Ja idd maar als ik rond 3 uur nog een koek ga eten of een stuk fruit dan heb ik geen trek in avond eten dus eet rond 2u wat lekkers en dan kan ik rond half 6 gewoon een bord eten op
Jmay@ Dat kun je ook proberen idd succes als ik je kan helpen doe ik dat graag. O w en veel volle producten eten volle melk enz . Zeg maar ik moet half vol van alles en jij net het andere . Ow en wat het na wc gaan voor ontlasting cherry tomaten kun je goed van gaan is mijn ervaring .
Mijn zoontje at erg weinig en het bleek dat de doorstroming van de maag onvoldoende verliep, waardoor zijn eten ook erg hoog blijft zitten en dus bijna geen honger heeft. Hij heeft medicatie om de doorstroming te verbeteren . Misschien eens daar naar laten kijken ?
Bedankt voor de tip. Ga ik zeker na laten kijken want dan verklaard dan een hoop natuurlijk. Hoe onderzoeken ze dat ?
Hier is bij mij ook naar gekeken. Bij mij dachten ze dat de twaalfvingerige darm niet goed zijn werk deed. Maar dat blijkt het toch niet te zijn bij mij. Gelukkig dat ze bij jou zoontje de oorzaak hebben gevonden. Voor groeiende kinderen lijkt mij het vervelender/belangrijker dan voor volwassenen!
Bij mij deden ze het met voelen en aan hand van mijn klachten. Eerst sloten ze de maag uit (na medicatie etc.) En omdat ik geen problemen had met mijn darmen (goede ontlasting en geen pijn) hebben ze besloten dat het mijn twaalfvingerige darm moest zijn. Maar omdat ze nog steeds niet zeker weten wat het is, moet ik eigenlijk voor een .. eh, hoe heet dat? Ze gaan dan naar binnen met een camera om te kijken. Maar toen ging ik emigreren etc. Het is nu 1,5 jaar later en ik heb pas zojuist mijn zorgverzekering gekregen. Bla bla bla Ik moet dus nog langs voor zo'n onderzoek .
Oe dat lijkt me een naar onderzoek zeg ! Ik zit nu op verjaardag en heb al een stuk appeltaart en een grvuldt eitje op. Zit vol maar niet zo vol als ik gisteren na dat bolletje was gelukkig
Goed ! heb de hele dag door kleine beetjes gegeten, net nog een halve boterham met pindakaas want daar had ik zn trek in. en straks de andere helft. bizar he , vroeger at ik zo 3 boterhammen in 1x weg
Beter zo dan dat je er niks in krijgt en je vol blijft voelen. Hoop dan ook voor je dat het werkt om wat zwaarder te worden .
Hoop het ook , zou er graag 10 kg bij willen hebben maar ik denk dat dat nog lastig gaat worden. ml zei vandaag: wacht maar tot je zwanger ben dan groei je vast de pan uit . nou ik hoop het !
Jmay@ Ja als je zwanger zou worden weet je ook niet of je goed aan komt. Probeer dit eerst maar dat zwanger worden even naast je leggen. Eerst aankomen , voor een kindje ook erg belangrijk dat het wat eten heeft in je buik. Ik weet erg goed dat het naast je leggen niet zo maar gaat , maar toch moet je nu even voor je zelf kiezen .
Ik vind het toch niet gezond klinken.. al weet je dat zelf natuurlijk ook wel. Wanneer je een aantal dagen niet eet, dan gaat je hongergevoel weg. Door weinig tot niks te eten, houdt je dit in stand. Drink je wel voldoende? het is echt heel gevaarlijk om zo weinig te eten.
Bij Tijs hebben ze het gezien met slikfoto,s en dan kijken hoe snel zijn voeding naar zijn darmen gaat. Niks engs dus, alleen een vies drankje
Ja drink goed en even voor de mensen die denken dat ik dagen niets eet...dat is niet waar. Ik heb er wel eens z'n dag tussen zitten dat Ik de hele dag vol zit maar zoals gisteren en vandaag gaat het weer prima met eten . Meerdere keren kleine porties
Wat sneu voor je zoontje Maar gelukkig niet een heel naar onderzoek. Ik ben morgen even de ha..hij heeft het een keer gehad over dompridon ofzo dat zou de maag sneller legen waardoor ik ook snelle weer honger heb. Heb dat toen niet gedaan omdat het weer een tijd goed ging, wel kleine porties maarja dat zullen wel meerdere mensen hebben.
Oke fijn om te horen, hier een zoontje die meerdere malen een beknelling in zijn darmen (dan heb je ook geen hongergevoel meer) heeft gehad dus vandaar mijn bezorgdheid.
Wat sneu was hij toen ook veel afgevallen ? Hier is het gelukkig maar een enkele keer dat er een dag tussen zit dat ik het honger gevoel kwijt ben, dat heeft wel gelijk nadelige gevolgen voor mijn gewicht. Vrijdag was ik nog 50 en nu 48 door die rot dag. Gelukkig heb Ik nu beren honger want ml staat een heerlijke over schotel klaar te maken. Ben er ieder geval achter dan aankomen net zo moeilijk kan zijn als afvallen
Uit ervaring: dan maar misselijk zijn - moet jezelf echt dwingen om te eten. Als je geen noten allergie hebt raad ik je aan daarmee te beginnen.. 2 handjes nootjes 3x per dag naast je normale voeding (3 maaltijden, plus eventueel tussendoortjes). En indd, bij ondergewicht kan je lichaam overgaan tot "survival modus" waarbij de reproductie organen (tijdelijk) stil worden gelegd om genoeg energie over te houden voor andere vitale organen en processen.