Wat vreselijk dat jullie je zoontje zijn verloren. Ik wens jullie ontzettend veel kracht om hier doorheen te komen.
wat vreselijk en oneerlijk! ik wens jullie heel veel kracht bij het dragen van dit grote verlies.... wat een prachtige ontroerende foto. zo'n volmaakt mooi handje....sterkte!
Hier ook beide een heel andere verwerking. Vooral in t begin heb ik m nogal s verweten dat ik vond dat ie te weinig zijn emoties liet zien en dat ik daarom dacht dat ie er al overheen was. Helemaal niet eerlijk natuurlijk maar ik huilde zelf ontzettend veel en nu nog steeds. Gelukkig kan ik er nu beter mee omgaan dat hij t anders verwerkt. Je hoort zo vaak dat een relatie stuk loopt na t verlies van een kind en dat is wel t laatste wat ik wil. Nogmaals sterkte meid!
Wat een ontroerende foto... ik begin meteen te huilen... pff meid toch! Ik ben blij voor je dat het ondanks een groot verlies een mooie periode is geweest dat ie bij jullie was... heel veel sterkte, sterke vrouw!!
Heel erg veel sterkte. Gefeliciteerd maar ook gecondoleerd. Wat een ontzettend mooie en ontroerende foto
Jeetje wat een verhaal.... ontzettend veel sterkte met het verlies van jullie mannetje Deon.. Prachtige ontroerende foto..
lieve yvon, ook hier nogmaals gefeliciteerd met jullie kanjer deon, maar ook gecondoleerd. Een prachtige foto en onze gedachten zijn nog elke dag bij jullie.
Dankjewel voor jullie lieve reacties, en de complimenten op de foto. Sorry dat ik niet meer reageer maar heb baarmoederontsteking.....
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, maar gecondoleerd dat jullie hem zo snel hebben moeten laten gaan. Het is iets vreselijk oneerlijks, weet ook ik uit ervaring. Wat een mooie foto van jullie zoontje trouwens. Hebben jullie ook foto's van "make a memory"? Wat naar dat je er ook een baarmoederontsteking bij hebt. Alsof een kind verliezen niet erg genoeg is. En dat er ook nog 'es bij. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerkingsproces. En ik hoop dat jullie hierna het geluk snel weer mogen vinden.
Wat een prachtige foto! De tranen springen in mijn ogen als ik dit lees en zie...... Wat een mooie foto....Zo mooi.........
tranen in me ogen!! heel veel sterkte!! en koester de foto maar goed! heel veel sterkte de komende tijdd.
Ik wil trouwens nog een liedje met je delen. Ik weet niet of je hem kent. Ik vind hem zelf erg mooi en heb hem vaak gedraaid na het overlijden van mijn *dochter. Kindje Elly Zuiderveld - YouTube
Ja kindje van Elly Zuiderveld-Nieman, wat een mooi liedje blijft dat toch.. Zowel gefeliciteerd als gecondoleerd met jullie mooie mannetje.. Kan uit ervaring zeggen dat de leegte na een tijdje anders zal gaan voelen, het verdriet en gemis zullen wel altijd blijven. Hoe kom je aan die baarmoederontsteking zeg? Heel veel sterkte en beterschap
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje die jullie weer veel te vroeg weer moesten laten gaan. Gecondoleerd met jullie oh zo moeilijk verlies. Heel veel kracht toegewenst in deze moeilijke tijd.
Wat een ontzettend heftige maar mooie foto. Gecondoleerd! Ik wens jullie heel veel sterkte en veel kracht toegewenst in deze moeilijke tijd.
Yvon Heel veel sterkte en kracht toegewenst. En wat een prachtige foto! Die van jullie had ook al zo een mooie handen!! dikke knuffel
Yvon, net ook al bij het verhaal van Dani gereageerd. In het 16-31 januari mama's-topic al veel over jullie verliezen gesproken. Ik wil je/jullie nogmaals veel sterkte wensen met het verlies van Deon. En wat een prachtige foto. Lfs, S.
Lieve Yvon en Yvonman, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige Dèon! Wat een prachtige foto, die is ontroerend mooi!!! Tevens ook gecondoleerd met het verlies van hem. Wat is dat intens moeilijk en verdrietig! Heel veel sterkte en kracht gewenst in deze ontzettend moeilijke tijd! Dikke knuffel!