Waar ik ook de kriebels van krijg is 'eiersprong'. Nee kut, het is EISPRONG. Sorry. Ik liet me even gaan.
Haha, zo lang je bij zonsondergang maar weer op stok zit. Klinkt wel leuk als spelletje. Naast de eierrace ook de grote eieresprong voor de echte waaghals.
Ja, ik vind ze ook lelijk en dan mag je dan ook zeggen en vinden natuurlijk, maar om ze afzichtelijk te noemen of walgelijk.. volgens mij begrijp je dan niet helemaal wat die woorden betekenen.
Oh nee, brusje is echt het meest tenenkrommende woord dat er bestaat. Maar buiten die buikbeeb, ml en streetsmart gaan mijn nekharen veel mooier overeind staan van uitspraken buiten het wereldwijde web om. Zo zoetjes aan. Een boterhammetje eten. Maar ook stakeholdersmeetings, ergens je plasje over doen, en denken in oplossingen. Mijn lunchpauze begint dan vroeg.
"Mijn kind is 84 maanden" En verder heel veel wat hier al genoemd is, vooral brusje. Met name omdat het officieel een andere betekenis heeft dan alleen broertje of zusje, maar het is ook gewoon een stom woord haha.
Kids Plakbeeb Brusje Groentjes Me in plaats van mijn Mij in plaats van ik (hij is groter dan mij) Alle varianten op sowieso Het verkeerd gebruik van kennen/kunnen, liggen/leggen.
Heel herkenbaar allemaal. Maar de d/t-fouten staan met stip op 1! Gevolgd door hij/zij wilt..... nee het is ‘hij wil’, onregelmatig werkwoord. Dus nu niet stam+t. En als je dan echt consequent bent en hij wilt schrijft. Waarom schrijf je dan geen ‘hij wild’ net als hij geloofd, hij bedoeld. Wat natuurlijk moet zijn: hij gelooft en hij bedoelt. Naar ipv na en andersom vind ik ook echt heel erg. En me ipv mijn of m’n. Oe ik kan echt nog wel even doorgaan merk ik
Dit. Precies dit. Net zoals mensen die zeggen ooh ik heb echt OCD hoor, omdat ze bijv heel netjes zijn en een keer de traptreden tellen. Ik heb zelf ocd en geloof me, was het maar alleen traptreden tellen Kan hier echt boos om worden.
Smikkelen en groentjes, ik ben alles behalve agressief, maar als iemand zegt oohh ik zat net lekker mijn groentjes op te smikkelen, kan ik diegene wel iets. Doe normaal je at je groente!