De hele zwangerschap Emesafene?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marlett, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik ben nu 25 weken zwanger en was steeds minder misselijk, tijd om het slikken van Emesafene af te bouwen, dacht ik zo. Alleen... :( ik merkte meteen dat mijn misselijkheid weer terugkwam. Bleh.
    Nu deed mijn vk gelukkig niet moeilijk en schreef ze me opnieuw een recept voor, maar ik baal wel een beetje dat ik afhankelijk ben van dit pilletje om me een beetje goed te voelen.

Wie heeft er nog meer de hele zwangerschap door Emesafene geslikt? Zijn er nog alternatieven of tips?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb niet de hele zwangerschap emesafene geslikt, maar wel primperan. Ik kon echt niet zonder...

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb het ook nog steeds in me tas, neem het alleen als ik het echt echt nodig heb.. merkte wel dat ik moest afbouwen en moest wennen aan het niet slikken.. werd ook soort van misselijk van het afbouwen, alsof ik moest afkicken haha was wel ander soort misselijkheid die ik toen kreeg.. na een weekje ging het goed en nu heb ik het dus bij me voor als ik ineens echt beroerd word, al werkt een snoepje nu ook beter dan in het begin. vooral in de auto zitten is rampzalig voor me maag en het groeien van me buik maakt me ook beroerd soms.

4. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Hier ook niet de hele zwangerschap maar ook een week of 25..
    Volgens mij HA kan het geen kwaad :)

5. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Ik ook de hele zwangerschap gebruikt

Deel Deze Pagina