He meiden, Ik heb een vraagje: Ik heb steeds weer last van pijnlijke borsten. De hele maand door: dan weer wel en dan weer niet. Hoe kan dit en is dit herkenbaar bij jullie? Liefs jois
Geen idee hoe dit kan, maar wel herkenbaar.. Bij mij is het ontstaan toen ik in September gestopt ben met de pil, daarvoor nooit last van gehad.. Dus ik ben ook wel benieuwd of er iemand zou weten hoe dit kan
ik gooi t op hormonen, ik heb er de laatste maanden ook last van, vorige maand heeeel erg, toen dacht ik nou dit is m, maar mooi niet..... nu heb ik wel een beetje gevoelige boobs, maar niet zo erg als vorige maand. ik zie t wel.......
Het is dus wel herkenbaar bij jullie. Maar wel irri, vooral de eerste maanden: je kunt jezelf wel erg gek maken he! xxx
Ik had het gister-avond ook, aan mijn rechter tepel. Nou heb ik wel mijn eisprong, dus zou het daar aan liggen? Heb het eigenlijk nog nooit gehad.
Klinkt wel logisch stippeltje. Maar ik weet het niet zeker. Mijn lichaam heeft al zoveel rare dingen gedaan, daardoor ik het allemaal niet meer snap! Maar alleen pijnlijke tepels ken ik niet. Bij mij zijn het echt de klieren (denk ik) die pijn doen/ gevoelig zijn. Liefs
Ik heb echt steekjes in mijn tepel zelf. Heb het straks ook nog even gevoeld. Het zal wel aan de eisprong liggen...
Hallo Dames, Ik heb pijnlijke borsten van mijn ei tot aan mijn menstruatie. het wil niet zeggen of je zwanger bent of niet. Ik heb vanmorgen positief getest en heb zere borsten maar dit had ik ook toen ik niet zwanger was. Het is voor iedereen verschillend waarom iemand pijnlijke borsten heeft. het kan door het ontpillen komen en je huishouding dus helemaal in de war is, maar het kan ook een teken van zwangerschap zijn of een teken dat je eisprong geweest is. you never now. suc6 ermee dames, groetjes Dorianne
Bedankt voor de reacties. Ik ben nu in de 7e maand, dus ontpillen zal het wel niet zijn. En ivm de ovulatie is het denk ik ook niet, want het is heel wisselend de hele maand door..! Raar toch, het vrouwelijk lichaam! xxx
ik heb altijd na mijn ovulatie pijn aan de borsten, zodra ik ongi wordt is het over en dan begint het liedje weer van voor af aan hormonen hormonen
Het is wat he.. Wat hebben we het toch zwaar... Al heb ik het er allemaal voor over...! Kom maar op kleintje! xxx
ik hb nu ook voor het eerst in mijn leven last van mijn tepels.. alleen als je er tegenaan komt eigenlijk.. ben ook voor het eerst gestopt met de pil (nouja ikke de nuvaring) en had het vanaf mijn eisprong en moet nog ongsteld worden (hoop het natuurlijk niet haha) maar nooit last gehad dus misschien komt het wl door het stoppen ik weet t ook niet..
meteen de dag na mijn eisprong krijg ik altijd hele zere borsten en dat wisselt met heeeeel erg zeer tot een beetje zeer tot aan mijn menstruatie ...