5 á 6 weken en bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ajanssen9, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ajanssen9

ajanssen9 Nieuw lid

17 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Afgelopen week hebben wij mogen ontdekken dat we zwanger zijn!
    Een heerlijk gevoel zo'n positieve test, ma tegelijk ook erg raar.
    Er gaan meteen een hele hoop vragen door je hoofd.

Maar buiten dat om, voel ik ineens van alles.
    Brandend maagzuur,
    ontzettend pijnlijk borsten ben al ruim 1 cup maat vooruit gegaan. (Is dit normaal met 5 á 6 weken?)
    Misselijk,
    Trekkend gevoel in de onderbuik, kan het niet anders verklaren als bandenpijn.
    Het gevoel dat mijn buik al wat gegroeid is?

Zitten bepaalde dingen tussen mijn oren?
    Of herkennen jullie dit?

Ik hoor graag hoe jullie dit ervaren.

Veel liefs, Anne

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja kan maar bandenpijn lijkt me bij de eerste wel wat vroeg, maar je lichaam is direct wel bezig met van alles en nog wat. Trekkend gevoel kan wel hoor, maar bandenpijn is anders, .....gefeliciteerd!!!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bandenpijn kan wel hoor met 6 weken, heb ik namelijk ook gehad. Niet zo'n klein beetje ook;)
    Ik heb ooit es iemand gehoord die met 8 wkn ofzo dacht een harde buik te hebben, nou sorry maar dat lijkt me nog grotere kolder;)

Maagzuur lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk om te linken aan je zwschap aangezien dit vaak pas is als je op het eind loopt (of halverwege) en je baarmoeder je maag in de weg gaat zitten:)

4. misa

misa Niet meer actief

Kan allemaal..!

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik herken ook alle kwaaltjes hoor!

Ook maagzuur.
    Ik heb ook al een klein buikje maar dat komt nu denk ik alleen nog door mn darmen (ben 7+3)

Sterkte met alles haha :D

6. ikke1979

ikke1979 Lid

12 okt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Bandenpijn kan nog niet op dit moment... kan wel het goed innestelen zijn van je placenta...
    Bandenpijn doet echt heel erg zeer...erge steken die doorschieten naar je liezen..net messteken en vooral bij plotseling bewegen of anders zitten...
    Ik dacht nl ook bij 6/7 weken bandenpijn maar gyneacoloog heeft met dat toen goed uitgelegd. Kan nog niet...de rest tja kan maar is bij iedereen anders...hopelijk weet je zo wat meer lekker gaan genieten van deze mooi tijd...

7. momvantwee

18 jan 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik denk dat het voor bandenpijn nog wat te vroeg is. Het kunnen ook je darmen zijn, die wat opgezwollen zijn. De eerste weken kun je wat last van een menstruatie gevoel bijven houden, maar dat gaat weer over. Ik had toen tot rond week 8 dit gevoel maar toen ik wist dat het een tweeling wordt viel alles op zijn plek :p

Bandenpijn is bij mij niet continue maar in fases. Het is een soort stekende pijn in je liezen en vagina/schaambeen en bij mij meestal ´s avonds.

Maak je geen zorgen, je bent zwanger en sommige dingen zijn niet prettig maar horen erbij ;)

Geniet ervan en laat je niet gek maken.

Deel Deze Pagina