Goedemiddag, Ik heb even een vraagje, hopelijk heeft iemand ervaring ermee Ik heb sinds een paar dagen elke keer last van wat bruinige vloed Vanmorgen ook echt roze/rood wat ook echt in de pot terecht kwam en niet alleen bij het afvegen Nu heb ik de vk gebeld, en die denkt aan misschien een vaginaleschimmel Dus moet naar de ha toe om te kijken Net gebeld maar die denken niet dat het een schimmel is Ik heb idd ook helemaal geen klachten, alleen het bloedverlies Moet ik nu een kweek laten maken, of toch maar weer de vk bellen om te vragen of ik toch niet moet laten kijken of het ergens anders van is? Iemand enige ervaring dat bloedverlies een symptoom van een vaginale schimmel is, en hoe lang duurt het voordat een de uitslag van een kweek er is? Alvast bedankt! Groetjes Ster
Mmm nee kan het ook nergens op internet vinden! Daarom vond ik het ook zo raar Nou ik laat de ha wel even kijken en als hij zo niets ziet, denk ik dat ik de vk maar gewoon weer bel Maar vervelend dat je er zo vaak last van hebt zeg! Nu helemaal nu je zwanger bent!
Ja zou het zeker even laten checken meis, hoop dat het niks ergs is. En ja heb er inderdaad erg vaak last van, ben er erg gevoelig voor helaas. 2 weken terug nog 1tje gehad maar moest nu ivm een zenuwontsteking aan de antibiotica en je raad het al: weer die rotschimmel.. maar heb gelukkig al een receptje gekregen van de gyn.
idd even achteraan gaan meid, je vk is een deskundige dus ze weet waar ze over praat natuurlijk maar als jij je er niet lekker bij voelt....aan de bel trekken!!
Ha dacht zelf ook niet aan een schimmel, dus toch maar weer de vk gebeld Mag morgen bij de gyn komen, dan gaan ze even kijken, ben benieuwd!
Waarom stuurt de vk je naar de HA eigenlijk? Ik bedoel ze had je zelf ook kunnen doorsturen naar de gyn, vindt het altijd zo bijzonder dat ze een diagnose stellen zonder je te zien he!? Gewoon even naar de gyn voor de zekerheid is toch niks mis mee.... Succes en ik ben benieuwd.......
Ja heel vreemd hoe ze zoiets in kunnen schatten... Terwijl de ha me duidelijk liet merken dat hij het eigenlijk onzin vond dat ik naar hem werd gestuurd Nou ja ben blij dat ik morgen bij de gyn kan komen, zodat ik weet waar het bloedverlies wel vandaag komt Laat morgen uiteraard even weten hoe of wat!
ja dat bedoel ik waarom naar de ha? Maar goed mrogen wordt het nagekeken!! Vindt persoonlijk wel dat je vk erg laks omgaat met bloedverlies in dit stadium....
hebben ze je urine al getest op blaasontsteking? daar had ik ook bruin/rood verlies van en verder geen klachten en elke keer was t een blaasontsteking(die nu al de 4e keer heeft deze zwangerschap)
@peertje wat verelend dat je er steeds zo;n last van hebt, brr lijkt me niets Heb de vk niet over een bo gehooord en net aan de gyn gevraagd, maar die dacht ook van niet
Ik ben vanmiddag dus bij de gyn geweest Heb een inwendig onderzoek gehad en een echo Maar alles zach er goed uit, ze kon niets vinden Wel vond ze het belachelijk dat de vk dacht aan een schimmel, want ze vond dat de klachten daar niet naar waren Moet weer terug komen als het weer is, anders niets aan de hand dus
Fijn dat er niets was maar ik zou dus effe een goed woordje spreken met de vk en zelfs een andere willen... Wilde je niet bang maken maar bloedverlies is nooit goed en zij komt niet eens bij je kijken?! Slechte vk hoor!!
Nee snap er ook niets van, iedereen reageert zoals jij en hun doen zo laconiek er over Ben blij dat ik bij de gyn ben geweest, die nam me goed serieus en nam ook echt de moeite overal voor Ze zei ook dat er soms gewoon geen reden voor is en dat ze dan denken aan een vaatje wat gesprongen is Meestal is dit na gemeenschap of moeilijke ontlasting, maar dat heb ik beide niet gehad Ze heeft echt lang gekeken, kindje deed het prima, placenta lag ook prima, dus dat was wel fijn Hopelijk blijft het hier bij, maar zo niet dan moet ik de vk bellen en haar gelijk weer een afspraak laten maken bij de spoed behandelunit van de gyn En als ze dat niet doet, mag ik zelf bellen, ze zou een aantekening maken in mijn dossier, dus echt heel aardig!
pff ja dan kun je niets doen he helaas....wel zou ik het bij haar aangeven hoor! Hou het zelf maar goed in de gaten meid!!