Hoi allemaal, Mijn kleine meid heeft heel vaak de hik, buiten dat ik het zielig voor dr vind (ik heb zelf echt een rotgevoel als ik de hik heb) word ik soms helemaal kriegel van die schokjes steeds. Doe mij maar een paar goeie schoppen Ze heeft het vandaag echt ieder uur wel 2 keer, heel vervelend. Nou dat wou ik even kwijt haha, zijn er nog meer kindjes die af en toe zo veel hikken? Normaal is het iets van 6 keer per dag dat ik het voel, maar vandaag is het wel heel erg! Groetjes Marijke
ja hier ook best wel irritant soms dan voel je het ook lekker snel achter elkaar die schokjes dan zeg ik altijd ja moet je maar niet zo gulsig doen wahhaah nee maar merk dat hij het de ene keer erg vaak heeft dan weer minder verschilt heel erg
Hier ook, vooral 's nachts vind ik het mega-irritant Houd je lekker uit je slaap dan... Maar betekent in ieder geval dat ze goed drinken,
Yep, ook ons meisje heeft heel vaak de hik. Net als een tikkende klok: strikt genomen heb je er geen last van, maar je gaat er vanzelf steeds meer op letten totdat het je echt irriteert. Ik leg altijd ff mijn hand op de plek waar ik de tik voel: voor mezelf en voor haar. Vind het inderdaad ook wel een beetje zielig, die hik. Kan soms ook nog best lang duren vind ik...
Super mega irritant.. Mein kleine meisje heeft schijnbaar al een heel ritme want standaard elke 4 uur heeft ze de hik........overdag en 's nachts... En niet 1 minuut maar wel een kwartier achter elkaar. Inderdaad sneu voor haar...maar voor mama ook erg vervelend +
C had het in de buik ook zo erg. Vaak een paar keer per dag. En het heeft tot zo'n 4-6 maanden na de bevalling geduurd voordat het over was!
Hier ook soms wel 4 of 5 keer per dag! (en dan weer een paar dagen minder) Zelf vind ik het niet irritant of vervelend ofzo, alleen vind ik het voor de kleine zo sneu! De hik is bij mij vaak best pijnlijk, dus ik hoop niet dat de kleine dat ook heeft... ik aai dan maar een beetje over het rugje/kontje om het een beetje te sussen/troosten. Geen idee of het helpt, maar anders vind ik het zo zielig!
Poeheej Ben gelukkig niet de enige die hier last van heb hehe mijn kleintje heb er ook egt veel last van. Haast elke dag wel een keer of een paar keer en dan houd het een min of 10 aan of soms iets langer en dan ist weer weg. Tikken in me buik worden ook steeds harder omdat hji of zij groter aant worden is... Vin het zelf ook behoorlijk irritant
ten eerste is de hik eigelijk alleen maar een goed teken, tot 37 weken betekent het dat je kleintje het vruchtwater lekker vind. maar omdat hij/zij zich dus verslikt krijgt die de hik. vanaf 37 weken gaan ze ademhalings oefeningen doen en wanneer er vruchtwater in de luchtpijp komt kan die ook de hik krijgen. hier heeft me ventje wel 5 keer op een dag de hik nu en dat houd ook best lang aan. ik vind het eigelijk helemaal geen irritand gevoel en het voelt wel grappig, de kleintjes zelf hebben er echt geen last van. Liefs xx
hey hallo, hier precies hezelfde. ook aan aantal keer per dag. ik voel de kleine nu vaker hikken dan dat ze me schopt. vond/vind het ook erg zielig voor de kleine dus had de verloskundige er ook al naar gevraagd, maar die zei ook dat het geen kwaad kon en dat het hikken het middenrifje alleen maar sterker maakt. hoop dat je wat aan m'n antwoord hebt, ik vond het wel een geruststellende reden.
Heb er zelf ook vaak last van. De ene dag vaker als de andere. Vind het niet echt vervelend. Het betekend juist dat ze goed drinkt. Alleen s'nachts vind ik het vervelend. Want daar word ik wakker van.
Haha ik open dit topic en ik voel dat de mijne de hik heeft Die van mij dus ook dagelijks maar ik ervaar het niet als vervelend. Het voelt een beetje alsof mijn hart heel hard slaat (dus niet snel, maar hard), alleen dan wat lager.
Bij de zwangerschap van aan werd ik er ook helemaal beroerd van voor als het dan 's nachts was pffff. Roos heeft het maar heel soms gehad en ik heb het gemist als kiespijn
Ik dacht dus dat het inderdaad mijn hart was die ik dan in mijn buik voelde kloppen.... Maar nu ik dit zo lees en opschrijf, zal het de hik zijn. Hoe dom kun je zijn,haha!
Momenteel is mini weer flink aan het hikken. Enige irritante er aan vind ik het gevoel in m'n *piep*. Ze ligt zo diep dat het niet echt prettig aanvoelt, elk hikje krijg ik een steek. Maar nog een paar weekjes en dan moet ik het alweer missen.