt het zo raar dat er geen oorzaak voor is..
Bij mijn dochter ben ik bevallen met 38 weken en 1 dag d.m.v. een keizersnede. Bij mijn zoontje ben ik bevallen met 39 weken en 4 dagen d.m.v. een normale bevalling. Allebei dus mooi optijd geboren.
Jah, ze is lichamelijk gezond, ze heeft alleen geestelijk een fikse achterstand en blijkt pdd-nos met adhd te hebben, maar ik wet niet of dat komt door de vroeggeboorte of dat ze dat ge-erfd heeft, het zal wel niet mee hebben geholpen
Mn dochtertje is met 34 weken met een spoed keizersnede geboren, dit kwam doordat ik acuut hellp had. De kans dat het nu weer te vroeg komt is volgens de gyn. heel erg klein (na verscheidene onderzoeken en echo's) Maar het is bij mij dus nog afwachten.
Hoi, Nou mijn eerste kwam met 35 weken en de tweede zit nog in mijn buik, dus ben benieuwd. In ieder geval al paar dagen langer zwanger dan de eerste. Die kwam trouwens spontaan, geen oorzaak voor gevonden.
mijn eerste is met de 38e week geboren de tweede is met 35 weken geboren (te vroeg gebroken vliezen met 34.4 weken, waarschijnlijk door haar bindweefselaandoening) en deze ..tsjah is nog afwachten ze zit er nog
Ik heb de poll nog niet ingevuld, want de kleine moet nog geboren worden. Bij de eerste ben ik bevallen met 36 weken en 2 dagen. Nu ben ik 38 weken zwanger, wat in ieder geval optijd is!
Van de eerste bevallen op 40 + 1, alles ok. Van de tweede eerste weeën op 21 + 2, ziekenhuis in, uiteindelijk geboren op 35 + 6. Van deze op 15 + 4 al weeën gehad. Hopelijk blijft hij zeker tot week 32 lekker zitten.