De hele tijd steekjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey dames

vroeg mij af of jullie hier ook wel eens last van hebben. Ik heb zo nu en dan plots steekjes bij mijn schaamstreek voor. soms best plots een harde steek en vanacht hand ik helemaal onderaan de schaamstreek een zeurend gevoel.

ik zit in dag 4 na mijn ovulatie

xxxjes

2. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik had dat ook.. maar kan je helaas nog niet helpen, want ben nog niet ongi geworden en heb ook nog een positieve test gehad.. dusss... ik lees even met je mee, misschien kan iemand ons helpen... Ik had het van de week, maar weet niet meer precies welke dag!!!

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oo jammer geen reacties nog,

ik heb het zo nu en dan nog steeds en een beetje opgeblazen onder buikje :D hi misschien komt sinterklaas even een super cadeau brengen ihihi

4. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik heb het ook, maar meer boven me schaamstreek, en een heel erg opgeblazen gevoel en ook een beetje rozigslijmverlies, ik hoop dat er snel iemand komt die er ervaring mee heeft! :)

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb dit wel gehad toen ik de innesteling had bij 2 zwangerschappen. net alsof iemand je met een breinaald van onze na binnen gaat echt irritant

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ha ja inderdaad zo voeld het net of iemand met een brei naald in je zit te porren, pest pest elke keer een klein beetje... priiiiik

nou laten we dan maar hopen voor het beste:D

fijne sinterklaas xxx

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja toen ik het vaker kreeg ben ik toen gaan testen en het klopte iedere keer. ik had het ook wel eens onder het lopen ...zo irritant haha

jij ook fijne sinterklaas! xxx

Deel Deze Pagina