ideeen gezocht voor cadeau's voor dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BabyBergen, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ik zit rond te kijken alvast voor sinterklaas voor cadeau's voor onze kleine meid van nu 16 mnd, dan dus 18 mnd...

Maar zie veel speelgoed wat ik denk, ja dat vind ze leuk! en dan staat er bij verboden van 0-3 jaar :(
    Als ik op haar leeftijd google en zoek kom ik speelgoed tegen waar ik haar interesse niet mee wek, of waar zij zeer snel op uitgekeken is
    want het is een redelijk pientere meid

Iemand ideeen wat ik haar zou kunnen geven?

Mogen ook iets duurdere cadeau's zijn..

2. sibje

sibje Actief lid

12 mrt 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook al staat er bij duplo vaak een hogere leeftijd, ook kleinere kinderen vinden dit vaak leuk. /je kunt altijd de kleinere stukken er uit halen en bewaren voor later.

Maar dat geld voor veel speelgoed. Gewoon opletten dat er geen kleine onderdelen zijn of dingen die makkelijk los kunnen. Welke dingen vond jij leuk?

Mij neefjes waren op die leeftijd ook dol op boekjes, die heb je natuurlijk ook in alle soorten en maten.

J. kreeg met 15 mnd van die foamtegels met cijfers erin. Daar heeft ie nog lang mee gespeeld.

Succes met ideeën.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier is Duplo erg in, maar ook little people-spul, Playmobil van grote zus, kassa met speelgeld, keukentje met toebehoren, poppen, puzzels, boekjes.. Tja, wat niet eigenlijk :p

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    'Verboden' is een groot woord...komt inderdaad doordat het speelgoed dan kleine onderdelen bevat. En ze willen er natuurlijk niet verantwoordelijk voor worden gehouden als een klein kind dat in zijn/haar mond stopt enz...

Ik keek vaak bij speelgoedwinkels en dan een leeftijdscategorie hoger. En dan inderdaad bv. de kleine stukjes eruit halen als die er bij zitten. Dan kan het vaak prima.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het ligt ook aan je kindje. Mijn oudste speelt met kleine poppetjes die officieel vanaf 3 jaar zijn maar ze stopt ze echt niet in haar mond, dat doet ze al tijden niet meer.

Hier grote successen rond 2 jaar:
    Duplo (elke dag weer)
    kleuren (extra dikke kleurpotloden van de Hema)
    stickerboek met herplakbare stickers (Nijntje)
    puzzels
    oh en ik heb nu Bambino loco besteld

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Nou ik dacht we gaan voor een keukentje....want ze speelt altijd met schalen en de sla lepels en ect
    en ze wil mij altijd helpen met schoonmaken en vind bijv de swiffer helemaal het einde dus ik dacht ik koop zo een kindersetje aan schoonmaak spullen
    Maar als ik dan bij die spullen kijk is het pas vanaf 3 jaar ...;)

Ze stopt nog wel echt alles in haar mond, en daar moet ik dan idd wel even rekening mee houden
    kleurpotloden, kleine poppen, muntgeld van een kassa en derg , ja dat is niet veilig nog
    Maar over 2 maanden zijn we natuurlijk al weer een stuk verder ontwikkeld (ga ik van uit)
    Maar dacht dus dat ik mij echt aan die leeftijdsgrens moest houden en 3 jaar en 18 maanden is natuurlijk een flink verschil

7. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    little people is erg leuk voor die leeftijd en die poppetjes zijn mooi groot, passen nooit helemaal in een mondje ;) duplo is ook leuk!

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier wordt elke dag met de little people boerderij gespeeld, een grote hit! En duplo ook inderdaad. Wij bouwen iets, zij sloopt het. Helemaal leuk :).

Deel Deze Pagina