Ik moet even mijn frustratie kwijt.. Nog meer vrouwen die hier last van hebben?? We weten het zelf nog niet eens een week dus ik wilde nog even wachten met vertellen aan zijn ouders maar vanavond toen ik werken was is hij maar vast alleen gegaan.. Toen kwam zijn broer ook nog eens binnen dus die weet het nu ook en die zal het wel aan zijn vrouw vertellen: daar gaat ons geheimpje.. Kan ik er op vertrouwen dat de rest van onze broers/zussen er niet achter komen of moeten we het die nu ook maar vertellen??
Ach hij is zo enthousiast en blij dat hij het niet voor zich kan houden, best schattig Maar ik zou het niet zo leuk vinden nee, het is zo'n leuk geheimpje van jullie samen. En nu is de kans groot dat meer mensen het te weten komen. Daar gaat ze grootste aankondiging. Mannen! Misschien dreigen dat je het de volgende keer ook pas aan hem verteld na 12 weken?
Snap zijn blijheid maar ik zou toch wel giga boos zijn. Zou het zelf nu maar verder vertellen aan de rest samen. Voordat zij het via via horen dan is de lol er gelijk af.
Ik snap dat je het absoluut niet leuk vind dat hij het zelf aan zn ouders en broer heeft verteld. Dit hebben wij wel samen gedaan. Echter was mijn man ook zo blij dat hij het wel aan collega's vertelde, hij kon gewoonweg zn mond niet houden. Heb ook op dezelfde afdeling gewerkt dus alle collega's kennen mij ook. Ach ik vond dat wel schattig. Maar snap dag het ander verhaal is als het om ouders en familie gaat. Ik zou het de rest dan ook vertellen. Toch leuker als die het van jullie horen dan via je (schoonouders) of hun broer.
Hier een man die net zo is maar dat weet ik ook van hem... Hij is iemand die dingen moet delen en niet voor zich kon houden. Zijn baas wist de vorige dag ook al dat ik zwanger was... Jammer maar heb er mee leren leven
Bedankt voor de tips, ik denk dat we het vanavond maar gaan vertellen.. Zou het stom vinden als ze er via iemand anders achter komen
Schattig maar irritant van je man. Heb je het al verteld? Anders zou ik degene die het weten expliciet willen vragen hun mond te houden en er zeker niet op vertrouwen dat ze het wel doen