Sinds vrijdagavond wil mn zoontje niet meer slapen. Overdags niet, maar s nachts ook niet! En als ie slaapt, is het hooguit 3kwartier (wat normaal 2uur is) Verder kan ie zomaar uit t niets gaan krijsen/schreeuwen/huilen, echt helemaal overstuur. Niks is goed, alleen met m lopen, dan valt ie ook gelijk in slaap. Maar zodra je gaat zitten begint het weer. Er is misschien wel een tandje onderweg, maar ik zie in zn mondje geen grote bobbel ofzo? Wat kan dit zijn? Ik maak me zorgen omdat ik dit eerder he meegemaakt, maar toen had ie een liesbreuk. Hij is aan beide kanten geopereerd, dus dat kan het niet zijn lijkt me. (Is nu 2 maanden geleden) Hij heeft verder geen koorts, net was het 37.6. Dus eigenlijk normaal.. Maar ik weet echt niet wat ik kan doen. Dentinox helpt ook niet..
Ik wil het niet bagatelliseren gezien de eerdere liesbreuk, dus als je gevoel echt zegt dat het iets lichamelijk is zou ik even bellen met de huisarts. Maar heb een topic geopend over de 6 maanden sprong, en jouw zoontje is een paar dagen ouder dan de mijne zie ik. Mijne slaapt overdag nu ook alleen nog slaapjes van 45 minuten.'s Nachts wordt hij ontzettend vaak wakker. Kan een sprong in combinatie met tandjes zijn.
Ja dat dacht ik eerst ook, maar hy slaapt al 2 weken slecht maar t wordt alleen maar erger en hij lijkt echt pijn te hebben. Maar in zn mondje zie ik dus niet echt iets zitten. Of zou ie nu al heel veel pijn kunnen hebben zonder dat ik daar iets van kan zien/voelen?
Ik kan alleen mijn ervaring vertellen van tandjes. Hij sliep zeker een week enorm slecht. Toen zag ik allerlei bobbels, nog even heel slecht geslapen, hoogtepunt dag voordat de tandjes door zouden komen. En dat kon ik ook zien aan een licht zwart streepje op het tandvlees (2 streepjes) en de volgende dag waren daar de eerste twee tandjes. Maar als ze een oorontsteking hebben doet dat meer pijn bij liggen dus je kunt evt naar de huisarts de oortjes na laten kijken als je denkt dat hij echt pijn heeft.
Ja het is vooral bij t neerleggen dat ie gaat huilen. Misschien wel verstandig om zn oortjes na te laten kijken.