Yvon, Dani, lieve meiden Wat mooi dat ook jullie veel moeite hebben gestoken in de herinnering van jullie kindje. Wij hebben ook een ringetje laten maken voor naast mijn trouwring. Dani, wat een mooi idee dat Casper samen met oma thuisgekomen is. Fijn om hem toch op een of andere manier in de buurt te hebben. Wij hebben het urntje ook al thuis staan, een hart van hout, gelijk aan het kistje waarmee we A* naar het crematorium hebben gebracht http://www.hartvanhout.nl Yvon hoe is het verder met je, al minder ziek? Je hebt je controle vandaag gehad toch, is dat goed gegaan?
Wouw J10 wat is "Hart van hout" verschrikkelijk mooi... Ben aan het bekijken of ik hun ook iets voor Vlinder* kan laten maken, ontzettend bedankt voor deze link...
De eigenaar/kunstenaar heeft het vanuit eigen ervaring opgezet. Hij weet du precies wat wij als vlindermoeders meemaken. Heel persoonlijk dus!
@ bloempje, dankjewel deze is gewoon met mijn telefoon te nemen. Denk er goed over na meis! Het is jullie dochtertje. Ons gevoel tijdens de geboorte is ook bijna niet te omschrijven, zo trots.... Probeer alles goed af te wegen, desnoods ga met iemand praten! Het is moeilijk afscheid te nemen zonder kennis te maken... Dikke knuffel! @ j10 mooi urntje hoor! En wat bijzonder dat het een zelfde hart is! Ik ben idd maandag op controle geweest, ik mag nu de morfine af gaan bouwen, maar de curretage blijft voor de 22 e staan. @ hoop1980, ikkeja, vonnie, dankjewel voor jullie lieve woorden!
We hebben de as inmiddels thuis na het avontuur op het crematorium. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/399670-tas-gestolen-crematorium.html Het urntje is ook binnen maar is zo lelijk in het echt! Niets is natuurlijk mooi genoeg voor ons manneke... Maar nee ik ga proberen of ik hem terug kan sturen...
Hey yvon, Ik las net je berichtje over de inbraak en schoot meteen vol *tranen*. Wat ben ik opgelucht dat de Deon bij je gehouden hebt!!! Gelukkig heb je de meeste spullen weer terug waaronder de emotionele zaken. Helaas zijn er toch nog mensen in nederland die nooit over het "mijn en dijn" geleerd hebben, kan ik me zo kwaad over maken. Alsof je als je bij een crematorium bent nog niet genoeg aan je hoofd hebt. Wel fijn om Deon weer thuis te hebben. Jammer dat het urntje tegenvalt, ik hoop dat jullie een goede oplossing vinden kunnen. -x-
@ j10, ja dat is niet te begrijpen.... Te belachelijk voor woorden. We waren bedroefd en vonden het fijn dat hij naar huis zou komen.. En dat gebeurd dit.... Ik hoop dat ik het urntje terug kan sturen...
Ik heb het terug kunnen sturen, alleen de verzendkosten komen voor mijn rekening... Dinsdag heb ik een afspraak staan om een andere uit te zoeken.maar ik ben onmogelijk op t moment.... Donderdag weer operatie, en de week erop naar de psycholoog.... Zucht... Ben eeen emotioneel wrak...
Wie gaat er dinsdag met je mee om de urn om te ruilen? Wellicht iemand die jouw smaak ook goed kent? Gewoon van week tot week leven nu lieve meid... Langzaam gaat de tijd voorbij, net zolang tot de zon weer voorzichtig begint te schijnen... Mooie woorden heb ik voor anderen vaak weet je het zelf ook heel goed maar helpt het als een ander het je verteld.
Ik hb de ander terug gestuurd , was via internet. Nu ga ik naar winkel in België. Ik ga alleen... Ja van week tot week is een goed streven,,, nu is het nog even van uur tot uur
Als je de eerdere urn van internet had besteld en nu de urntjes ergens in het echt kunt bekijken dan kun je nu waarschijnlijk ook beter een keuze maken. Heb je al iets in gedachten? Wel moedig dat je alleen gaat, is dat een bewuste keuze?
Bij het ophalen van de as hebben we al een mooie gezien. Maar er was verwarring ontstaan omdat ik geen idee had van hoe groot het urntje moest zijn, tot drie keer toe gaven ze een maat aan wat achteraf niet klopte. Het urntje was veel en veel te groot voor de hoeveelheid as. Maar voor mijn idee moet alles perfect zijn, en kan een urn niet perfect zijn... Maar voor mijn mannetje moet het... Ik ben onmogelijk Ik ga liever samen, maar mijn partner zegt; we hebben dezelfde smaak dus dat komt wel goed....... Lekker makkelijk dus... Hij is het beu, en vind het houten doosje waarin wij hem mee kregen ook al lang prima.... Grrrr mannen soms
Hopelijk kunnen ze je bij deze winkel dan beter helpen. Je hebt alle recht om kritisch te zijn, neem je tijd ervoor. Er zijn ook nog andere winkels. En mannen, tja, die gaan er toch echt gewoon anders mee om ja.... Hoop dat onze relatie hiertegen bestand is...
@ verox, wij zijn wel meer naar elkaar toegegroeid de laatste weken. Maar wat wel ontzettend belangrijk is elkaars manier van rouwverwerking respecteren. Hier sliep hij bijvoorbeeld heel veel, en ik het tegenovergestelde. En zo meer,,,, Ik ben benieuwd dinsdag, ben iets te kritisch en zal wel weer wat willen wat niet mogelijk is
Hier is ml erg stil, hij wil er niet over praten, alles vergeten, zo min mogelijk aan denken, doorgaan en een nieuw kindje maken... Ik denk elke minuut van de dag aan Vlinder, wil erover blijven praten, herinneringen maken, opnieuw beginnen en proberen een tweede kindje te krijgen. Toch kan ik altijd met ml praten als ik daar behoefte aan heb, gaat hij overal met me mee naar toe en staat hij achter ieder besluit wat ik neem. Hij is bezorgd, geduldig, hij zorgt voor mij, neemt de dagelijkse bezigheden uit mijn handen, en helpt me waar hij maar kan... Hij is echt superlief en geduldig, maar ik ben bang dat dat geduld op zal raken. Ik kan hem voor mijn gevoel nergens mee helpen. Aan de andere kant weet ik dat dit ons sterker maakt. Ik vind het al een wonder dat ml er voor me was tijdens de bevalling, dat hij niet gillend is weggerend. Ongelooflijk dat hij me na alles wat hij heeft gezien nog steeds lief en aantrekkelijk vind. Vlinder heeft ons aan elkaar verbonden op een manier die echt nooit meer ongedaan gemaakt kan worden.
Wat omschrijf je dat mooi! Maar herken het helemaal! Wat treffen we het toch ook met ze hè? Hopelijk gaat het allemaal snel de betere kan op... Zowel vlinder, als déon hebbennons toch papa en mama gemaakt..