Ik wil voor mijn zoontje wat kleding kopen bij next direct. Nu heb ik eens voor mijn dochter besteld en weet dat het groot uitvalt. Maar scheelt het echt een hele maat? Mijn zoon draagt nu grote 86, kleine 92. Kan ik dan 86/92 bestellen of zal dat daar echt te ruim zijn?
Kun je wel bestellen hoor. Tenzij je binnenkort een groeispurt verwacht. Hier moesten er nieuwe kleren in 104 komen, alles in 104/110 besteld, en ja dat zit wat ruim maar niet te. Alles met alleen enkele maten in 110 besteld en dat zit uiteraard wat groot. Maar we moeten nog de hele zomer
Ik vind het niet een volle maat groter vallen. Ja het is iets ruim, maar niet teveel. Oudste draagt nu net aan 98 (of ruime 92) en haar outfit van next in 92/98 zit nu perfect. Ik denk dat je met 86-92 nu goed zit. Wil je iets op de groei, dan 92/98 nemen.
Ik vind het vallen zoals ik verwacht. Broekjes in 86/92 besteld voor dochterlief en die zitten prima (en dat draagt ze aan de nederlandse maten ook)
Ik vind het ook niet te groot hoor. Ik heb voor mijn dochtertje nu 6-9 months en dat past ook precies. Maar misschien dat de grotere maten anders zijn
Hmm ik vind het wel groot vallen. Zoontje is ruim 2,5 en heeft maat 92, van Next bestel ik nog steeds shirtjes maat 86/92. Dochtertje gaat langzaam richting maat 74, van Next zitten de kleertjes maat 6-9 maanden nog heel prima.